Gå til innhold

- Jente (14) tok livet sitt etter voldtekt


Gjest Bnibben

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 156
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    47

  • Mandolaika

    21

  • black wealch

    4

  • hidi, the scorpion

    4

Det spiller ingen rolle om Allah har sagt dette eller ikke. Poenget er at mange av muslimske terrorister skylder på islam og da spiller det ingen rolle hvem de har det fra. Det som er viktig er at de gjør det.

Selvsagt skylder de på noen. Rasister skylder på jøder, og muslimer. Irske terrorister skylder på Storbritannia, osv.

Utsagnet til Mandolaika er da like idiotisk uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Poenget er at du bør være intelligent nok til å forstå at slike utsagn er åpenbart løgn og falsum.''

Så alle som ikke er enige med deg, er idioter...

Nei, men utsagn om at "alle muslimer" er idioti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trist sak

Jeg tåler det fint. Det er ikke ikke jeg som dummer meg ut med å skrive det hun skrev. Det er hennes ord.

Jeg mener å huske at du har løpt gråtende til Webbis og sladret og bedt om å få det slettet, så jeg tror ikke du er helt uberørt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trist sak

Ettersom det kun er en liten brøkdel av voldtekter som resulterer i at noen blir dømt, så er det åpenbart andre voldtekter også.

Jeg skrev at jeg tar høyde for andre voldtekter også. Jeg tar utgangspunkt i at det her blir skrevet at det gjelder 100 % av overfallsvoldtektene. Jeg har ikke noe mer peiling på prosentene enn de som skriver her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trist sak

Hm...stemmer det da? En jeg kjenner er 100 % etnisk norsk og sitter nå i fengsel pga overfallsvoldtekt...

Jeg tar bare utgangspunkt i at det her blir skrevet at utenlandske menn står for 100 % av overfallsvoldtektene. Men mulig at det gjelder det siste året... Etnisk norske voldtar jo de også, men det sies at det skjer sjeldnere og at de ikke står for overfallsvoldtektene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest trist sak

Selvsagt skylder de på noen. Rasister skylder på jøder, og muslimer. Irske terrorister skylder på Storbritannia, osv.

Utsagnet til Mandolaika er da like idiotisk uansett.

Det spiller ingen rolle hva de skylder på, om det skyldes kultur eler religion osv. Det viktigste for ofrene og de pårørende er at det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar bare utgangspunkt i at det her blir skrevet at utenlandske menn står for 100 % av overfallsvoldtektene. Men mulig at det gjelder det siste året... Etnisk norske voldtar jo de også, men det sies at det skjer sjeldnere og at de ikke står for overfallsvoldtektene.

Men overfallsvoldtektene er i et mindretall, og voldtekter utført av bekjente er ofte verre for den utsatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev at jeg tar høyde for andre voldtekter også. Jeg tar utgangspunkt i at det her blir skrevet at det gjelder 100 % av overfallsvoldtektene. Jeg har ikke noe mer peiling på prosentene enn de som skriver her.

Av de som blir dømt, og ikke av antall voldtekter som blir begått.

Uansett, de "100%" er åpenbart ikke korrekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg tar bare utgangspunkt i at det her blir skrevet at utenlandske menn står for 100 % av overfallsvoldtektene. Men mulig at det gjelder det siste året... Etnisk norske voldtar jo de også, men det sies at det skjer sjeldnere og at de ikke står for overfallsvoldtektene.

Det er godt mulig, men det med 100 % stemmer iallefall ikke med virkeligheten....

Kjenner også en som ble overfallsvoldtatt av en etnisk norsk nordmann ifjor.... men han er ikke dømt ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trist sak

Men overfallsvoldtektene er i et mindretall, og voldtekter utført av bekjente er ofte verre for den utsatte.

Jeg er klar over det. Men nå snakket jeg kun om overfallsvoldtektene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trist sak

Det er godt mulig, men det med 100 % stemmer iallefall ikke med virkeligheten....

Kjenner også en som ble overfallsvoldtatt av en etnisk norsk nordmann ifjor.... men han er ikke dømt ennå.

Jeg vet ikke hvor det med 100 % kom fra. Mulig det gjelder den voldtektsbølgen som har vært nå de siste månedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trist sak

Av de som blir dømt, og ikke av antall voldtekter som blir begått.

Uansett, de "100%" er åpenbart ikke korrekt.

Jeg har ikke drevet med regnskap selv. Jeg henviser bare til de tallene som blir gitt i tråden. Det betyr ikke at jeg kan stå for dem. Men når man oppgir kilden så går det klart frem. Mulig det menes den siste voldtektsbølgen som har rammet oss de siste månedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er klar over det. Men nå snakket jeg kun om overfallsvoldtektene.

Hvorfor skal man snakke kun om dem, spesielt hvis det er langt flere av de andre, og de andre også ofte er enda j*vligere?

Bare fordi man kan bruke det mot folk med en forskjellig hudfarge?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å huske at du har løpt gråtende til Webbis og sladret og bedt om å få det slettet, så jeg tror ikke du er helt uberørt...

Da husker du feil.

Jeg har bedt om å få ting slettet, men mest fordi det enten kun var personangrep og/eller drittkasting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller ingen rolle hva de skylder på, om det skyldes kultur eler religion osv. Det viktigste for ofrene og de pårørende er at det skjer.

Selvsagt, men nå var det Mandolaika som trakk inn "hvem", så du får skrive til henne.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg vet ikke hvor det med 100 % kom fra. Mulig det gjelder den voldtektsbølgen som har vært nå de siste månedene.

Det er mulig, men likevel skremmende at avisene skriver slikt fordi det kan virke som om folk leser alt i avisene ganske så ukritisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trist sak

Da husker du feil.

Jeg har bedt om å få ting slettet, men mest fordi det enten kun var personangrep og/eller drittkasting.

Nettopp, det du kaller personangrep er det jeg sikter til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trist sak

Hvorfor skal man snakke kun om dem, spesielt hvis det er langt flere av de andre, og de andre også ofte er enda j*vligere?

Bare fordi man kan bruke det mot folk med en forskjellig hudfarge?

Med vennlig hilsen

Ja, hvorfor snakke kun om voldtekter når man også burde snakke om incest og mishandling også? Poenget mitt er at det går an å snakke om ting separat. Vi kan godt snakke om alle typer voldtekt også, men nå poengterer jeg at jeg kun snakker om overfallsvoldtekter for å unngå misforståelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvorfor snakke kun om voldtekter når man også burde snakke om incest og mishandling også? Poenget mitt er at det går an å snakke om ting separat. Vi kan godt snakke om alle typer voldtekt også, men nå poengterer jeg at jeg kun snakker om overfallsvoldtekter for å unngå misforståelse.

Ja, man velger nettopp noen man mener det er "de andre" som er ansvarlig for.

Det er mer "behagelig" å skylde på andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...