Gå til innhold

Kvinner som "lurer" menn til å bli gravide...


Gjest Oppgitt og helt uenig...

Anbefalte innlegg

Gjest Oppgitt og helt uenig...

Mulig jeg er gammeldags og konservativ.

Det er hvertfall det jeg får høre av et par venninner for tiden.

Vi har en venninne. Hun er singel. Hatt kun korte forhold, ikke de beste mennene hun får tak på... Hun har vokst opp med sin mor, og en far som ikke har brydd seg. Dette har hun slitt veldig med. Hun har heldigvis hatt en stefar som har stilt opp.

Nå er flere av venninnene gravide.

Og hun har såååå lyst på baby.

Problemet er jo at hun mangler en mann...

Løsningen hennes er å finne seg en på byen... En fremmed...

Hun vil si fra før de går hjem at hun ikke går p-pillen, og mener da hun gir han et reelt valg om å få barn eller ikke.

Det syns ikke jeg er rettferdig overfor en full mann....

Noen synspunkter?

Uansett hva vi sier, syns hun dette er riktig, og vi er gammeldagse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 167
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    27

  • Sør

    18

  • hidi, the scorpion

    18

  • Dorthe

    15

Mest aktive i denne tråden

Tja, det behøver vel ikke bli barn av det selv om hun ikke går på pillen? Om du mener at hun sier rett ut til mannen hun tar med hjem, at hun ønsker han skal gjøre henne gravid, så er det jo bare å si nei takk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest varmt_i dag_gitt

Om hun sier til mannen hun tar med seg hjem at hun ikke går på pillen, forteller hun ham jo at hvis de har ubeskyttet sex så kan hun bli gravid. Du kan ikke mene at en full mann skal fritas for ansvaret å lage barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alvende

Det er livsfarlig å ha ons med 30+ gamle kvinner uten barn. Og p-pille eller ikke: Trekk deg ut!

Enda en god grunn til å være nøye med å bruke kondom, gutter. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Det er livsfarlig å ha ons med 30+ gamle kvinner uten barn. Og p-pille eller ikke: Trekk deg ut!

''Det er livsfarlig å ha ons med 30+ gamle kvinner uten barn. Og p-pille eller ikke: Trekk deg ut!''

LOL;)

Du er nå deg selv lik...;) Og fornuftig! Er du like fornuftig bestandig?

Jeg er singel, men hverken man/tirs/ons/tors/fre/ lør eller en søndag passer for meg:)))

Jeg er kanskje litt sær, men har man ikke lov å være det når man nærmer seg de femti...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

''Det er livsfarlig å ha ons med 30+ gamle kvinner uten barn. Og p-pille eller ikke: Trekk deg ut!''

LOL;)

Du er nå deg selv lik...;) Og fornuftig! Er du like fornuftig bestandig?

Jeg er singel, men hverken man/tirs/ons/tors/fre/ lør eller en søndag passer for meg:)))

Jeg er kanskje litt sær, men har man ikke lov å være det når man nærmer seg de femti...?

Jeg burde moderert meg over og skrevet 30 til 40. Over 40 og det er stort sett trygt. Tror jeg. Jeg har jo ikke forsøkt. Men når dere bikker 40 gjør vel naturen sitt med forplantningssystemet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg burde moderert meg over og skrevet 30 til 40. Over 40 og det er stort sett trygt. Tror jeg. Jeg har jo ikke forsøkt. Men når dere bikker 40 gjør vel naturen sitt med forplantningssystemet. :)

'' Men når dere bikker 40 gjør vel naturen sitt med forplantningssystemet.''

Eller man ordner saken selv etter tre barn;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oppgitt og helt uenig...

Om hun sier til mannen hun tar med seg hjem at hun ikke går på pillen, forteller hun ham jo at hvis de har ubeskyttet sex så kan hun bli gravid. Du kan ikke mene at en full mann skal fritas for ansvaret å lage barn?

Nei, nei, absolutt ikke. Men jeg syns det er helt feil å planlegge at man skal finne seg en fremmed fyr som man ikke vet noenting om, og prøve å bli gravid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oppgitt og helt uenig...

Det er et godt opplegg, men synd på den mannen som må betale barnebidrag.

Ikke minst på ungen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest må regne med

Hvis en mann er så dum at han stoler på en fremmed jente og holder på slik kan han bare ha det så godt. Enhver med litt forstand legger seg ikke med et menneske det ikke kjenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oppgitt og helt uenig...

Tja, det behøver vel ikke bli barn av det selv om hun ikke går på pillen? Om du mener at hun sier rett ut til mannen hun tar med hjem, at hun ønsker han skal gjøre henne gravid, så er det jo bare å si nei takk. ;)

Jeg syns det er helt feil. Hun vil jo så klart time dette i forhold til eggløsningen, så muligheten for et barn er jo ganske stor...

Joda, mannen kan si nei, helt klart. Men hun burde jo heller si at jeg prøver få baby, i stedet for at hun ikke går på pillen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Oppgitt og helt uenig...

Det er livsfarlig å ha ons med 30+ gamle kvinner uten barn. Og p-pille eller ikke: Trekk deg ut!

Hun er langt under 30.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg syns det er helt feil. Hun vil jo så klart time dette i forhold til eggløsningen, så muligheten for et barn er jo ganske stor...

Joda, mannen kan si nei, helt klart. Men hun burde jo heller si at jeg prøver få baby, i stedet for at hun ikke går på pillen..

''Joda, mannen kan si nei, helt klart. Men hun burde jo heller si at jeg prøver få baby, i stedet for at hun ikke går på pillen..''

Definitivt mer ærlig, ja!

Å lure en (full) mann til sengs for å få barn, er både umoralskt og uetisk.

Som flere her sier; Hva vet de om mannen/faren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tzatziki1365380058

Jeg synes mannen får skylde seg selv, så lenge hun er ærlig om at hun ikke bruker prevensjon.

Derimot synes jeg det er ansvarsløst i forhold til det eventuelle fremtidige avkommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oppgitt og helt uenig....

''Joda, mannen kan si nei, helt klart. Men hun burde jo heller si at jeg prøver få baby, i stedet for at hun ikke går på pillen..''

Definitivt mer ærlig, ja!

Å lure en (full) mann til sengs for å få barn, er både umoralskt og uetisk.

Som flere her sier; Hva vet de om mannen/faren?

''Å lure en (full) mann til sengs for å få barn, er både umoralskt og uetisk.''

Ja, det syns jeg også! Feil for alle parter, ikke minst for barnet...

''Som flere her sier; Hva vet de om mannen/faren?''

INGENTING! Hun vil bare ta det som byr seg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oppgitt og helt uenig....

Jeg synes mannen får skylde seg selv, så lenge hun er ærlig om at hun ikke bruker prevensjon.

Derimot synes jeg det er ansvarsløst i forhold til det eventuelle fremtidige avkommet.

Ja, det er jo ikke riktig i forhold til barnet..Men det skjønner hun ikke....

Mannen må helt klart ta ansvar selv, men likevel syns jeg det er å lure han på det groveste.... Hvilken full mann sier når om du har han på bristepunktet?.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil vel ikke akkurat kalle det å lure mannen hvis hun sier at hun ikke går på p-pillen.. Det betyr jo det at hun kan bli gravid, og hvis han ikke ønsker det er det ikke verre en at han bruker kondom? Selv om man er full kan man ikke fritas for ansvar..

Nå er det en ting at det ikke virker "etisk" kanskje å planlegge å få barn etter ONS, men det er jo flere som har fått uplanlagte barn etter ONS. Det er jo ikke noe verre det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...