Gå til innhold

24 pakker X 5 julekalendere =????


100%ull

Anbefalte innlegg

Vet du, DETTE svaret var en tankevekker... Vi var to søsken og åpnet annenhver dag.. Jeg har en kalender hver til mine barn.. prisen i år kom på nesten kr 1000,- tilsammen for begge kalenderne.. Galskap.. -men jeg synes det er vrient å gi annenhver dag, eller kutte.. De fikk velge i år, og ville ha pakkekalender..

Nå skal det sies, at min eksmann er med på dette, så vi betaler halvparten hver..

Kjæresten min sine barn har også kalendere, men vi bor ikke sammen. Han valgte i år å kjøpe inn selv.. :o)

Bra at du fikk en tankevekker av svaret mitt. :-)

Men vrient å gi annenhver dag? Jeg forstår ikke hva som er vrient med det?

Mine får åpne de samme dagene, men altså annenhver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en stesønn. Han fikk kun kalendergaver de dagene han var hos oss. Da han var hos mora så anså jeg dette som mora sin oppgave. (Selv om ho ikke gjorde noe.)

Regner med at du da kan omtrent halvvere dette eller? Dine er vant til annenhver dag. Det bør jo de andre barna også kunne gjøre. Likt for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har "bare" mine egne tre og synes nok at 72 pakker er rikeligt da.

I et par år har mine fået adventspakker i stedet. En lidt større pakke som de får de fire adventsøndagene. Det har været hyggeligt for alle og specielt storesøster har sat pris på at få lidt større gaver i stedet for alle disse "gøre-gave" ala "idag skal vi bage pepperkaker".

Husker fra jeg selv var tenåring at vi fik disse adventspakker, men bare de søndage hvor vi var hjemme. Havde man været til fest og overnattet borte, ja så var der ingen pakkke hjemme - og det føltes helt rimeligt da. Så overført til delebarn - så kan der fint være pakker bare når de vågner i huset hvor pakkeuddelingen foregår.

Takk for ideen. Min 14-åringer er garantert hjemme hver søndag og ikke hjemme de andre dagene og jeg orker ikke mere pakkekalendere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...