Gå til innhold

Kvinner som "lurer" menn til å bli gravide...


Gjest Oppgitt og helt uenig...

Anbefalte innlegg

Gjest togli

Du tror jeg kødda, du? :) Jeg gjorde faktisk ikke det. ;)

Dette hadde jeg vært istand til å gjøre for noen år siden. Jeg var livredd for graviditeter den gang jeg festa ganske mye.

Haha, du er ikke sann :P

Kunne sikkert blitt anmeldt for å putte skumle saker i "drinken" til dama ;) Du kunne ikke gjort dette vet du... Sikkert masse hormoner i disse pillene, og ikke alle tåler påfyll av kunstige hormoner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 167
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    27

  • Sør

    18

  • hidi, the scorpion

    18

  • Dorthe

    15

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion

Det er jo aberet med dette trikset: Man må bli til frokost.

Nei - altså: Jeg har blitt litt mer voksen med alderen, og har vel hatt sånn omtrent en håndfull ONS de siste årene, så dette er knapt noen problemstilling nå som jeg har lagt flatfylla på hylla. :)

Ja, flatfylla kan føre så mangt med seg. Har vært der selv, men som regel tok sulten overhånd, og da gikk jeg hjem;)

Hvor gammel er du forresten eller er det en hemmelighet..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det handler litt om mors hjernekapasitet her... Jeg tror rett og slett ingen kvinner med en IQ over et visst nivå leter seg etter et tilfeldig "offer" på byen for å bli gravide... Jeg kjenner til noen slike kvinner, og de er ikke de skarpeste knivene i skuffen for å si det sånn... - og jeg kan ikke si at barna har vært så heldige med oppvekstvilkårene sine heller :/

Jeg tror det blir ett fett, jeg kjenner skilte mødre som er helt på trynet også, satt og drakk på Ivars på Grønland og dro med seg mannfolk hjem nesten hver dag. Mange alkoholisert skilte mødre med mange mannfolk da ungene mine vokste opp, det er noen år siden da. Da er det bedre med en mor som sitter på dol ;o) Og en mor som har planlagt å lage barn fordi hun har lyst på, men ikke klarer å finne den mannen hun vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Haha, du er ikke sann :P

Kunne sikkert blitt anmeldt for å putte skumle saker i "drinken" til dama ;) Du kunne ikke gjort dette vet du... Sikkert masse hormoner i disse pillene, og ikke alle tåler påfyll av kunstige hormoner...

Pøh. De fleste blir bare kvalme av angrepillen, og siden ONSa gjerne har drukket dagen før de også, kan man bare konkludere med bakrus. Ingen hadde funnet ut noe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og kvinner vet at det og bevisst lage et nytt liv med en mann hun kanskje ikke kjenner ikke er så jævla lurt. Da tenker jeg på barnet mer enn på mannen.

Selvsagt må mannen ta ansvar og bruke kondom, hoppe av eller mase seg til analsex, men det gjør ikke kvinnens ansvar noe mindre.

Hei,

Men hvis en kvinne sier: "Du, jeg bruker ikke p-pille." så bør jo mannen forstå?

Jeg er enig i at det er ungen det er synd på, og jeg forsvarer selvsagt ikke at hun lurer noen, men jeg synes ikke det er lureri når hun sier at hun ikke tar prevensjon.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det finnes patetiske og desperate menn og om de er fler i antall, gjør ikke kvinner som dette mindre patetiske og desperate.

Nei, men forskjellen er jo at hun som blir beskrevet her lyver tross alt ikke. Hun sier at hun ikke går på p-piller.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Ja, flatfylla kan føre så mangt med seg. Har vært der selv, men som regel tok sulten overhånd, og da gikk jeg hjem;)

Hvor gammel er du forresten eller er det en hemmelighet..?

Det er en hemmelighet, men du er nok for ung for meg. Jeg foretrekker den geriatriske typen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hei,

Men hvis en kvinne sier: "Du, jeg bruker ikke p-pille." så bør jo mannen forstå?

Jeg er enig i at det er ungen det er synd på, og jeg forsvarer selvsagt ikke at hun lurer noen, men jeg synes ikke det er lureri når hun sier at hun ikke tar prevensjon.

Med vennlig hilsen

'' Men hvis en kvinne sier: "Du, jeg bruker ikke p-pille." så bør jo mannen forstå? ''

Og det tolker mannen at betyr "du må huske på å hoppe av!".

Ikke "og det er fordi jeg vil at du skal bli faren til mitt barn".

Dette er en av de typiske situasjonene hvor menn og kvinner ikke forstår hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg tror det blir ett fett, jeg kjenner skilte mødre som er helt på trynet også, satt og drakk på Ivars på Grønland og dro med seg mannfolk hjem nesten hver dag. Mange alkoholisert skilte mødre med mange mannfolk da ungene mine vokste opp, det er noen år siden da. Da er det bedre med en mor som sitter på dol ;o) Og en mor som har planlagt å lage barn fordi hun har lyst på, men ikke klarer å finne den mannen hun vil ha.

