Gå til innhold

Opprydding


Sør

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletiden

''Du mangler selvinnsikt.''

Takk, men selvinnsikten er helt fin. :-)

''Det hadde vært fint om du kunne holde deg unna tråder isteden for å ødelegge. Hvis en tråd skal handle om eldepolitikk contra småbarnspoltikk, så er det det den handler om.''

Jeg skrev ett innlegg (som var like relevant som alt annet i tråden) om at CIH burde se på situasjoen i andre land, eller noe slikt. Resten er svar på folk som skriver til meg.

''At du ikke liker Carl I hagen kunne tatt i en annen tråd. Da skulle jeg støttet deg.''

Det ene ekskluderer ikke det andre.

Med vennlig hilsen

''Jeg skrev ett innlegg (som var like relevant som alt annet i tråden) om at CIH burde se på situasjoen i andre land, eller noe slikt''

Du kunne ha laget din egen tråd om situasjonen i andre land, når tråden vitterlig skulle handle om småbarnspolitikk/eldrepolitikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 149
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    57

  • morsan

    13

  • megler Smekk

    10

  • ShitDiddelyDo

    7

Mest aktive i denne tråden

'' for da blir de anklaget for å være "hoffet" mitt,''

Korreksjon:

Disse mindre intelligente mødrene er mitt hoff.

Du er min psykopatiske Mullah.

Jeg er psykopat

*bedriver tungetale*

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

''Hvis gjentar og gjentar til andre at de andre mangler argumenter mens de egentlig har gode argumenter og DU mangler argeumnter og kommer bare med gjentagelser, så er det ikke så rart at du erter på deg folk.

Det virker nesten så du gjør det bevisst i et forsøk på å knekke motdebatanten. Din måte å vinne en diskusjon på hvor ellers mangler gode argumenter.

Du skaper dette selv.''

Nei, hvis de har argumenter så kan man jo debattere argumentene.

At "de er muslimer og derfor onde" er ikke et argument.

Med vennlig hilsen

''At "de er muslimer og derfor onde" er ikke et argument''

Det er din tolkning av alt som blir sagt deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg skrev ett innlegg (som var like relevant som alt annet i tråden) om at CIH burde se på situasjoen i andre land, eller noe slikt''

Du kunne ha laget din egen tråd om situasjonen i andre land, når tråden vitterlig skulle handle om småbarnspolitikk/eldrepolitikk.

Det kommer fra samme budsjett, og er derfor relatert.

Det var også snakk om hva som er "godt nok", og da er det faktisk naturlig med en sammenligning.

Man har selvsagt lov å være uenig, men det er INGEN som helst unnskyldning for de endeløse psykopat-tiradene.

For det er nettopp det som er problemet - at folk ikke kan være uenige uten å komme med mulla-psykopat-hoff-innlegg.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis gjentar og gjentar til andre at de andre mangler argumenter mens de egentlig har gode argumenter og DU mangler argeumnter og kommer bare med gjentagelser, så er det ikke så rart at du erter på deg folk.

Det virker nesten så du gjør det bevisst i et forsøk på å knekke motdebatanten. Din måte å vinne en diskusjon på hvor ellers mangler gode argumenter.

Du skaper dette selv.

Siden flere gnåler om Sørs gnål om at han vil ha argumenter:

Kan ikke noen komme med eksempler på at hans motdebattanter faktisk har argumenter? Siden de skriver tusenvis av innlegg burde det vel ikke være så vrient å finne et par?

Jeg fatter heller ikke at Sør gidder å mase om noe de aldri ser ut til å klare å gi ham, og det lureste hadde vært å rett og slett boikotte visse nick, men jeg skulle gjerne sett eksempler på disse argumentene noen av dere andre påstår at han får.

Det eneste jeg ser er påstander. Ikke argumenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''At "de er muslimer og derfor onde" er ikke et argument''

Det er din tolkning av alt som blir sagt deg.

Vel, du er velkommen til å vise det motsatte, ved å skrive vanlige innlegg i vanlige tråder, hvis du ønsker det.

Fritt valg! :-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, du er velkommen til å vise det motsatte, ved å skrive vanlige innlegg i vanlige tråder, hvis du ønsker det.

Fritt valg! :-)

Med vennlig hilsen

Og du står fritt til å la være delta i tråder hvor motdebatanten "ikke har argumenter".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Siden flere gnåler om Sørs gnål om at han vil ha argumenter:

Kan ikke noen komme med eksempler på at hans motdebattanter faktisk har argumenter? Siden de skriver tusenvis av innlegg burde det vel ikke være så vrient å finne et par?

Jeg fatter heller ikke at Sør gidder å mase om noe de aldri ser ut til å klare å gi ham, og det lureste hadde vært å rett og slett boikotte visse nick, men jeg skulle gjerne sett eksempler på disse argumentene noen av dere andre påstår at han får.

Det eneste jeg ser er påstander. Ikke argumenter.

Jeg orker ikke å grave i gamle innlegg og jeg orker ikke følge med på alle trådene hans heller, men jeg ser stadig vekk at nettopp Sør mangler argumenter og kommer bare med gjetagelser, så vi ser dette litt ulikt.

