Gå til innhold

- Jente (14) tok livet sitt etter voldtekt


Gjest Bnibben

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke nå nei

Fordommer er fordommer, og det er når du tillegger folk meninger/handlinger basert på det ANDRE har gjort.

Det er en meget god måte å ramme uskyldige på.

Jeg så for meg hvordan de kom til å hanlle og jeg hadde rett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 156
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    47

  • Mandolaika

    21

  • black wealch

    4

  • hidi, the scorpion

    4

Gjest segunda

Og igjen "glemmer" vi resten av verden....

Ja Kina er f.eks. det mest folkerike landet, og de er ikke kristne eller muslimer;-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

At slike utsagn åpenbart er ren sjikane av folkegrupper. Det er muslimvarianten av jødehets.

Med vennlig hilsen

''At slike utsagn åpenbart er ren sjikane av folkegrupper. Det er muslimvarianten av jødehets.''

Nå må du ta deg sammen!

Du virker skikkelig patetisk nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Ja, og i Israel arresterte de 2-3 jødiske nazister (!), uten at det gjør nazisme noe bedre.

Det du/de sier er åpenbart vås. De fleste muslimer lever helt fredelig.

Med vennlig hilsen

'' De fleste muslimer lever helt fredelig.''

Og det garanterer du 100 %!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Selvsagt, men er de "for Allah"?

Poenget er at du bør være intelligent nok til å forstå at slike utsagn er åpenbart løgn og falsum.

Med vennlig hilsen

''Poenget er at du bør være intelligent nok til å forstå at slike utsagn er åpenbart løgn og falsum.''

Så alle som ikke er enige med deg, er idioter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er stort sett menn av utenlandsk opprinnelse med et "forvridd kvinnesyn" som står for overfallsvoldtekter. Det er et stort problem. Det bør satses mye på å få tatt gjerningsmenn, og straffen burde opplagt vært mye hardere. De som ikke har norsk statsborgerskap bør utvises og sendes ut av landet. Ellers vil de voldta igjen og igjen.

Jepp og alle norske menn som drar til Thailand drar dit for å voldta barn. Ingen norske menn burde få dra til Thailand!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

...eh... har du spurt en kristen om hva de vil gjøre hvis Gud befalte dem å drepe noen?

Tror du det er mange kristne som sier de vil trosse Gud?

''Tror du det er mange kristne som sier de vil trosse Gud?''

Hvor håpløs går det an å bli...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''At slike utsagn åpenbart er ren sjikane av folkegrupper. Det er muslimvarianten av jødehets.''

Nå må du ta deg sammen!

Du virker skikkelig patetisk nå.

Og igjen kommer du kun med personangrep, hidi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trist sak

Menn er ansvarlig for ca 100% av alle voldtekter.

Ønsker du å følge OTTARs linje, og ha portforbud for menn?

Eller har man videreutviklet seg slik at man forstår at selv om ca 100% av voldtekter begås av menn, så er det kun en liten brøkdel av menn som er skyldige i disse?

Det som er positivt i disse skumle tider (for særlig unge kvinner) er at 100 % av etnisk norske menn ikke har begått en eneste overfallsvoldtekt!

(Hvis man opererer med at 100 % ha utenlandsk opprinnelse og ser bort fra at det kan finnes mørketall.)

Du trenger ikke nå å begynne å snakke om at etnisk norske menn selvsagt begår voldtekter mot bekjente osv. Det er jeg klar over og nå snakker jeg om overfallsvoldtekter. Jeg er også klar over at de fleste utlendingene ikke voldtar. (Håper at jeg nå har forebygget noen av dine teite tilbakemeldinger.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trist sak

Og igjen kommer du kun med personangrep, hidi.

Du er en voksen mann som burde tåle å få slike tilbakemeldinger. Det er sånn det er i samfunnet og også her på DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest trist sak

Men Mandolaika, du burde være smart nok til å forstå at dette ikke er sant!

Det spiller ingen rolle om Allah har sagt dette eller ikke. Poenget er at mange av muslimske terrorister skylder på islam og da spiller det ingen rolle hvem de har det fra. Det som er viktig er at de gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er positivt i disse skumle tider (for særlig unge kvinner) er at 100 % av etnisk norske menn ikke har begått en eneste overfallsvoldtekt!

(Hvis man opererer med at 100 % ha utenlandsk opprinnelse og ser bort fra at det kan finnes mørketall.)

Du trenger ikke nå å begynne å snakke om at etnisk norske menn selvsagt begår voldtekter mot bekjente osv. Det er jeg klar over og nå snakker jeg om overfallsvoldtekter. Jeg er også klar over at de fleste utlendingene ikke voldtar. (Håper at jeg nå har forebygget noen av dine teite tilbakemeldinger.)

Ettersom det kun er en liten brøkdel av voldtekter som resulterer i at noen blir dømt, så er det åpenbart andre voldtekter også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en voksen mann som burde tåle å få slike tilbakemeldinger. Det er sånn det er i samfunnet og også her på DOL.

Jeg tåler det fint. Det er ikke ikke jeg som dummer meg ut med å skrive det hun skrev. Det er hennes ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du selvfølgelig ALDRI gjør...

Det er sjeldent - det er langt mer effektivt bare å presentere fakta og argumenter. Hvis man har dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Det som er positivt i disse skumle tider (for særlig unge kvinner) er at 100 % av etnisk norske menn ikke har begått en eneste overfallsvoldtekt!

(Hvis man opererer med at 100 % ha utenlandsk opprinnelse og ser bort fra at det kan finnes mørketall.)

Du trenger ikke nå å begynne å snakke om at etnisk norske menn selvsagt begår voldtekter mot bekjente osv. Det er jeg klar over og nå snakker jeg om overfallsvoldtekter. Jeg er også klar over at de fleste utlendingene ikke voldtar. (Håper at jeg nå har forebygget noen av dine teite tilbakemeldinger.)

Hm...stemmer det da? En jeg kjenner er 100 % etnisk norsk og sitter nå i fengsel pga overfallsvoldtekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og igjen "glemmer" vi resten av verden....

Vel, i resten av verden er det litt mer komplisert hvem som gjør hva, og hvem som definerer hva som er terrorisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...