Gå til innhold

- Jente (14) tok livet sitt etter voldtekt


Gjest Bnibben

Anbefalte innlegg

Gjest Nord og ned.

Da husker du feil.

Jeg har bedt om å få ting slettet, men mest fordi det enten kun var personangrep og/eller drittkasting.

Som endte med at du selv ble bedt om å dra dit pepper'n gror.

Men det er antagelig Mandolaikas skyld det også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 156
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    47

  • Mandolaika

    21

  • black wealch

    4

  • hidi, the scorpion

    4

Gjest segunda

Jeg tar bare utgangspunkt i at det her blir skrevet at utenlandske menn står for 100 % av overfallsvoldtektene. Men mulig at det gjelder det siste året... Etnisk norske voldtar jo de også, men det sies at det skjer sjeldnere og at de ikke står for overfallsvoldtektene.

Det stemmer ikke at hvite, norske menn ikke står for en eneste overfallsvoldtekt. Hvor i alle dager har du denne statistikken fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trist sak

Ja, man velger nettopp noen man mener det er "de andre" som er ansvarlig for.

Det er mer "behagelig" å skylde på andre.

Jeg prøver å holde meg til det denne tråden handler om. Nettopp det at en jente ble voldtatt av tre fremmede menn. Du må gjerne lage en egen tråd som omhandler alle voldtekter. Bare man gjør det klart hva man snakker om så må det være greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Ja, man velger nettopp noen man mener det er "de andre" som er ansvarlig for.

Det er mer "behagelig" å skylde på andre.

Journalistisk moral kan være tema i en annen tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trist sak

Det stemmer ikke at hvite, norske menn ikke står for en eneste overfallsvoldtekt. Hvor i alle dager har du denne statistikken fra?

Fra denne tråden. Men det er mulig det er ment den siste voldtektsbølgen som har vært nå de siste månedene. Jeg vet at det gjelder etnisk norske menn også, men de er i mindretall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å holde meg til det denne tråden handler om. Nettopp det at en jente ble voldtatt av tre fremmede menn. Du må gjerne lage en egen tråd som omhandler alle voldtekter. Bare man gjør det klart hva man snakker om så må det være greit.

Joda, men da handler det om de TRE mennene, i stedet for å forsøke å lage det til en tråd om "menn som har samme hudfarge som tre voldtektsmenn", som er like idiotisk som å mene at "hvite mennesker er pedofile siden norske pedofile blir arrestert i Thailand".

Hva er det du mener ANDRE menn har felles med disse tre krekene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest segunda

Fra denne tråden. Men det er mulig det er ment den siste voldtektsbølgen som har vært nå de siste månedene. Jeg vet at det gjelder etnisk norske menn også, men de er i mindretall.

Jeg vet at de er i mindretall hvor de overfaller kvinner som de ikke kjenner, men jeg ser ikke hensikten med å ta en kort periode og finne ut at ingen mann med norske aner har vært anmeldt for voldtekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Louis Cyphre

Det stemmer ikke at hvite, norske menn ikke står for en eneste overfallsvoldtekt. Hvor i alle dager har du denne statistikken fra?

''Det stemmer ikke at hvite, norske menn ikke står for en eneste overfallsvoldtekt.''

Det stemte for Oslo over en 3-års periode:

Hanne Kristin Rohde leder for Oslo-politiets volds- og sedelighetsseksjon i Aftenposten: "Samtlige som er anmeldt for overfallsvoldtekter i Oslo de siste tre årene, er innvandrere med ikke-vestlig bakgrunn."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

''Det stemmer ikke at hvite, norske menn ikke står for en eneste overfallsvoldtekt.''

Det stemte for Oslo over en 3-års periode:

Hanne Kristin Rohde leder for Oslo-politiets volds- og sedelighetsseksjon i Aftenposten: "Samtlige som er anmeldt for overfallsvoldtekter i Oslo de siste tre årene, er innvandrere med ikke-vestlig bakgrunn."

Når kom denne uttalelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Joda, men da handler det om de TRE mennene, i stedet for å forsøke å lage det til en tråd om "menn som har samme hudfarge som tre voldtektsmenn", som er like idiotisk som å mene at "hvite mennesker er pedofile siden norske pedofile blir arrestert i Thailand".

Hva er det du mener ANDRE menn har felles med disse tre krekene?

Andre menn har en del felles med disse tre ungdommene som ikke kvinner har. Jeg tror ikke jeg trenger å liste det opp.

