Gå til innhold

- De ser på oss som horer


Gjest slabbedask

Anbefalte innlegg

Gjest Nord og ned.

Så derfor kan man like gjerne i Thailand argumentere med at folk fra Norge bør ha portforbud. Samme "logikk" som du bruker, men du ynker deg når du ser hvor idiotisk ditt eget forlag er.

Velbekomme.

Det sirkelargumenterende tøvet ditt minner "merkelig" nok om en hvis annen. Dine skriblerier er forlengst besvart her:

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4559705

Men du har ennå ikke sagt om du hadde hatt noe i mot å bli kurset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 185
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Kim78

    39

  • nitty-gritty

    26

  • ShitDiddelyDo

    8

  • laguna1

    6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nord og ned.

''Voldtekt er svært skjelden fobundet med straff, sjelden engang med anmeldelse hverken i Kurdistan eller Somalia hvor hoveddtyngen av disse voldtektsforbryterne i følge politiet kommer fra.''

Dessverre er det slik i Norge også.

Flere "flotte" paraleller som vitner om 0-null innsikt og forståelse i kvinners rettigheter, muligheter og vern i Norge kontra eg.Somalia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kayia

Vanvittig holdning. Det er sjelden man ser noen som helt seriøst mener at Norge med sine knapt 5 milliner innbyggere skal ha ansvar frr rundt 3 milliarder kvinners liv og helse. Men det finnes altså såpass livsfjerne folk rundt omkring. Takk for at du gjorde med oppmerksom på det.

Hvorvidt jeg eller du har fortjent ditten og datten kan du ta i en annen tråd. Jeg har ikke tenkt å delta i dine latterlige forsøk på totalt usaklig og avsporende personangrep i en tråd som handler om mye mer alvorlige ting enn meg.

Kjære vene. Fortsett den seriøse diskusjonen med de andre du - i'm out.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sirkelargumenterende tøvet ditt minner "merkelig" nok om en hvis annen. Dine skriblerier er forlengst besvart her:

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4559705

Men du har ennå ikke sagt om du hadde hatt noe i mot å bli kurset.

Du mener folk skal behandles som om de er skyldige i f.eks. barnemisbruk eller voldtekt, uten å være dømt eller ha gjort noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Du mener folk skal behandles som om de er skyldige i f.eks. barnemisbruk eller voldtekt, uten å være dømt eller ha gjort noe?

Fossroinga fortsetter med uforminsket styrke, Du har ikke besvart spørsmålet mitt.

Ja, jeg hadde ikke hatt noe i mot å bli ansett og behandlet som en potensiell barneskjeder dersom jeg kom fra en kultur hvor barnesex hadde vært like utbredt og akseptert som voldekt og annen fornedring av kvinner er i e.g. Somalia.

For tredje gang. Hadde du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Det er deg det fleipes om, men det er jo du som skriver latterlige forslag, selv om du selvsagt burde skrevet ;-) etterpå.

Å foreslå noe så idiotisk som portforbud basert på hudfarge er totalt historieløst og hjernedødt (med unnskyld til de hjernedøde).

Ja, selvsagt. Hahahaha barnesex og voldtket Hooooo..

Er jeg akseptert i gjengen deres nå?

-----------------------------------------------------------------

Du kan jo ikke engang lese. Det er andre som forelo dette helt urealistiske tiltaket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fossroinga fortsetter med uforminsket styrke, Du har ikke besvart spørsmålet mitt.

Ja, jeg hadde ikke hatt noe i mot å bli ansett og behandlet som en potensiell barneskjeder dersom jeg kom fra en kultur hvor barnesex hadde vært like utbredt og akseptert som voldekt og annen fornedring av kvinner er i e.g. Somalia.

For tredje gang. Hadde du?

Nei, jeg ville selvsagt ikke likt/akseptert å bli behandlet som en barnesexforbryter (basert på at jeg var fra Norge), som om jeg var så tilbakestående at jeg ikke forstår det er galt - noe samtlige menn fra Somalia også vet at voldtekt er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvsagt. Hahahaha barnesex og voldtket Hooooo..

Er jeg akseptert i gjengen deres nå?

-----------------------------------------------------------------

Du kan jo ikke engang lese. Det er andre som forelo dette helt urealistiske tiltaket.

Du tar altså totalt avstand for portforbud o.l. basert på hudfarge/nasjonalitet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Nei, jeg ville selvsagt ikke likt/akseptert å bli behandlet som en barnesexforbryter (basert på at jeg var fra Norge), som om jeg var så tilbakestående at jeg ikke forstår det er galt - noe samtlige menn fra Somalia også vet at voldtekt er.

Ja, det vet de somaliske mennene sikkert. ALT tyder jo på det. (her kunne det vært fristende med en sarkastisk smiley). Du fremstår så åndsfraværende det rart du er oppegående.

Se dette innslaget. Hør hva politikvinnen sier om årsaken til disse mennenes overrepresentasjon, og forhåpenligvis prøv å juster ditt forvridde verdensbilde i alle fall litt.

http://www.youtube.com/watch?v=NQaZ4nE4CLc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det vet de somaliske mennene sikkert. ALT tyder jo på det. (her kunne det vært fristende med en sarkastisk smiley). Du fremstår så åndsfraværende det rart du er oppegående.

