Gå til innhold

Barnehageansatte skjuler ansiktet


Gjest speer

Anbefalte innlegg

Gjest speer

Fordi din intoleranse går på å nekte andre individer å kle seg som de gjør.

Jeg forsvarer individer (enten det er snakk om religiøse minoriteter, homofile, osv osv) å være seg selv, uten å skulle forsvare seg hele tiden mot folk som ikke "aksepterer" klærne deres.

Med vennlig hilsen

''Fordi din intoleranse går på å nekte andre individer å kle seg som de gjør. ''

Folk må selvfølgelig få kle seg slik de vil. Noe helt annet er å maskere ansiktet i en jobb situasjon. Det er ikke akseptabelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 184
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    61

  • Spenol(1)

    23

  • ShitDiddelyDo

    15

  • Mandolaika

    12

Mest aktive i denne tråden

''Fordi din intoleranse går på å nekte andre individer å kle seg som de gjør. ''

Folk må selvfølgelig få kle seg slik de vil. Noe helt annet er å maskere ansiktet i en jobb situasjon. Det er ikke akseptabelt.

''Folk må selvfølgelig få kle seg slik de vil.''

Så fint!

'' Noe helt annet er å maskere ansiktet i en jobb situasjon. Det er ikke akseptabelt.''

Ingen her (bortsett fra deg) har snakket om "maskering". Niqab er ikke maskering, men nå har du jo innrømmet at du ikke kjenner noen muslimer, og i hvert fall ingen med niqab, så man kan jo ikke forvente at du vet slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får assosiasjoner til å overlate barnet til noen i et kostyme, lik de en ser i fornøyelsesparker, bare at denne ikke gir noen positive assosiasjoner.

Jeg har ikke for vane å overlate barna mine til folk i kostyme i fornøyelsesparker heller, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...