Gå til innhold

Kvinner som "lurer" menn til å bli gravide...


Gjest Oppgitt og helt uenig...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 167
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    27

  • Sør

    18

  • hidi, the scorpion

    18

  • Dorthe

    15

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo

DU ble kvalm av pilla? Haha:)))

Jeg syntes jeg var skikkelig morsom der. ;)

Men jeg ble kvalm jeg også. Hele situasjonen gjorde meg kvalm. Har helt noia for sånt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'' Hun forteller sikkert ikke at hun har tenkt å ligge med pute under rumpa og beina høyt etter samleiet :P''

Nå som alle kan kjøpe angrepiller reseptfritt på apoteket kan det kanskje være lurt å servere juice (med moste piller) på senga dagen derpå. :)

Det er en av de beste idèene jeg har hatt på lenge.

LOL!

(men enklere å ha med seg dong i lomma når man skal på byen enn én liter juice og en pakke tabletter...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, flatfylla kan føre så mangt med seg. Har vært der selv, men som regel tok sulten overhånd, og da gikk jeg hjem;)

Hvor gammel er du forresten eller er det en hemmelighet..?

Han er ca 34 år

tipper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

LOL!

(men enklere å ha med seg dong i lomma når man skal på byen enn én liter juice og en pakke tabletter...)

Er man skikkelig engstelig er kanskje begge deler det lure. ;)

Jeg har for øvrig kondom i lommeboka, og det har jeg hatt siden jeg var 20, tror jeg. Jeg har til og med bytta den ut et par ganger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

LOL!

(men enklere å ha med seg dong i lomma når man skal på byen enn én liter juice og en pakke tabletter...)

''(men enklere å ha med seg dong i lomma når man skal på byen enn én liter juice og en pakke tabletter...)''

Ikke sant! Kanskje vi må drive opplysningskampanje mot juice og tabletter;)) Ikke snakk om voldtektsdop her nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

'' satt og drakk på Ivars på Grønland''

Allerede her bør mannen ta hintet. ;)

...men mennene som ble sjekket opp satt vel allerede på Ivars og drakk de også, så da blir det jo samma ulla ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne damer er bare tragiske.....

Den siste var skikkelig tragisk og hun var vel nærmere 40 år. Den andre var ung da og hadde fått beskjed av legen at hun måtte forte seg å få barn - sa hun. Men hun har fått en til da så det var ingen unnskyldning.

Jeg har trukket meg to skritt tilbake og aldri diskutert det siste og ble likevel uvenner med mora henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

...men mennene som ble sjekket opp satt vel allerede på Ivars og drakk de også, så da blir det jo samma ulla ;-)

Jeg tror kanskje vi kan enes om at de som finner hverandre på denne typen buler passer godt sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Er man skikkelig engstelig er kanskje begge deler det lure. ;)

Jeg har for øvrig kondom i lommeboka, og det har jeg hatt siden jeg var 20, tror jeg. Jeg har til og med bytta den ut et par ganger. :)

''Jeg har for øvrig kondom i lommeboka, og det har jeg hatt siden jeg var 20, tror jeg. Jeg har til og med bytta den ut et par ganger. :)''

Geriatriske mennesker, er vel ikke kondom det første de tenker på, SDD;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde moderert meg over og skrevet 30 til 40. Over 40 og det er stort sett trygt. Tror jeg. Jeg har jo ikke forsøkt. Men når dere bikker 40 gjør vel naturen sitt med forplantningssystemet. :)

Du bør nok heller legge an på damenepå 50+ for å være sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

''Jeg har for øvrig kondom i lommeboka, og det har jeg hatt siden jeg var 20, tror jeg. Jeg har til og med bytta den ut et par ganger. :)''

Geriatriske mennesker, er vel ikke kondom det første de tenker på, SDD;)

Nei, kondom er vel tross alt en nymotens oppfinnelse. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg tror kanskje vi kan enes om at de som finner hverandre på denne typen buler passer godt sammen. :)

''Jeg tror kanskje vi kan enes om at de som finner hverandre på denne typen buler passer godt sammen. :)''

Mulig det, men hva med barnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Du bør nok heller legge an på damenepå 50+ for å være sikker.

Jeg har sett opptil flere lekre damer på 50+.

Men det spørs om disse vil ha meg, dah. Når du ser ut som den reima og er 50 har du draget, og det vet du. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

''Jeg tror kanskje vi kan enes om at de som finner hverandre på denne typen buler passer godt sammen. :)''

Mulig det, men hva med barnet?

Den er naturligvis verre.

Men nå unner jeg ikke et barn å vokse opp med en overkåt mor som går ut på byen for å finne seg en sædonor for natta heller, og her klandrer jeg mor mer enn far ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg tror kanskje vi kan enes om at de som finner hverandre på denne typen buler passer godt sammen. :)''

Mulig det, men hva med barnet?

De fleste damene blir ikke gravide og får ikke flere unger. Jeg kjenner en som har åtte, men det er unntaket tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg syntes jeg var skikkelig morsom der. ;)

Men jeg ble kvalm jeg også. Hele situasjonen gjorde meg kvalm. Har helt noia for sånt. :)

Hehe, har fått med meg at du er en smule nevrotisk på enkelte områder.. Trodde det kun gjaldt hår på intime steder og hai i Syden, men nå måtte jeg legge til uønsket graviditet til lista også *noterer* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg har sett opptil flere lekre damer på 50+.

Men det spørs om disse vil ha meg, dah. Når du ser ut som den reima og er 50 har du draget, og det vet du. ;)

Dette minner meg om noe en kompis av meg på rundt 20 sa her en dag... Han mente jeg, som kvinne på rundt 40, var dritheldig da han antok jeg kunne velge og vrake i menn fra 16-100, mens han, som ung og kåt mann, kun hadde draget på damer fra 16-22 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hehe, har fått med meg at du er en smule nevrotisk på enkelte områder.. Trodde det kun gjaldt hår på intime steder og hai i Syden, men nå måtte jeg legge til uønsket graviditet til lista også *noterer* :P

Jeg er ikke redd for hai lenger. Jeg vil helst møte hai. :)

Har ikke så noia for graviditet lenger. Det var verre før. Tenker faktisk litt nå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Dette minner meg om noe en kompis av meg på rundt 20 sa her en dag... Han mente jeg, som kvinne på rundt 40, var dritheldig da han antok jeg kunne velge og vrake i menn fra 16-100, mens han, som ung og kåt mann, kun hadde draget på damer fra 16-22 :P

Jeg tror fyren på 20 har et poeng. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...