Gå til innhold

- De ser på oss som horer


Gjest slabbedask

Anbefalte innlegg

Gjest Nord og ned.

Kanskje vi bør tvinge dem til å farge håret grønt, slik at andre kan se dem, og sørge for portforbudet blir overholdt? :-)

Ja, det er selvsagt veldig flott å sitte her å ha det moro på voldektsofferes bekostning.

Neppe like moro for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 185
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Kim78

    39

  • nitty-gritty

    26

  • ShitDiddelyDo

    8

  • laguna1

    6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nord og ned.

Jeg spurte deg om det er 9 måneder. (Jeg antar du forstår hva spørsmålstegn betyr?)

Jeg mener å ha lest at det er gjennomsnittsstraffen for barnemisbruk i Norge. For voldtekt var det under 2 år.

Hva du mener å ha lest naturligvis helt uinteressant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Basert på en undersøkelse av voldtektsofre. (Og nei, jeg gidder ikke finne den i avisen - du virker for useriøs til å lese det.)

Det finner du neppe heller. Løgner og sjarlatan med agenda å tråkke på voldtekstoffer er stort sett det eneste intrykk du gir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er selvsagt veldig flott å sitte her å ha det moro på voldektsofferes bekostning.

Neppe like moro for dem.

Moroen er på din bekostning. Det er jo du som tar til orde for portforbud for folk med bestemte hudfarger, osv. - uavhengig av om de rent faktisk er dømt for noe annet enn å ha svart hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du mener å ha lest naturligvis helt uinteressant.

Men ikke hva gjennomsnittsstraffen er for barnesex i Norge.

Og hvis straffen i Alvdal var "knallhard", så er den vanlige straffen åpenbar alt for mild - enten det er snakk om 9 måneder eller 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Er det noen som opererer med flere nick her?

I forhold til deg og meg- så er vi neppe uenig i menneskesyn.

Jeg vet ikke hvordan løse problemet med økt overgrepsvoldtekter utført av ikke-vestlige innvandrere.

''Jeg vet ikke hvordan løse problemet med økt overgrepsvoldtekter utført av ikke-vestlige innvandrere.''

Det er det norske systemet som svikter. Vi kan ikke være så naive at vi tror de integrerer seg selv uten hjelp. De trenger hjelp til å forstå vårt verdisyn og våre holdninger og lære seg å opptre deretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finner du neppe heller. Løgner og sjarlatan med agenda å tråkke på voldtekstoffer er stort sett det eneste intrykk du gir.

Nå driter du deg ut.

Jeg påpeker at voldtekt utført av noen du kjenner (og som du trodde du var trygg på) svært ofte gir mer trauma enn en overfallsvoldtekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Når den straffen betegnes som uvanlig og "knallhard" så er det åpenbart at sex og mishandling av barn er noe som nærmest er "akseptert" i Norge, sammenlignet med straffen folk kan få i Thailand og andre land.

Så derfor kan Thailand bruke samme logikk mot alle nordmenn som du vil bruke mot alle somaliere, og som OTTAR vil bruke mot alle menn.

Sludder fra ende til annen. Det er først de siste 15-20 år at Thailand har tatt problemet med barnesexturisme på alvor i det hele tatt, Kambodia knapt nok enda, (ref. f.eks Gary Glitter som bare ble utvist), og straffene er såvidt jeg har fått med meg ikke strengere i Thailand enn her fortsatt. Tvert i mot.

Du lyver så det renner og sjanser på at folk ikke har kunnskaper nok til å avsløre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Får du et kurs hvis du reiser til Thailand, hvor du må sitte i timesvis og lytte til at det er forbudt å voldta thailandske barn, med forutsetning at det er derfor du er i Thailand?

Thailandske myndigheter burde iallefall skrike mye mer opp om straffer for utlendinger som begår slike lovbrudd der.... Alle nordmenn vet at misbruk mot barn er ulovlig, uansett hvordan barna er kledd eller opptrer..

Hvordan vil du løse problemet med overfallsvoldtektene fra fremmedkulturelle her i Norge? Hva mener du er den beste løsningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Nå driter du deg ut.

