Mandolaika Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Vet du, DETTE svaret var en tankevekker... Vi var to søsken og åpnet annenhver dag.. Jeg har en kalender hver til mine barn.. prisen i år kom på nesten kr 1000,- tilsammen for begge kalenderne.. Galskap.. -men jeg synes det er vrient å gi annenhver dag, eller kutte.. De fikk velge i år, og ville ha pakkekalender.. Nå skal det sies, at min eksmann er med på dette, så vi betaler halvparten hver.. Kjæresten min sine barn har også kalendere, men vi bor ikke sammen. Han valgte i år å kjøpe inn selv.. ) Bra at du fikk en tankevekker av svaret mitt. :-) Men vrient å gi annenhver dag? Jeg forstår ikke hva som er vrient med det? Mine får åpne de samme dagene, men altså annenhver dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg har en stesønn. Han fikk kun kalendergaver de dagene han var hos oss. Da han var hos mora så anså jeg dette som mora sin oppgave. (Selv om ho ikke gjorde noe.) Regner med at du da kan omtrent halvvere dette eller? Dine er vant til annenhver dag. Det bør jo de andre barna også kunne gjøre. Likt for alle. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg har "bare" mine egne tre og synes nok at 72 pakker er rikeligt da. I et par år har mine fået adventspakker i stedet. En lidt større pakke som de får de fire adventsøndagene. Det har været hyggeligt for alle og specielt storesøster har sat pris på at få lidt større gaver i stedet for alle disse "gøre-gave" ala "idag skal vi bage pepperkaker". Husker fra jeg selv var tenåring at vi fik disse adventspakker, men bare de søndage hvor vi var hjemme. Havde man været til fest og overnattet borte, ja så var der ingen pakkke hjemme - og det føltes helt rimeligt da. Så overført til delebarn - så kan der fint være pakker bare når de vågner i huset hvor pakkeuddelingen foregår. Takk for ideen. Min 14-åringer er garantert hjemme hver søndag og ikke hjemme de andre dagene og jeg orker ikke mere pakkekalendere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.