Nå er det ikke slik at jeg vil ha Sør vekk herifra og jeg har aldri klaget til webmaster heller, men har diskutert nok med han til å vite at han det han egentlig vil oppnå, er å hente frem sinne hos andre, så han får klaget litt til webmaster. Da har han vunnet diskusjonen (i hans hode)

Det du ikke ser er at Sør kan ha milelange tråder, helt uten å komme med noe vettugt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke å grave i gamle innlegg og jeg orker ikke følge med på alle trådene hans heller, men jeg ser stadig vekk at nettopp Sør mangler argumenter og kommer bare med gjetagelser, så vi ser dette litt ulikt.

Nå er det ikke slik at jeg vil ha Sør vekk herifra og jeg har aldri klaget til webmaster heller, men har diskutert nok med han til å vite at han det han egentlig vil oppnå, er å hente frem sinne hos andre, så han får klaget litt til webmaster. Da har han vunnet diskusjonen (i hans hode)

Det du ikke ser er at Sør kan ha milelange tråder, helt uten å komme med noe vettugt.

''Jeg orker ikke å grave i gamle innlegg og jeg orker ikke følge med på alle trådene hans heller,''

Men du orker å komme med anklagene?

Jeg kan på få minutter fremskaffe et dusin innlegg med "psykopat", "mullah" og lignende.

''Det du ikke ser er at Sør kan ha milelange tråder, helt uten å komme med noe vettugt.''

Det ser da alle, uten at jeg har noe mer ansvar for det enn andre i tråden som skriver til meg. Du skriver jo også med meg, og det er helt symmetrisk - du svarer meg, og jeg svarer deg. Likevel virker det som om du tror du er "bedre" enn meg?

Mange av de som skriver bruker mange nick. Jeg bruker samme nick, og er derfor mer synlig.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Det kommer fra samme budsjett, og er derfor relatert.

Det var også snakk om hva som er "godt nok", og da er det faktisk naturlig med en sammenligning.

Man har selvsagt lov å være uenig, men det er INGEN som helst unnskyldning for de endeløse psykopat-tiradene.

For det er nettopp det som er problemet - at folk ikke kan være uenige uten å komme med mulla-psykopat-hoff-innlegg.

Med vennlig hilsen

''For det er nettopp det som er problemet - at folk ikke kan være uenige uten å komme med mulla-psykopat-hoff-innlegg''

Det er ikke bra, men forsøk å se litt på hvordan du selv henter frem dette.

Når du stadig opplever dette, er det tide å gå litt inn i seg selv, uten at jeg på noen måte vil forsvare slike utsagn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er kanskje vanskelig å gjennomføre i praksis?

Det er det sikkert ikke. Jeg har ikke sagt/ønsket at jeg ikke skal svare/påpeke at folk ikke har argumenter.

Jeg forventer at de holder seg til vanlig folkeskikk, fremfor å begynne med "mulla-psykopat"-opplegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''For det er nettopp det som er problemet - at folk ikke kan være uenige uten å komme med mulla-psykopat-hoff-innlegg''

Det er ikke bra, men forsøk å se litt på hvordan du selv henter frem dette.

Når du stadig opplever dette, er det tide å gå litt inn i seg selv, uten at jeg på noen måte vil forsvare slike utsagn.

Kan du komme med gode argumenter for å diskriminere kvinner, homofile, jøder, muslimer, osv?

Ikke jeg heller.

Og derfor er mullah-psykopat-tiradene det eneste de har når jeg eller andre påpeker at diskriminering av jøder, kvinner, osv ikke er akseptabelt.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

''Jeg orker ikke å grave i gamle innlegg og jeg orker ikke følge med på alle trådene hans heller,''

Men du orker å komme med anklagene?

Jeg kan på få minutter fremskaffe et dusin innlegg med "psykopat", "mullah" og lignende.

''Det du ikke ser er at Sør kan ha milelange tråder, helt uten å komme med noe vettugt.''

Det ser da alle, uten at jeg har noe mer ansvar for det enn andre i tråden som skriver til meg. Du skriver jo også med meg, og det er helt symmetrisk - du svarer meg, og jeg svarer deg. Likevel virker det som om du tror du er "bedre" enn meg?

Mange av de som skriver bruker mange nick. Jeg bruker samme nick, og er derfor mer synlig.

Med vennlig hilsen

''Likevel virker det som om du tror du er "bedre" enn meg?''

Nei, du tror du er bedre enn alle andre, når du stadig vekk hevder at alle dine motdebatanter mangler argumenter. Det er nok derfor du får en del stygge kommetarer og for meg kan det nesten se ut som ønsker dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sør, du har vært her i evigheter. omtrent like lenge som meg og endel av de andre her inne. Du vet like godt som meg hva som trigger folk og hva slags svar du får på dine innlegg. Så hvis du ikke liker å få slike svar som du gjør så burde du ikke trigge folk, hvis du synes det er moro å trigge de andre så får du jammen finne deg i de svarene du får også.

