Gå til innhold

Blir gal av meg selv

Gjest crazygirl2

Anbefalte innlegg

Gjest crazygirl2

Har diagnosen emosjonell ustabil personlighetforstyrrelse. Hver dag er et jag etter å gjøre de riktige tingene som å gå på jobb, holde hus og hjem rent og pent, være sosial, trimme og drive med fritidsinteresser. Sannheten at ikke noe av dette gir meg noe glede eller mening. Jeg gjør det bare fordi det er forventet av en god borger. Nå er jeg på bristepunktet. Drittlei. Feed Up. Lei av å vente på at ting skal snu. Lei av å forholde meg til hjelpeapparatet. Lei av å være snill og tålmodig pike. Jeg vil ikke dø, men orker snart ikke leve lenger. Jeg greier ikke sove. Greier ikke spise og hater meg selv når jeg syter og klager. Har det noe for seg å smøre på med syting til legen? Det tar en halvannen time å komme seg til behandleren på poliklinikken. Å jeg skulket sist gang da jeg ikke hadde ork til å komme meg avgårde, mens jeg vet at noen frå drosje til poliklinikken. Hva er kriteriene her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sålenge du er i stand til å benytte offentlige kommunikasjonsmidler, har du i utgangspunktet ikke krav på taxitransport til behandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...