Jeg påpeker at voldtekt utført av noen du kjenner (og som du trodde du var trygg på) svært ofte gir mer trauma enn en overfallsvoldtekt.

Det er mange faktorer som gjør seg gjeldene ve dstraffeutmåling, herundre omstendigheter, brutalitet og hvilke konsekvenser handlingen har medført for offeret.

Det er derfor overfallsvoldtekter rager høyest i alvorlighetsgrad, og ditt hoverende synseri er meg uvedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sludder fra ende til annen. Det er først de siste 15-20 år at Thailand har tatt problemet med barnesexturisme på alvor i det hele tatt, Kambodia knapt nok enda, (ref. f.eks Gary Glitter som bare ble utvist), og straffene er såvidt jeg har fått med meg ikke strengere i Thailand enn her fortsatt. Tvert i mot.

Du lyver så det renner og sjanser på at folk ikke har kunnskaper nok til å avsløre det.

Så ville du heller hatt en typisk fengselstraff i Thailand, eller en typisk (for Norge) fengselstraff i Norge?

Det er bare tull å påstå at straffene for barnemisbruk i Norge er strenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Moroen er på din bekostning. Det er jo du som tar til orde for portforbud for folk med bestemte hudfarger, osv. - uavhengig av om de rent faktisk er dømt for noe annet enn å ha svart hud.

Det faktum at du og den rødspengte disippelen sitter å flirer og sender smileys i en tråd om Alvdalsaken og overfallsvoldtekter, sier vel mer enn tusen andre ord om avstumpetheten som også preger resten av hva dere skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Så ville du heller hatt en typisk fengselstraff i Thailand, eller en typisk (for Norge) fengselstraff i Norge?

Det er bare tull å påstå at straffene for barnemisbruk i Norge er strenge.

De er omtrendt på linje med alle andre land vi sammenligner oss med i rettslige spørsmål.

Private oppfatninger om at 12 år ikke er særlig strengt får du selv selvsagt lov å ha så mye du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kayia

Ja, heldigvis. for mens du bruker tiden på å finne ute av ditten og av datten, behandle og analysere, har ett hundretalls norske kvinner fått sine liv ødelagt, og tusenvis leve i frykt.

Med min løsning vil problemet aldri oppstå i første omgang.

''Med min løsning vil problemet aldri oppstå i første omgang'' Ja så kunne vi sett bort mens de voldtok kvinner fra sitt eget opprinnelsesland mener du? Jeg merker at jeg blir nyskjerrig på folk med dine holdninger. Har du gjort deg fortjent til å leve i ett av verdens rikeste og mest fredfylte land, eller har du personlig gjort deg fortjent til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thailandske myndigheter burde iallefall skrike mye mer opp om straffer for utlendinger som begår slike lovbrudd der.... Alle nordmenn vet at misbruk mot barn er ulovlig, uansett hvordan barna er kledd eller opptrer..

Hvordan vil du løse problemet med overfallsvoldtektene fra fremmedkulturelle her i Norge? Hva mener du er den beste løsningen?

Man må:

1) Gripe inn og få folk dømt lenge før det er kommet så langt som til voldtekt.Sjansen for å bli tatt for seksuell-kriminalitet må økes betraktelig. Det er sjansen for at man blir tatt som er avskrekkende.

2) Bruke strafferammen for voldtekt - den er på maks 21 år. Gjennomsnittsstraffen er under 2 år. Hvorfor?

3) Fokusere på alle typer overgrep, og ikke bare "de som skjer i Oslo" (som om det er det eneste stedet det skjer).

Man kommer langt med dette, og å sørge for at voldtekt blir tatt alvorlig. Det er ikke slik at de som voldtar ikke vet det de gjør er ulovlig - selvsagt vet de det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Thailandske myndigheter burde iallefall skrike mye mer opp om straffer for utlendinger som begår slike lovbrudd der.... Alle nordmenn vet at misbruk mot barn er ulovlig, uansett hvordan barna er kledd eller opptrer..