Joda, mange som slett ikke burde vært mødre i det hele tatt... men jeg tror ikke du finner en eneste mor som alltid vil sette barnet høyest, som ble gravid "med vilje" med en hvilken-som-helst.... (godt mulig jeg er full av fordommer her ;))

Imidlertid kjenner jeg flere svært gode mødre som fikk barn via sædinseminasjon i DK... Barna var da godt gjennomtenkte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Pøh. De fleste blir bare kvalme av angrepillen, og siden ONSa gjerne har drukket dagen før de også, kan man bare konkludere med bakrus. Ingen hadde funnet ut noe. :)

Du imponerer stadig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg tror det blir ett fett, jeg kjenner skilte mødre som er helt på trynet også, satt og drakk på Ivars på Grønland og dro med seg mannfolk hjem nesten hver dag. Mange alkoholisert skilte mødre med mange mannfolk da ungene mine vokste opp, det er noen år siden da. Da er det bedre med en mor som sitter på dol ;o) Og en mor som har planlagt å lage barn fordi hun har lyst på, men ikke klarer å finne den mannen hun vil ha.

'' satt og drakk på Ivars på Grønland''

Allerede her bør mannen ta hintet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'' Men hvis en kvinne sier: "Du, jeg bruker ikke p-pille." så bør jo mannen forstå? ''

Og det tolker mannen at betyr "du må huske på å hoppe av!".

Ikke "og det er fordi jeg vil at du skal bli faren til mitt barn".

Dette er en av de typiske situasjonene hvor menn og kvinner ikke forstår hverandre.

Jeg tolker "Jeg bruker ikke p-pille" som "hvis du har sex med meg risikerer du å bli far om 9 måneder, med mindre du bruker kondom". Det er den eneste fornuftige tolkningen av det - folk blir jo gjerne gravide...

Jeg har en slektning som er født selv om moren brukte p-pillen, og faren kondom, så jeg er vant med slikt! ;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Du imponerer stadig :P

Har vært borti angrepillen noen ganger, vettu. Husker jeg satt en hel formiddag på legevakten fordi en kondom hadde røket.

Og jepp - pilla gjorde meg kvalm, men den funka. Hun ble ikke gravid. Tror jeg, da. Jeg så henne aldri igjen etter at jeg dro fra henne og til legevakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

Jeg burde moderert meg over og skrevet 30 til 40. Over 40 og det er stort sett trygt. Tror jeg. Jeg har jo ikke forsøkt. Men når dere bikker 40 gjør vel naturen sitt med forplantningssystemet. :)

''Men når dere bikker 40 gjør vel naturen sitt med forplantningssystemet.''

Jeg har en bekjent som har fått tre barn etter at hun fylte 40 (og uten IVF eller annen hjelp). Så bare pass deg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Pøh. De fleste blir bare kvalme av angrepillen, og siden ONSa gjerne har drukket dagen før de også, kan man bare konkludere med bakrus. Ingen hadde funnet ut noe. :)

''Pøh. De fleste blir bare kvalme av angrepillen, og siden ONSa gjerne har drukket dagen før de også, kan man bare konkludere med bakrus. Ingen hadde funnet ut noe. :)''

He, he, har du testet angrepillen selv eller...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'' Men hvis en kvinne sier: "Du, jeg bruker ikke p-pille." så bør jo mannen forstå? ''

Og det tolker mannen at betyr "du må huske på å hoppe av!".

Ikke "og det er fordi jeg vil at du skal bli faren til mitt barn".

Dette er en av de typiske situasjonene hvor menn og kvinner ikke forstår hverandre.

Jeg ville for øvrig vært langt mer betenkt hvis en kvinne jeg hadde møtt samme kveld sa: "du trenger ikke bruke kondom, for jeg bruker p-pillen!".

:-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg tolker "Jeg bruker ikke p-pille" som "hvis du har sex med meg risikerer du å bli far om 9 måneder, med mindre du bruker kondom". Det er den eneste fornuftige tolkningen av det - folk blir jo gjerne gravide...

Jeg har en slektning som er født selv om moren brukte p-pillen, og faren kondom, så jeg er vant med slikt! ;-)

Med vennlig hilsen

Nei, det betyr definitivt: Jeg vil ikke bli gravid - sørg for at jeg ikke blir det.

Med det mener hun: Bruk kondom!

Eller - hvis kondomen ikke er der: Ikke kom inni meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde moderert meg over og skrevet 30 til 40. Over 40 og det er stort sett trygt. Tror jeg. Jeg har jo ikke forsøkt. Men når dere bikker 40 gjør vel naturen sitt med forplantningssystemet. :)

Det er ikke umulig å bli gravid etter 40-årsdagen, selv om det ikke er like lett som 15 - 20 år tidligere.

Barnløse kvinner i den alderen bør man _virkelig_ se opp for. Der kan desperasjonsfaktoren være svært høy

tror

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Hei,

Men hvis en kvinne sier: "Du, jeg bruker ikke p-pille." så bør jo mannen forstå?

Jeg er enig i at det er ungen det er synd på, og jeg forsvarer selvsagt ikke at hun lurer noen, men jeg synes ikke det er lureri når hun sier at hun ikke tar prevensjon.

Med vennlig hilsen

''Men hvis en kvinne sier: "Du, jeg bruker ikke p-pille." så bør jo mannen forstå? ''

Har forstått at du drikker lite selv, og da har du jo full kontroll, men en sørpe full mann (hvis han kan få det til da), tenker hverken p-piller, kondom eller andre preventiver...;)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Det er ikke umulig å bli gravid etter 40-årsdagen, selv om det ikke er like lett som 15 - 20 år tidligere.

Barnløse kvinner i den alderen bør man _virkelig_ se opp for. Der kan desperasjonsfaktoren være svært høy

tror

'' Barnløse kvinner i den alderen bør man _virkelig_ se opp for. Der kan desperasjonsfaktoren være svært høy

tror

laban''

Jeg tror du har veldig rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...