Gå til innhold

Opprydding


Sør

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletiden

Hei,

Takk! :-)

Jeg er ikke dum, og jeg ser hva som foregår. Samtidig, jeg får nok eposter av folk (fra diverse grupper) som takker meg for at *noen* faktisk står opp for dem, at jeg gjør det. Jeg er selvsagt klar over at mange er utenfor pedagogisk rekkevidde, men det er likevel for ille at det de skriver ofte får stå uimotsagt.

Hvor hyggelig er det da, for en moderat muslim, å komme på DOL?

Med vennlig hilsen

''Hvor hyggelig er det da, for en moderat muslim, å komme på DOL?''

Ta med kristne, bønder og katteelskere i samme slengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 149
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    57

  • morsan

    13

  • megler Smekk

    10

  • ShitDiddelyDo

    7

Mest aktive i denne tråden

''Hvor hyggelig er det da, for en moderat muslim, å komme på DOL?''

Ta med kristne, bønder og katteelskere i samme slengen.

Tror ikke det er så hyggelig for Frp-velgere heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord, ned og til helvetet

Tiltredes!

Fatter ikke at ikke Webmaster, som jo ellers er en slik fornuftig dame, ikke slår ned kraftigere på Sørs motdebattanter, emn konsekvent ser ut til å si til ør at han får slutte å hiss opp massene.

Jeg er jo til en viss grad enig i at han kan roe seg ned, men Webmaster burde være kompromissløs når det gjelder en del av utsagnene her inne, herunder de voldsomme personangrepene på Sør.

Det burde ikke være så vanskelig å fatte hvis du tar vekk skylappene en liten stund å lser nøye hva han/hun skriver i siste avsnitt her: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4472571

Problemet rundt støy/skittkasting/mistrivsel på DOL har sitt utspring i Sør, ingen annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hvor hyggelig er det da, for en moderat muslim, å komme på DOL?''

Ta med kristne, bønder og katteelskere i samme slengen.

''Ta med kristne, bønder og katteelskere i samme slengen.''

Ja, hva med dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har et eksempel! :-)

For noen dager siden påpekte jeg at Sør tok feil da han påsto at en av disse modebattantene hadde sagt at Mette-Marit hadde sagt at hun var PK, mens det var motdebattanten som påsto at han syntes MM var PK...;-)

Sør nektet faktisk å innse realtitene. nesten så jeg vil kalle han en anti-semantiker! ;-)

Les setningen en gang til! ;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

''Ta med kristne, bønder og katteelskere i samme slengen.''

Ja, hva med dem?

Du kan spørre Hidi og Colette.

Jeg mener når du først skal ta alle og hevde at alle som diskuterer med deg har fordommer, så må du først ta for deg egne fordommer. Du er vel ikke bedre enn alle andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan spørre Hidi og Colette.

Jeg mener når du først skal ta alle og hevde at alle som diskuterer med deg har fordommer, så må du først ta for deg egne fordommer. Du er vel ikke bedre enn alle andre?

Hallo?

At jeg diskuterer med noen som elsker katter, eller er kristne, betyr da ikke at jeg "hater" katter eller kristne!

Skjerpings! Slikt er bare tåpelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har et eksempel! :-)

For noen dager siden påpekte jeg at Sør tok feil da han påsto at en av disse modebattantene hadde sagt at Mette-Marit hadde sagt at hun var PK, mens det var motdebattanten som påsto at han syntes MM var PK...;-)

Sør nektet faktisk å innse realtitene. nesten så jeg vil kalle han en anti-semantiker! ;-)

''For noen dager siden påpekte jeg at Sør tok feil da han påsto at en av disse modebattantene hadde sagt at Mette-Marit hadde sagt at hun var PK, mens det var motdebattanten som påsto at han syntes MM var PK...;-)

Sør nektet faktisk å innse realtitene. nesten så jeg vil kalle han en anti-semantiker! ;-)''

Hehe, ok, jeg trekker tilbake det jeg skrev. ;)

Men jeg ramla litt av. Var noen MK? Det har jeg alltid lurt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo?

At jeg diskuterer med noen som elsker katter, eller er kristne, betyr da ikke at jeg "hater" katter eller kristne!

Skjerpings! Slikt er bare tåpelig.

Og det at man er skeptisk til innvandringspolitikken betyr ikke at man "hater" muslimer og/eller mørkhudede.

Skjerpings! Slikt er bare tåpelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Hallo?

At jeg diskuterer med noen som elsker katter, eller er kristne, betyr da ikke at jeg "hater" katter eller kristne!

Skjerpings! Slikt er bare tåpelig.

Et lite eksempel på din nedlatenhet som er en del av bakgrunnen for den kritikken du stadig opplever. Dette skulle være en kommunikasjon mellom meg og Colette. Det var derfor jeg skrev på meldinger og du hopper inn med din syrligekommentarer ovefor Colette fordi hun er så "syndig" å like dyr.

Jeg tror det er denne nedlatenheten flere reagerer på i dine diskusjoner og noe av bakgrunnen for at du vil oppleve ufine kommetarer.

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4408048

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og det at man er skeptisk til innvandringspolitikken betyr ikke at man "hater" muslimer og/eller mørkhudede.

Skjerpings! Slikt er bare tåpelig.

Nei, men hatinnleggene, og anklagene om pyskopati til alle som er uenig med dem, gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite eksempel på din nedlatenhet som er en del av bakgrunnen for den kritikken du stadig opplever. Dette skulle være en kommunikasjon mellom meg og Colette. Det var derfor jeg skrev på meldinger og du hopper inn med din syrligekommentarer ovefor Colette fordi hun er så "syndig" å like dyr.

