Gå til innhold

Kvinner som "lurer" menn til å bli gravide...


Gjest Oppgitt og helt uenig...

Anbefalte innlegg

'' Uff, du må ikke skrive sånt, nå fikk jeg helt vondt med tanken på den ullsokken...''

Prippen, ja. Jeg for min del ble litt opphisset med tanke på den sauetarmen. :)

Jeg hadde nok overlevd sauetarmen, men en strikket ullsokk hadde vært aldeles grusomt. Jeg synes jeg ser en mann med en skikkelig ereksjon og så med en strikket, tovet kondom utenpå ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 167
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    27

  • Sør

    18

  • hidi, the scorpion

    18

  • Dorthe

    15

Mest aktive i denne tråden

Gjest varmt i dag

En kamerat av meg ble faktisk lurt på den måten. Han hadde et kort forhold til ei dame(møttes 3-4 ganger kun for sex). Hun ble gravid, og hevdet han var far til barnet. Hun sa at hun ønsket å oppdra barnet alene, men forventet at han betalte barnebidrag.

For ham var dette forferdelig. Han har veldig lyst på barn selv, og gledet seg stort til det å vente barn sammen med ei han var glad i. Når han da først blir far får han ikke delta i forventningen under graviditeten, blir utelatt fra ultralyd, første spark og alt det som er viktig, og får heller ikke ta del i livet til barnet sitt. I tillegg kom usikkerheten på om han i det hele tatt var faren... Det ble ni lange måneder fylt med fortvilelse istedenfor forventning. Når barnet kom viste det seg at det ikke var hans, noe han på mange måter følte som å miste et barn...

I tillegg til belastningen det legger på mannen som blir lurt, tar jo også kvinnen en stor risiko. Når hun velger en mann på måfå kan hun jo fort ende opp med et barn med en alvorlig, arvelig sykdom. Det er veldig få menn som tenker lenger enn pikken sin når de får napp i fylla...

''Det er veldig få menn som tenker lenger enn pikken sin når de får napp i fylla...''

Da burde alle de mennene som ikke tenker lenger en pikken i fylla, fylle hodene sine med sexualundervisning istedet for alkohol.

Det er ikke greit å utnytte hverken menn eller kvinner. Men alle menn som er i stand til å ha sex, vet at har han sex med en kvinne som ikke bruker prevensjon så kan hun bli gravid.

Klarer ikke menn ( og kvinner for den sags skyld) ikke å drikke og samtidig fremdeles tenke at man kan bli gravid uten prevensjon, ja da bør de ikke drikke.

Det nytter ikke etterpå å skrike over seg over å ha blitt lurt.

Jeg ser at menn kan bli lurt i tilfeller der de er i et forhold, og hun slutter med prevensjon uten å fortelle mannen det- Da blir det snakk om tillitsbrudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det å bli uønsket far er faktisk en av de risikoene en mann tar når han fyller en ukjent kvinne med sperm. Tar han sjansen så er det altså en viss sjanse for at det kan skje. Det er altså bare en av få farer med ONS. Dårlig gjort eller ikke det er en ting. Men det kan skje og det skjer av og til. Mannen har som kvinnen fullt ansvar for det han gjør så lenge det ikke er voldtekt.

Var dette svar på mitt innlegg?? Jeg så ikke sammenhengen mellom dette svaret og det jeg skrev..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest må regne med

Var dette svar på mitt innlegg?? Jeg så ikke sammenhengen mellom dette svaret og det jeg skrev..

Ja det var svar til deg. Jeg synes det er umoralskt og i det hele tatt ha sex med noen en ikke er sammen med. Grunnen er at jeg mener det kan skape veldig mange ulike problemer både for samfunnet og den enkelte. Den sexuelle lavalder burde vært hevet til ihvertfall 18 år da jeg tror mange unge ikke er modne nok til å skjønne alle negative konsekvenser sex kan ha. Det er sikkert ikke skjønner at de f.eks kan få varige problemer resten av livet som følge av det enten det nå gjelder HIV, abort, bli foreldre, frykt for sykdommer, sterilitet og ikke minst tomheten og ensomheten som mange opplever med å leve slik. Ikke få angrer selv om de kan vært vanskelig å innrømme. Ingen tar heller skade av å vente med denne spenningen.