Jeg har også i perioder kranglet med folk her inne, det er ingen hemmelighet. Og det har også gåttt ganske heftig for seg. Men jeg har ikke klaget til webbis, jeg vet godt at hvis jeg forholder meg rolig, ikke svarer den jeg krangler med, så blir det sjelden bråk. Så jeg skjønner ikke hvorfor du klager til webbis.

Herregud, dere to har kranglet i årevis, det er da ikke noe nytt og heller ikke nye argumenter som blir brukt. Du får ikke forandret verden med å skrive om det samme omigjen og omigjen, det eneste du oppnår er å få folk irriterte, også folk som er enige med deg i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Likevel virker det som om du tror du er "bedre" enn meg?''

Nei, du tror du er bedre enn alle andre, når du stadig vekk hevder at alle dine motdebatanter mangler argumenter. Det er nok derfor du får en del stygge kommetarer og for meg kan det nesten se ut som ønsker dem.

''Nei, du tror du er bedre enn alle andre, når du stadig vekk hevder at alle dine motdebatanter mangler argumenter. Det er nok derfor du får en del stygge kommetarer og for meg kan det nesten se ut som ønsker dem.''

Nei, ikke mine "motdebattanter", men enkelte elementer som ikke har argumenter, men som lever av å trakassere jøder, homofile, muslimer, osv osv

Og grunnen til at jeg påpeker at de ikke har argumenter er at det ikke finnes argumenter for å trakassere jøder, osv osv osv.

Så enkelt er det, egentlig.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Sør, du har vært her i evigheter. omtrent like lenge som meg og endel av de andre her inne. Du vet like godt som meg hva som trigger folk og hva slags svar du får på dine innlegg. Så hvis du ikke liker å få slike svar som du gjør så burde du ikke trigge folk, hvis du synes det er moro å trigge de andre så får du jammen finne deg i de svarene du får også.

Jeg har også i perioder kranglet med folk her inne, det er ingen hemmelighet. Og det har også gåttt ganske heftig for seg. Men jeg har ikke klaget til webbis, jeg vet godt at hvis jeg forholder meg rolig, ikke svarer den jeg krangler med, så blir det sjelden bråk. Så jeg skjønner ikke hvorfor du klager til webbis.

Herregud, dere to har kranglet i årevis, det er da ikke noe nytt og heller ikke nye argumenter som blir brukt. Du får ikke forandret verden med å skrive om det samme omigjen og omigjen, det eneste du oppnår er å få folk irriterte, også folk som er enige med deg i utgangspunktet.

''også folk som er enige med deg i utgangspunktet''

Nemlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sør, du har vært her i evigheter. omtrent like lenge som meg og endel av de andre her inne. Du vet like godt som meg hva som trigger folk og hva slags svar du får på dine innlegg. Så hvis du ikke liker å få slike svar som du gjør så burde du ikke trigge folk, hvis du synes det er moro å trigge de andre så får du jammen finne deg i de svarene du får også.

Jeg har også i perioder kranglet med folk her inne, det er ingen hemmelighet. Og det har også gåttt ganske heftig for seg. Men jeg har ikke klaget til webbis, jeg vet godt at hvis jeg forholder meg rolig, ikke svarer den jeg krangler med, så blir det sjelden bråk. Så jeg skjønner ikke hvorfor du klager til webbis.

Herregud, dere to har kranglet i årevis, det er da ikke noe nytt og heller ikke nye argumenter som blir brukt. Du får ikke forandret verden med å skrive om det samme omigjen og omigjen, det eneste du oppnår er å få folk irriterte, også folk som er enige med deg i utgangspunktet.

Hei,

Jeg har ikke noe som helst mot "friske innlegg". Det har også gått hardt for seg, men når innleggene BARE blir "mullah-psykopater", og jeg får eposter fra flere som sier "takk for at du står opp for oss/meg; jeg forstår ikke at du orker. Jeg skulle gjerne skrevet.... "

Jeg skriver direkte, men det er noe helt annet enn at hele tråden skal bli mullah-psykopat-anklager, inklusive til de som støttet noe SDD hadde skrevet.

Det går noen grenser også på internett. :-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

''Nei, du tror du er bedre enn alle andre, når du stadig vekk hevder at alle dine motdebatanter mangler argumenter. Det er nok derfor du får en del stygge kommetarer og for meg kan det nesten se ut som ønsker dem.''

Nei, ikke mine "motdebattanter", men enkelte elementer som ikke har argumenter, men som lever av å trakassere jøder, homofile, muslimer, osv osv

Og grunnen til at jeg påpeker at de ikke har argumenter er at det ikke finnes argumenter for å trakassere jøder, osv osv osv.

Så enkelt er det, egentlig.

Med vennlig hilsen

''Og grunnen til at jeg påpeker at de ikke har argumenter er at det ikke finnes argumenter for å trakassere jøder, osv osv osv.

Så enkelt er det, egentlig''

Nei, så enkelt er det ikke. Alle dine tråder handler ikke om jøder og alle trakkaserer ikke, slik du hevder. Du kan se trakkasering hos den mest fromme og derfor klarer du å irritere på deg gråstein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...