Se dette innslaget. Hør hva politikvinnen sier om årsaken til disse mennenes overrepresentasjon, og forhåpenligvis prøv å juster ditt forvridde verdensbilde i alle fall litt.

http://www.youtube.com/watch?v=NQaZ4nE4CLc

Selvsagt VET voldtektsmenn veldig godt at voldtekt er ulovlig.

Jeg mistenker at du er en fjortis som bare er her for å provosere.

Gjør leksene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Du tar altså totalt avstand for portforbud o.l. basert på hudfarge/nasjonalitet?

Totalt uinteressant problemstilling. Lær deg heretter at du ikke skal tillegge andre meninger, og lære deg å lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er fryktelig synd at alle norske kvinner skal måtte være redd for å gå ut kveldstid.

Flertallet av overfallsvoldtekter gjøres av folk med ikke-vestlig bakgrunn.

Så da er vi tilbake til "hva gjør vi med disse menn med ikke-vestlig bakgrunn?" Hvordan får vi dem til å ikke voldta? Holde alle norske kvinner inne? Eller holde dem inne?

http://www.dagbladet.no/2011/04/08/nyheter/voldtekt/innenriks/16122394/

Det er ikke akkurat minoritetskvinner man ser ute fredag og lørdag kveld sier han. Nei, for DE har portforbud... gjett hvorfor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totalt uinteressant problemstilling. Lær deg heretter at du ikke skal tillegge andre meninger, og lære deg å lese.

Men gjør du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nitty-gritty

Flere "flotte" paraleller som vitner om 0-null innsikt og forståelse i kvinners rettigheter, muligheter og vern i Norge kontra eg.Somalia

Ingen bestrider at der er en forskjell, men vi straffeforfølger faktisk ikke voldtekt heller i en stor majoritet av tilfellene. Det burde bekymre deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Selvsagt VET voldtektsmenn veldig godt at voldtekt er ulovlig.

Jeg mistenker at du er en fjortis som bare er her for å provosere.

Gjør leksene dine.

Du vet jo mindre enn de fleste apekatter om forskjellen mellom ulike kulturer når det gjelder synet på menns makt over kvinner.

Ikke rakk du å se innslaget med politiet heller virker det som, før det kom en ny dose tøv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Ingen bestrider at der er en forskjell, men vi straffeforfølger faktisk ikke voldtekt heller i en stor majoritet av tilfellene. Det burde bekymre deg.

Og det gjør overfallsvoldtekter mindre alvorlig??

At det er for få dommer i voldtektssaker har med bevisførsel å gjøre, og er en HELT annen diskusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Ingen bestrider at der er en forskjell, men vi straffeforfølger faktisk ikke voldtekt heller i en stor majoritet av tilfellene. Det burde bekymre deg.

'' Ingen bestrider at der er en forskjell, men vi straffeforfølger faktisk ikke voldtekt heller i en stor majoritet av tilfellene. Det burde bekymre deg.''

I følge nyhetene på tv2 nå leder 94 % av alle voldtektssaker ikke til varetektsfengsling.

Men årsaken til dette er at det ofte ikke engang lar seg gjøre å bevise at en voldtekt har funnet sted. Det er ord mot ord, ingen har sett noe, osv.

Overtallsvoldtektene er en annen sak, men disse utgjør en forsvinnende liten del av antall voldtekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet jo mindre enn de fleste apekatter om forskjellen mellom ulike kulturer når det gjelder synet på menns makt over kvinner.

Ikke rakk du å se innslaget med politiet heller virker det som, før det kom en ny dose tøv.

Du er ikke så dum at du tror somaliere ikke vet at voldtekt er ulovlig, eller at nordmenn ikke vet at barnemisbruk er ulovlig. Likevel er det noen som gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Du er ikke så dum at du tror somaliere ikke vet at voldtekt er ulovlig, eller at nordmenn ikke vet at barnemisbruk er ulovlig. Likevel er det noen som gjør det.

Ja, det skal være sikkert og visst at "noen gjør det", både her og i Somalia, kurdistan etc. nemlig i 100% av tilfellene.

Har du i det hele tatt noen sinne hørt om kulturelt betinget atferd, siden du så standhaftig benekter at det finnes, eller trenger du et kurs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nitty-gritty

'' Ingen bestrider at der er en forskjell, men vi straffeforfølger faktisk ikke voldtekt heller i en stor majoritet av tilfellene. Det burde bekymre deg.''

I følge nyhetene på tv2 nå leder 94 % av alle voldtektssaker ikke til varetektsfengsling.

Men årsaken til dette er at det ofte ikke engang lar seg gjøre å bevise at en voldtekt har funnet sted. Det er ord mot ord, ingen har sett noe, osv.

Overtallsvoldtektene er en annen sak, men disse utgjør en forsvinnende liten del av antall voldtekter.

Det har også med holdninger å gjøre. Når voldtekt blir straffet, så straffes det nær sagt aldri spesielt hardt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...