Gå til innhold

Kvinner som "lurer" menn til å bli gravide...


Gjest Oppgitt og helt uenig...

Anbefalte innlegg

Gjest togli

Jeg er ikke redd for hai lenger. Jeg vil helst møte hai. :)

Har ikke så noia for graviditet lenger. Det var verre før. Tenker faktisk litt nå. ;)

Man modnes med årene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 167
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    27

  • Sør

    18

  • hidi, the scorpion

    18

  • Dorthe

    15

Mest aktive i denne tråden

''Det er muligvis synd på de som får arvemateriale etter slike menn, men det er jo en annen sak.''

LOL

Jeg blir så oppgitt over at menn hele tiden fremstilles som "uvitende ofre".

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Nei, men det er jo fremdeles ikke noe lureri inne i bildet. Dumhet, ja.

''

Dersom opplegget går ut på vente til mannen er sørpe full, så er det etter min oppfatning en form for lureri eller utnyttelse av en annen.

Hvis mannen er så sørpe full at han ikke kan gi samtykke (og derved neppe samleie), så er det faktisk voldtekt, og da er vi over i noe helt annet.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kondom er vel tross alt en nymotens oppfinnelse. ;)

Kondomer (dog ikke i latex) er faktisk flere hundre år gammelt, enten de ble laget av en stor ullsokk som ble kokt (slik at den krympet, og ble "tett"), eller diverse dyre-tarmer, osv.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Jeg blir så oppgitt over at menn hele tiden fremstilles som "uvitende ofre".

Med vennlig hilsen

''Jeg blir så oppgitt over at menn hele tiden fremstilles som "uvitende ofre".''

Det blir de jo sjeldent, som regel er de voldtektsforbrytere, konemishandlerer eller de dreper hele familien.....

På den annen side, så er fulle menn på byen lette ofre, de vil ha sex, og når ølbrillene er på, så kan det gå fullstendig galt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondomer (dog ikke i latex) er faktisk flere hundre år gammelt, enten de ble laget av en stor ullsokk som ble kokt (slik at den krympet, og ble "tett"), eller diverse dyre-tarmer, osv.

Med vennlig hilsen

Uff, du må ikke skrive sånt, nå fikk jeg helt vondt med tanken på den ullsokken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg blir så oppgitt over at menn hele tiden fremstilles som "uvitende ofre".''

Det blir de jo sjeldent, som regel er de voldtektsforbrytere, konemishandlerer eller de dreper hele familien.....

På den annen side, så er fulle menn på byen lette ofre, de vil ha sex, og når ølbrillene er på, så kan det gå fullstendig galt!

Du kan ikke sammenligne dette (å bli far, etter at noen har sagt at de ikke er på p-pillen), med uskyldige ofre for voldtekt, mishandling eller annet.

Dette er menn som har sex med noen de VET ikke bruker prevensjon. Det er ikke lureri. Det er ikke "urettferdig". Det er faktisk rimelig velkjent biologi, kjent siden lenge før "bibelske tider".

Med tanke på hvor jeg har bodd, tenker jeg at han burde prise seg lykkelig at han ikke kom hjem HIV positiv!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

...men mennene som ble sjekket opp satt vel allerede på Ivars og drakk de også, så da blir det jo samma ulla ;-)

''...men mennene som ble sjekket opp satt vel allerede på Ivars og drakk de også, så da blir det jo samma ulla ''

Hehe, godt poeng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, du må ikke skrive sånt, nå fikk jeg helt vondt med tanken på den ullsokken...

Det er ikke synd på sokken, Dorthe! :trøster: ;-)

Det er egentlig helt utrolig hva som ble brukt som prevensjon, og som abort-metode. Man trenger ikke dra lengre enn til vårt naboland Russland for å se hvordan ståa er der. Fremdeles.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Greia er bare at de gutta er for unge...

Presis ;)

Dessuten vil de bare øve på teknikker i senga, og drømmer om å lære noe av oss tilårskomne damer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg helt enig med deg i.

I forhold til min datter på tidlig 2000-tall forsøkte jeg å gi grunnleggende opplysninger ifølge vaktmester Smestad i "Mot i brøstet": ''Menn tar det de får, knepper buksa og går.''

Jeg bør muligens finne en mer maskulin ideal-rolle snart.

* har hatt småbarn i 20 år, haster ikke med barnebarn *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Presis ;)

Dessuten vil de bare øve på teknikker i senga, og drømmer om å lære noe av oss tilårskomne damer :P

*nikker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'' Men hvis en kvinne sier: "Du, jeg bruker ikke p-pille." så bør jo mannen forstå? ''

Og det tolker mannen at betyr "du må huske på å hoppe av!".

Ikke "og det er fordi jeg vil at du skal bli faren til mitt barn".

Dette er en av de typiske situasjonene hvor menn og kvinner ikke forstår hverandre.

''Og det tolker mannen at betyr "du må huske på å hoppe av!".''

Ja, for det er jo en statistisk sett sikker prevensjonsmetode, både mtp graviditet og andre uhumskheter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forhold til min datter på tidlig 2000-tall forsøkte jeg å gi grunnleggende opplysninger ifølge vaktmester Smestad i "Mot i brøstet": ''Menn tar det de får, knepper buksa og går.''

Jeg bør muligens finne en mer maskulin ideal-rolle snart.

* har hatt småbarn i 20 år, haster ikke med barnebarn *

He he, det kan jo være greit å ty til slike ledd i seksualopplysningen overfor ungommene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Å lure en (full) mann til sengs for å få barn, er både umoralskt og uetisk.''

Ja, det syns jeg også! Feil for alle parter, ikke minst for barnet...

''Som flere her sier; Hva vet de om mannen/faren?''

INGENTING! Hun vil bare ta det som byr seg......

Får håpe hun sjekker opp sterile menn da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper og tror at dette er en marginal problemstilling, men enig i at det er en høyst tvilsom, kynisk og umoralsk måte å skaffe seg et barn på. Det fritar dog ikke mannen for ansvar for at han ikke bidrar til sikker sex på ONS, særlig når han får opplyst at ho ikke går på p-piller.

Begge har ansvar her, og "fylla har skylda", "sex er en risikosport" og "shit happens" er lettvinte unnskyldninger for ONS uten prevensjon, noe begge burde ane konsekvensene av.

Er mannen så sanseløst rusa at han ikke har kontroll, er det voldtekt (altså begått av henne), uansett om han er i stand til "å levere varene" eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'' Hun forteller sikkert ikke at hun har tenkt å ligge med pute under rumpa og beina høyt etter samleiet :P''

Nå som alle kan kjøpe angrepiller reseptfritt på apoteket kan det kanskje være lurt å servere juice (med moste piller) på senga dagen derpå. :)

Det er en av de beste idèene jeg har hatt på lenge.

''Nå som alle kan kjøpe angrepiller reseptfritt på apoteket kan det kanskje være lurt å servere juice (med moste piller) på senga dagen derpå. :)

Det er en av de beste idèene jeg har hatt på lenge.''

Den bør du ta patent på ;) Skal nevne ideen sånn heilt tilfeldig og uskyldig for min 19-årige sønn ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...