Jeg tror det er denne nedlatenheten flere reagerer på i dine diskusjoner og noe av bakgrunnen for at du vil oppleve ufine kommetarer.

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4408048

Det unnskylder på ingen måte "mullah-psykopat" og de andre innleggene, som også skrives til SDD.

Og med tanke på hvor mange innlegg jeg skriver til forskjellige på DOL så ville det vært meget overraskende hvis ikke noen fant noen innlegg de ikke likte.

Og hva angår personen du snakker om - her er det hun skrev tl meg (tidligere, etter det jeg husker):

''Herregud så innbilsk du er....Har du linker til din påstand? Jeg har vært gift med en personlighetstype ala din, og når jeg leser dine innlegg og kjenner på din måte og diskutere på, så kjenner jeg på "gamle spøkelser". For og si det akkurat som det er....''

Så alt i alt var det et godt eksempel. For meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det unnskylder på ingen måte "mullah-psykopat" og de andre innleggene, som også skrives til SDD.

Og med tanke på hvor mange innlegg jeg skriver til forskjellige på DOL så ville det vært meget overraskende hvis ikke noen fant noen innlegg de ikke likte.

Og hva angår personen du snakker om - her er det hun skrev tl meg (tidligere, etter det jeg husker):

''Herregud så innbilsk du er....Har du linker til din påstand? Jeg har vært gift med en personlighetstype ala din, og når jeg leser dine innlegg og kjenner på din måte og diskutere på, så kjenner jeg på "gamle spøkelser". For og si det akkurat som det er....''

Så alt i alt var det et godt eksempel. For meg.

''Så alt i alt var det et godt eksempel. For meg.''

Har du noengang lagt deg flat og sagt: "Uff, det var dumt av meg. Der var jeg litt for rask på send-fingeren"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Det unnskylder på ingen måte "mullah-psykopat" og de andre innleggene, som også skrives til SDD.

Og med tanke på hvor mange innlegg jeg skriver til forskjellige på DOL så ville det vært meget overraskende hvis ikke noen fant noen innlegg de ikke likte.

Og hva angår personen du snakker om - her er det hun skrev tl meg (tidligere, etter det jeg husker):

''Herregud så innbilsk du er....Har du linker til din påstand? Jeg har vært gift med en personlighetstype ala din, og når jeg leser dine innlegg og kjenner på din måte og diskutere på, så kjenner jeg på "gamle spøkelser". For og si det akkurat som det er....''

Så alt i alt var det et godt eksempel. For meg.

Ja, kan du heller ikke forsøke og se litt på hva som henter frem en slik reaksjon som her kom fra Colette istedenfor å legge skylden over på henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite eksempel på din nedlatenhet som er en del av bakgrunnen for den kritikken du stadig opplever. Dette skulle være en kommunikasjon mellom meg og Colette. Det var derfor jeg skrev på meldinger og du hopper inn med din syrligekommentarer ovefor Colette fordi hun er så "syndig" å like dyr.

Jeg tror det er denne nedlatenheten flere reagerer på i dine diskusjoner og noe av bakgrunnen for at du vil oppleve ufine kommetarer.

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4408048

Det der er litt morsomt.

Her om dagen gikk denne høyredama ut og latterliggjorde pelskritikerne. Hun mente det var verre ting enn dyr som lider i verden, og at de derfor var hyklere.

Det fikk meg til å lure på om Sør egentlig er en kvinnelig (og ganske sexy) høyrerepresentant. :)

Her er jeg for øvrig enig med deg, selv om jeg ikke er noen kattefreak.

Jeg tror Sør ble bitt av en katt som barn. ;)

Når det er sagt er det en viss forskjell på debatter hvor han erter på seg dyrevenner og debatter hvor brungrumset og massegeneraliseringer rundt menneskelige grupperinger står på agendaen, og aktørene i debattene er høyst ulike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest verinoca

Et lite eksempel på din nedlatenhet som er en del av bakgrunnen for den kritikken du stadig opplever. Dette skulle være en kommunikasjon mellom meg og Colette. Det var derfor jeg skrev på meldinger og du hopper inn med din syrligekommentarer ovefor Colette fordi hun er så "syndig" å like dyr.

Jeg tror det er denne nedlatenheten flere reagerer på i dine diskusjoner og noe av bakgrunnen for at du vil oppleve ufine kommetarer.

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4408048

Jeg skulle ikke skirve mer i denne tråden, men fy faen, det der er noe av det mest selvforherligende jeg har sett. Kvalm av deg Sør. FLOTT at du jobber for barna i Afrika, men gjør for faan ikke narr av andre som gjør en innsats der de føler det er riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord, ned og til helvetet

Et lite eksempel på din nedlatenhet som er en del av bakgrunnen for den kritikken du stadig opplever. Dette skulle være en kommunikasjon mellom meg og Colette. Det var derfor jeg skrev på meldinger og du hopper inn med din syrligekommentarer ovefor Colette fordi hun er så "syndig" å like dyr.

Jeg tror det er denne nedlatenheten flere reagerer på i dine diskusjoner og noe av bakgrunnen for at du vil oppleve ufine kommetarer.

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4408048

Takk for linken. hadde ikke sett den før.

Etter å ha lest fra der han blander seg inn og nedover blir ord fattige og psykopat/sosiopat alt for mildt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...