Sør, det er fakta at menn med ikke-vestlig bakgrunn overfaller og voldtar kvinner MYE oftere enn vestlige menn. Det er ikke noe vi trenger å diskutere. Det vi trenger å fremheve er at det er mange menn i Norge med ikke-vestlig bakgrunn som ikke voldtar, dvs. de har noe til felles med flertallet av alle verdens menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trist sak

Joda, men da handler det om de TRE mennene, i stedet for å forsøke å lage det til en tråd om "menn som har samme hudfarge som tre voldtektsmenn", som er like idiotisk som å mene at "hvite mennesker er pedofile siden norske pedofile blir arrestert i Thailand".

Hva er det du mener ANDRE menn har felles med disse tre krekene?

Nå synes jeg denne diskusjonen begynner å bli kjedelig. Du bare drar den ut. Jeg kopierer inn denne uttalelsen som blir gitt i et annet innlegg i denne tråden og sier meg ferdig med deg:

''Hanne Kristin Rohde leder for Oslo-politiets volds- og sedelighetsseksjon i Aftenposten: "Samtlige som er anmeldt for overfallsvoldtekter i Oslo de siste tre årene, er innvandrere med ikke-vestlig bakgrunn.''

Enough said...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre menn har en del felles med disse tre ungdommene som ikke kvinner har. Jeg tror ikke jeg trenger å liste det opp.

Sør, det er fakta at menn med ikke-vestlig bakgrunn overfaller og voldtar kvinner MYE oftere enn vestlige menn. Det er ikke noe vi trenger å diskutere. Det vi trenger å fremheve er at det er mange menn i Norge med ikke-vestlig bakgrunn som ikke voldtar, dvs. de har noe til felles med flertallet av alle verdens menn.

Men spørsmålet forblir: hva har det å gjøre med ANDRE menn (av utenlandsk opprinnelse eller ei) enn de som voldtar?

Det er da ikke deres skyld at ANDRE voldtar.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå synes jeg denne diskusjonen begynner å bli kjedelig. Du bare drar den ut. Jeg kopierer inn denne uttalelsen som blir gitt i et annet innlegg i denne tråden og sier meg ferdig med deg:

''Hanne Kristin Rohde leder for Oslo-politiets volds- og sedelighetsseksjon i Aftenposten: "Samtlige som er anmeldt for overfallsvoldtekter i Oslo de siste tre årene, er innvandrere med ikke-vestlig bakgrunn.''

Enough said...

Nuvel, det er åpenbart ikke sant, ettersom det til og med i denne tråden er folk som kjenner etnisk norske mennesker som er dømt for voldtekt i perioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Er det mulig å ha gått glipp av dette: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=561939

Ja det er mulig siden dette var for mer enn to år siden. I en periode hvor jeg ikke oppholdt meg i Norge.

De som får med seg alt som VG skriver kan ikke være helt gode. Aftenposten er mye mer pålitelig kilde. VG og Dagbladet er ikke kjent for å behandle opplysninger mest korrekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Men spørsmålet forblir: hva har det å gjøre med ANDRE menn (av utenlandsk opprinnelse eller ei) enn de som voldtar?

Det er da ikke deres skyld at ANDRE voldtar.

Med vennlig hilsen

Det har med noe så enkelt som å hindre flere voldtektsaper adgang til landet å gjøre, for å hindre at fler unge jenter begår selvmord. Når det gjelder oppholdstillatelser til representanter for ukulturer, så er dette faktisk politisk styrt, og kan påvirkes.

Hvor vanskelig har du egentlig med å begripe de enkelste ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Nuvel, det er åpenbart ikke sant, ettersom det til og med i denne tråden er folk som kjenner etnisk norske mennesker som er dømt for voldtekt i perioden.

Det er ikke noe å diskutere. VG er ikke kjent for å behandle sannheten riktig i alle tilfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Det har med noe så enkelt som å hindre flere voldtektsaper adgang til landet å gjøre, for å hindre at fler unge jenter begår selvmord. Når det gjelder oppholdstillatelser til representanter for ukulturer, så er dette faktisk politisk styrt, og kan påvirkes.

Hvor vanskelig har du egentlig med å begripe de enkelste ting.

Når du melder deg inn i diskusjonen hopper jeg ut av den. Jeg vil ikke fornærme apene med å sammenligne deg med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Ja det er mulig siden dette var for mer enn to år siden. I en periode hvor jeg ikke oppholdt meg i Norge.

De som får med seg alt som VG skriver kan ikke være helt gode. Aftenposten er mye mer pålitelig kilde. VG og Dagbladet er ikke kjent for å behandle opplysninger mest korrekt.

La oss slippe mer usaklig møl. Det er sikkert TV2 som har manipulert dette intervjuvet også? eller hva?

http://www.youtube.com/watch?v=NQaZ4nE4CLc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...