Gå til innhold

Kvinner som "lurer" menn til å bli gravide...


Gjest Oppgitt og helt uenig...

Anbefalte innlegg

Nei, det betyr definitivt: Jeg vil ikke bli gravid - sørg for at jeg ikke blir det.

Med det mener hun: Bruk kondom!

Eller - hvis kondomen ikke er der: Ikke kom inni meg!

Men ingen graviditet skjer (med mindre han har en ONS med Jomfru Maria) så lenge han bruker kondom! :-)

Og har han ONS med Jomfru Maria har han sannsynligvis større problemer enn en graviditet! ;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 167
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    27

  • Sør

    18

  • hidi, the scorpion

    18

  • Dorthe

    15

Mest aktive i denne tråden

Gjest minmeninger

Nei, men forskjellen er jo at hun som blir beskrevet her lyver tross alt ikke. Hun sier at hun ikke går på p-piller.

Med vennlig hilsen

Jeg har heller ikke sagt at hun lyver. Jeg synes hun og hennes likesinnede er patetiske og desperate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, mange som slett ikke burde vært mødre i det hele tatt... men jeg tror ikke du finner en eneste mor som alltid vil sette barnet høyest, som ble gravid "med vilje" med en hvilken-som-helst.... (godt mulig jeg er full av fordommer her ;))

Imidlertid kjenner jeg flere svært gode mødre som fikk barn via sædinseminasjon i DK... Barna var da godt gjennomtenkte :)

Jeg kjenner en. Jeg kjenner faktisk faren som ble lurt også. Hun har vært veldig flink med ungen og han har ikke vært så mye tilstede, han var for ung og uinteressert da ungen ble født. Ungen skal vel begynne på skolen nå og er aldri hos faren, men det hender han stikker innom og hilser på. Jeg vet ikke om hun har oppgitt ham som far, men barnet vet helt sikkert hvem som er faren.

Og mora til faren er av dem som jeg snakket om i forrige innlegg, kjipt å se hvor neglisjert han ble som barn. Sånn Hawaii, Oslo oppdragelse så ungen har det mye bedre enn han hadde det som barn og har det likedan som de fleste andre unger med enslige/skilte mødre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Det er en hemmelighet, men du er nok for ung for meg. Jeg foretrekker den geriatriske typen. :)

He, he;)

Så det er gamlehjem du oppsøker da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Men hvis en kvinne sier: "Du, jeg bruker ikke p-pille." så bør jo mannen forstå? ''

Har forstått at du drikker lite selv, og da har du jo full kontroll, men en sørpe full mann (hvis han kan få det til da), tenker hverken p-piller, kondom eller andre preventiver...;)))

Nei, men det er jo fremdeles ikke noe lureri inne i bildet. Dumhet, ja.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'' satt og drakk på Ivars på Grønland''

Allerede her bør mannen ta hintet. ;)

Jeg er helt enig i det, men det spørs om mannfolkene der tenker så mye mer enn damene. Men de damene er nok ikke så interessert i å få barn, de er nok mest interessert i å drikke og få seg et knull og har mer enn nok med de ungene de har fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

'' Barnløse kvinner i den alderen bør man _virkelig_ se opp for. Der kan desperasjonsfaktoren være svært høy

tror

laban''

Jeg tror du har veldig rett.

Ja, her er jeg enig med Laban, det er antagelig de mest skumle damene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Men ingen graviditet skjer (med mindre han har en ONS med Jomfru Maria) så lenge han bruker kondom! :-)

Og har han ONS med Jomfru Maria har han sannsynligvis større problemer enn en graviditet! ;-)

Med vennlig hilsen

Sør da, kondom kan sprekke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Men ingen graviditet skjer (med mindre han har en ONS med Jomfru Maria) så lenge han bruker kondom! :-)

Og har han ONS med Jomfru Maria har han sannsynligvis større problemer enn en graviditet! ;-)

Med vennlig hilsen

Teorien er ganske grei. Problemet er at ONS stort sett forekommer når både han og hun har tylla i seg drikke, og de er kåte. Da er det ikke alltid noen av partene tenker med det rette hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym i denne tråden gitt

Noen skal stelle oss når vi kommer på gamlehjem. Jeg er for barn. Men jeg er også for at barn kan få vite hvem sitt opphav er.