Hvordan vil du løse problemet med overfallsvoldtektene fra fremmedkulturelle her i Norge? Hva mener du er den beste løsningen?

Thailandske myndigheter slenger bilde av mistenkte ut i avisene sine under fullt navn, og er det sedelighetsforbrytelser står gjerne kvinnen/mannen/barnet og peker på skapningen mens han sitter til spott og spe for fotografene. Neste gang en nordmann er tatt for forbrytelser i Thailand er det bare å google en engelskspråklig thaiavis, og du vil se nordmannen med fullt navn og bilde, så de sier fra.

Men ofte forsvinner saken fra jordens overflate så fort den pengesterke utlendingen betaler de rette personene, og derfor får du ikke høre noe.

F.eks. var det en sak i avisa for ikke lenge siden der en 66 år gammel nordmann hadde sex med en 17 år gammel prostituert (loven sier 18). Siden jenta var under 18 år ble mannen automatisk anmeldt for voldtekt av et barn. De hadde solide beviser i form av brukte kondomer og en naken 66-åring med en naken 17-åring.

I thailandske medier ble mannen outet med navn og bilde, og norske aviser fant saken og skrev at en nordmann var arrestert for sex med mindreårige i Thailand.

Et par dager etter måtte norske aviser beklage siden mannen var frikjent.

Han hadde kjøpt seg fri, noe norske aviser selvfølgelig ikke kan spekulere i, så i stedet måtte de beklage "feilen" i en liten notis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det faktum at du og den rødspengte disippelen sitter å flirer og sender smileys i en tråd om Alvdalsaken og overfallsvoldtekter, sier vel mer enn tusen andre ord om avstumpetheten som også preger resten av hva dere skriver.

Det er deg det fleipes om, men det er jo du som skriver latterlige forslag, selv om du selvsagt burde skrevet ;-) etterpå.

Å foreslå noe så idiotisk som portforbud basert på hudfarge er totalt historieløst og hjernedødt (med unnskyld til de hjernedøde).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

''Med min løsning vil problemet aldri oppstå i første omgang'' Ja så kunne vi sett bort mens de voldtok kvinner fra sitt eget opprinnelsesland mener du? Jeg merker at jeg blir nyskjerrig på folk med dine holdninger. Har du gjort deg fortjent til å leve i ett av verdens rikeste og mest fredfylte land, eller har du personlig gjort deg fortjent til det?

Vanvittig holdning. Det er sjelden man ser noen som helt seriøst mener at Norge med sine knapt 5 milliner innbyggere skal ha ansvar frr rundt 3 milliarder kvinners liv og helse. Men det finnes altså såpass livsfjerne folk rundt omkring. Takk for at du gjorde med oppmerksom på det.

Hvorvidt jeg eller du har fortjent ditten og datten kan du ta i en annen tråd. Jeg har ikke tenkt å delta i dine latterlige forsøk på totalt usaklig og avsporende personangrep i en tråd som handler om mye mer alvorlige ting enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er omtrendt på linje med alle andre land vi sammenligner oss med i rettslige spørsmål.

Private oppfatninger om at 12 år ikke er særlig strengt får du selv selvsagt lov å ha så mye du vil.

Så derfor kan man like gjerne i Thailand argumentere med at folk fra Norge bør ha portforbud. Samme "logikk" som du bruker, men du ynker deg når du ser hvor idiotisk ditt eget forlag er.

Velbekomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nitty-gritty

Voldtekt er svært skjelden fobundet med straff, sjelden engang med anmeldelse hverken i Kurdistan eller Somalia hvor hoveddtyngen av disse voldtektsforbryterne i følge politiet kommer fra.

Du snakker i beste fall mot bedre vitende, i verste fall lyver du for å desinformere.

''Voldtekt er svært skjelden fobundet med straff, sjelden engang med anmeldelse hverken i Kurdistan eller Somalia hvor hoveddtyngen av disse voldtektsforbryterne i følge politiet kommer fra.''

Dessverre er det slik i Norge også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...