Jeg mener at en mann som velger å ha sex med en fremmed ikke er blitt lurt og ihvertfall ikke når han vet at hun ikke bruker prevensjon. Det er ikke noe mer umoralsk dette enn andre som har ONS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Ja det var svar til deg. Jeg synes det er umoralskt og i det hele tatt ha sex med noen en ikke er sammen med. Grunnen er at jeg mener det kan skape veldig mange ulike problemer både for samfunnet og den enkelte. Den sexuelle lavalder burde vært hevet til ihvertfall 18 år da jeg tror mange unge ikke er modne nok til å skjønne alle negative konsekvenser sex kan ha. Det er sikkert ikke skjønner at de f.eks kan få varige problemer resten av livet som følge av det enten det nå gjelder HIV, abort, bli foreldre, frykt for sykdommer, sterilitet og ikke minst tomheten og ensomheten som mange opplever med å leve slik. Ikke få angrer selv om de kan vært vanskelig å innrømme. Ingen tar heller skade av å vente med denne spenningen.

Jeg mener at en mann som velger å ha sex med en fremmed ikke er blitt lurt og ihvertfall ikke når han vet at hun ikke bruker prevensjon. Det er ikke noe mer umoralsk dette enn andre som har ONS.

''Den sexuelle lavalder burde vært hevet til ihvertfall 18 år da jeg tror mange unge ikke er modne nok til å skjønne alle negative konsekvenser sex kan ha''

Tror du virkelig ungdommen ville ventet lengre med sex om det kom en slik regel? Enn si om det var forbudt med sex utenfor ekteskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest må regne med

''Den sexuelle lavalder burde vært hevet til ihvertfall 18 år da jeg tror mange unge ikke er modne nok til å skjønne alle negative konsekvenser sex kan ha''

Tror du virkelig ungdommen ville ventet lengre med sex om det kom en slik regel? Enn si om det var forbudt med sex utenfor ekteskap?

Jeg har aldri skrevet at det bør bli forbudt med sex før eksteskap.

Mener du at en ikke burde hatt en nedre grense? Noen 16 åringer er modne når de er 16 andre er på 12 årstdiet når de er 16 år. Mange lar seg utnytte fordi de ikke er i stnd til å si "nei". Andre føler sterkt press. Det kreves modenhet til for å avgjøre om en skal ha sex, både for evnen til å si "nei" og forståelse for hva som kan bli følgene av sex. Når barna er 18 år er de tross alt myndige og de fleste har fått mere vett til å forstå hva som kan være lurt og ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

Jeg har aldri skrevet at det bør bli forbudt med sex før eksteskap.

Mener du at en ikke burde hatt en nedre grense? Noen 16 åringer er modne når de er 16 andre er på 12 årstdiet når de er 16 år. Mange lar seg utnytte fordi de ikke er i stnd til å si "nei". Andre føler sterkt press. Det kreves modenhet til for å avgjøre om en skal ha sex, både for evnen til å si "nei" og forståelse for hva som kan bli følgene av sex. Når barna er 18 år er de tross alt myndige og de fleste har fått mere vett til å forstå hva som kan være lurt og ikke.

Jeg uttaler meg ikke om hva som er rett og riktig når det gjelder debutalder, jeg sier at ungdommen vil ikke respektere slike grenser uansett.

16-årsgrensen i dag er satt for å beskytte ungdommen mot eldre folk, ikke for å beskytte dem mot hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest må regne med

Jeg uttaler meg ikke om hva som er rett og riktig når det gjelder debutalder, jeg sier at ungdommen vil ikke respektere slike grenser uansett.

16-årsgrensen i dag er satt for å beskytte ungdommen mot eldre folk, ikke for å beskytte dem mot hverandre.

Om ungdommen ikke vil respektere lover og regler så er det foreldrene som må ta ansvaret som ikke har fulgt barna sine godt nok opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...