Det er selvfølgelig ikke den beste måten å få barn på. Men heller det enn ingen barn i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Har vært borti angrepillen noen ganger, vettu. Husker jeg satt en hel formiddag på legevakten fordi en kondom hadde røket.

Og jepp - pilla gjorde meg kvalm, men den funka. Hun ble ikke gravid. Tror jeg, da. Jeg så henne aldri igjen etter at jeg dro fra henne og til legevakta.

DU ble kvalm av pilla? Haha:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg kjenner en. Jeg kjenner faktisk faren som ble lurt også. Hun har vært veldig flink med ungen og han har ikke vært så mye tilstede, han var for ung og uinteressert da ungen ble født. Ungen skal vel begynne på skolen nå og er aldri hos faren, men det hender han stikker innom og hilser på. Jeg vet ikke om hun har oppgitt ham som far, men barnet vet helt sikkert hvem som er faren.

Og mora til faren er av dem som jeg snakket om i forrige innlegg, kjipt å se hvor neglisjert han ble som barn. Sånn Hawaii, Oslo oppdragelse så ungen har det mye bedre enn han hadde det som barn og har det likedan som de fleste andre unger med enslige/skilte mødre.

Godt å høre at det finnes slike mødre av denne arten også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men det er jo fremdeles ikke noe lureri inne i bildet. Dumhet, ja.

Med vennlig hilsen

''Nei, men det er jo fremdeles ikke noe lureri inne i bildet. Dumhet, ja.

''

Dersom opplegget går ut på vente til mannen er sørpe full, så er det etter min oppfatning en form for lureri eller utnyttelse av en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at det finnes slike mødre av denne arten også ;)

Jeg har bare opplevd det to ganger at noen har blitt lurt hvor jeg har kjent begge to og den ene gangen skar det seg heldigvis. Det er best å høre begges sider i slike saker. Den ene gangen var jeg faktisk tilstede hvor ei prøvde å få med seg en kompis hjem og hun var allerede gravid med en annen. Men det ble en abort - eneste gangen jeg ikke har synes at spontanabort ikke var trist. For jeg visste at hun ville oppgi kompisen min som faren og da hadde jeg nok laget ganske mye spetakkel :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg har bare opplevd det to ganger at noen har blitt lurt hvor jeg har kjent begge to og den ene gangen skar det seg heldigvis. Det er best å høre begges sider i slike saker. Den ene gangen var jeg faktisk tilstede hvor ei prøvde å få med seg en kompis hjem og hun var allerede gravid med en annen. Men det ble en abort - eneste gangen jeg ikke har synes at spontanabort ikke var trist. For jeg visste at hun ville oppgi kompisen min som faren og da hadde jeg nok laget ganske mye spetakkel :o)

Sånne damer er bare tragiske.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke noe om at man lurer menn til å bli fedre.

Men det kan jo diskuteres hvor "lurt" han blir når han får klar beskjed om at hun ikke bruker prevensjon og likevel velger på ta sjansen. Mange menn tror nok at kvinner deler deres ønske om å unnggå graviditet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

''Nei, men det er jo fremdeles ikke noe lureri inne i bildet. Dumhet, ja.

''

Dersom opplegget går ut på vente til mannen er sørpe full, så er det etter min oppfatning en form for lureri eller utnyttelse av en annen.

Min mening eksaktlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...eh... hun sier jo at hun ikke går på p-piller... Og om hun så hadde sagt at hun gjorde det, så er det tydeligvis snakk om ONS, så da må folk ha vett til å beskytte seg uansett.

Det er da ikke noe "synd" på menn som blir overrasket over at kvinner blir gravide etter sex? Det er muligvis synd på de som får arvemateriale etter slike menn, men det er jo en annen sak.

Med vennlig hilsen

''Det er muligvis synd på de som får arvemateriale etter slike menn, men det er jo en annen sak.''

LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Men hvis en kvinne sier: "Du, jeg bruker ikke p-pille." så bør jo mannen forstå? ''

Har forstått at du drikker lite selv, og da har du jo full kontroll, men en sørpe full mann (hvis han kan få det til da), tenker hverken p-piller, kondom eller andre preventiver...;)))

Selvforskyldt rus utelukker ikke straff ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Nei, men det er jo fremdeles ikke noe lureri inne i bildet. Dumhet, ja.

''

Dersom opplegget går ut på vente til mannen er sørpe full, så er det etter min oppfatning en form for lureri eller utnyttelse av en annen.

Det er jeg helt enig med deg i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...