Gjest crazygirl2 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Har diagnosen emosjonell ustabil personlighetforstyrrelse. Hver dag er et jag etter å gjøre de riktige tingene som å gå på jobb, holde hus og hjem rent og pent, være sosial, trimme og drive med fritidsinteresser. Sannheten at ikke noe av dette gir meg noe glede eller mening. Jeg gjør det bare fordi det er forventet av en god borger. Nå er jeg på bristepunktet. Drittlei. Feed Up. Lei av å vente på at ting skal snu. Lei av å forholde meg til hjelpeapparatet. Lei av å være snill og tålmodig pike. Jeg vil ikke dø, men orker snart ikke leve lenger. Jeg greier ikke sove. Greier ikke spise og hater meg selv når jeg syter og klager. Har det noe for seg å smøre på med syting til legen? Det tar en halvannen time å komme seg til behandleren på poliklinikken. Å jeg skulket sist gang da jeg ikke hadde ork til å komme meg avgårde, mens jeg vet at noen frå drosje til poliklinikken. Hva er kriteriene her? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Sålenge du er i stand til å benytte offentlige kommunikasjonsmidler, har du i utgangspunktet ikke krav på taxitransport til behandling. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klinkekula Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Er det ikke noe du finner glede i? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.