Gå til innhold

Kvinner som "lurer" menn til å bli gravide...


Gjest Oppgitt og helt uenig...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 167
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    27

  • Sør

    18

  • hidi, the scorpion

    18

  • Dorthe

    15

Mest aktive i denne tråden

Gjest Oppgitt og helt uenig...

Hvorfor er det så synd på barnet da? Det er jo egentlig bedre med ingen far enn en kjip far. Barnet i dette tilfelle vil jo være høyt ønsket i motsetning til endel andre barn. Det slipper jo til og med en kjip skilsmisse, 50% av alle ekteskap går rett vest og enda flere samboerskap.

Hvorfor det er synd på barnet?!?! Aner ikke hvor jeg skal begynne engang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Menn vet at en tilfeldig kvinne kan ha eggløsning, og kan bli gravid (og kan ha diverse sykdommer), og det er ikke akkurat vanskelig å få tak i kondomer i Norge.

Med vennlig hilsen

Og kvinner vet at det og bevisst lage et nytt liv med en mann hun kanskje ikke kjenner ikke er så jævla lurt. Da tenker jeg på barnet mer enn på mannen.

Selvsagt må mannen ta ansvar og bruke kondom, hoppe av eller mase seg til analsex, men det gjør ikke kvinnens ansvar noe mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Joda, det er synd for barnet som ender opp med arvematerialet fra slike foreldre ;-) , og selvsagt bør man ikke lure noen, men hun er jo åpen og ærlig om at hun ikke tar p-piller. Da lurer hun da ingen.

Med vennlig hilsen

Hun forteller sikkert ikke at hun har tenkt å ligge med pute under rumpa og beina høyt etter samleiet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Og kvinner vet at det og bevisst lage et nytt liv med en mann hun kanskje ikke kjenner ikke er så jævla lurt. Da tenker jeg på barnet mer enn på mannen.

Selvsagt må mannen ta ansvar og bruke kondom, hoppe av eller mase seg til analsex, men det gjør ikke kvinnens ansvar noe mindre.

''Og kvinner vet at det og bevisst lage et nytt liv med en mann hun kanskje ikke kjenner ikke er så jævla lurt. Da tenker jeg på barnet mer enn på mannen.''

Jeg synes det er sykt! Både for barn og far.

Dette burde være den definitive reklame for KONDOM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

Hvorfor er det så synd på barnet da? Det er jo egentlig bedre med ingen far enn en kjip far. Barnet i dette tilfelle vil jo være høyt ønsket i motsetning til endel andre barn. Det slipper jo til og med en kjip skilsmisse, 50% av alle ekteskap går rett vest og enda flere samboerskap.

Men det handler litt om mors hjernekapasitet her... Jeg tror rett og slett ingen kvinner med en IQ over et visst nivå leter seg etter et tilfeldig "offer" på byen for å bli gravide... Jeg kjenner til noen slike kvinner, og de er ikke de skarpeste knivene i skuffen for å si det sånn... - og jeg kan ikke si at barna har vært så heldige med oppvekstvilkårene sine heller :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minmeninger

Nuvel, jeg vil tippe at de overgås lett i antall av menn som "alltid skal være med" osv osv osv.

Du kan bare sjekke statistikken for ubetalt barnebidrag.

Med vennlig hilsen

At det finnes patetiske og desperate menn og om de er fler i antall, gjør ikke kvinner som dette mindre patetiske og desperate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

''Og kvinner vet at det og bevisst lage et nytt liv med en mann hun kanskje ikke kjenner ikke er så jævla lurt. Da tenker jeg på barnet mer enn på mannen.''

Jeg synes det er sykt! Både for barn og far.

Dette burde være den definitive reklame for KONDOM!

Og vi vet nok alle at kondom er lurt. Vi vet også at man hopper av uansett hvor mye dama (man kanskje ikke kjenner så godt) sier hun går på p-piller.

Men det kan jo være at man er litt full og ikke tenker (nei, det er ikke lurt, jeg vet det), eller at kondomen i lommeboka har ligget der så lenge at den går i oppløsning før man er ferdig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Men det handler litt om mors hjernekapasitet her... Jeg tror rett og slett ingen kvinner med en IQ over et visst nivå leter seg etter et tilfeldig "offer" på byen for å bli gravide... Jeg kjenner til noen slike kvinner, og de er ikke de skarpeste knivene i skuffen for å si det sånn... - og jeg kan ikke si at barna har vært så heldige med oppvekstvilkårene sine heller :/

Fullstendig enig! De fleste kvinner velger en far, som vil være en god foreldre!

Jeg har jobbet med enslige forsørgere (menn/kvinner), og de fleste trodde at Staten ville betale for dem selv og avkommet.... De visste ikke at reglene er ganske strenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Fullstendig enig! De fleste kvinner velger en far, som vil være en god foreldre!

Jeg har jobbet med enslige forsørgere (menn/kvinner), og de fleste trodde at Staten ville betale for dem selv og avkommet.... De visste ikke at reglene er ganske strenge.

Ja, så at man ofte blir skilt er en dårlig begrunnelse ;)

Som regel stiller jo far opp etter en skilsmisse også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hun forteller sikkert ikke at hun har tenkt å ligge med pute under rumpa og beina høyt etter samleiet :P

'' Hun forteller sikkert ikke at hun har tenkt å ligge med pute under rumpa og beina høyt etter samleiet :P''

Nå som alle kan kjøpe angrepiller reseptfritt på apoteket kan det kanskje være lurt å servere juice (med moste piller) på senga dagen derpå. :)

Det er en av de beste idèene jeg har hatt på lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg synes mannen får skylde seg selv, så lenge hun er ærlig om at hun ikke bruker prevensjon.

Derimot synes jeg det er ansvarsløst i forhold til det eventuelle fremtidige avkommet.

Jeg er i utgangspunktet enig med deg, men alle vet at det som regel er bare noen dager hver måned man kan bli gravid.

Det vil nok utgjøre en forskjell om kvinnen sier "Jeg bruker ikke prevensjon" eller "Jeg har eggløsning og bruker ikke prevensjon" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

'' Hun forteller sikkert ikke at hun har tenkt å ligge med pute under rumpa og beina høyt etter samleiet :P''

Nå som alle kan kjøpe angrepiller reseptfritt på apoteket kan det kanskje være lurt å servere juice (med moste piller) på senga dagen derpå. :)

Det er en av de beste idèene jeg har hatt på lenge.

''Det er en av de beste idèene jeg har hatt på lenge.''

Ler meg skakk:)

Pleier du å gi dem frokost altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg er i utgangspunktet enig med deg, men alle vet at det som regel er bare noen dager hver måned man kan bli gravid.

Det vil nok utgjøre en forskjell om kvinnen sier "Jeg bruker ikke prevensjon" eller "Jeg har eggløsning og bruker ikke prevensjon" ;)

''Jeg er i utgangspunktet enig med deg, men alle vet at det som regel er bare noen dager hver måned man kan bli gravid. ''

Og de har tester for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

'' Hun forteller sikkert ikke at hun har tenkt å ligge med pute under rumpa og beina høyt etter samleiet :P''

Nå som alle kan kjøpe angrepiller reseptfritt på apoteket kan det kanskje være lurt å servere juice (med moste piller) på senga dagen derpå. :)

Det er en av de beste idèene jeg har hatt på lenge.

Ja, guri... den ideen var genial :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

''Jeg er i utgangspunktet enig med deg, men alle vet at det som regel er bare noen dager hver måned man kan bli gravid. ''

Og de har tester for det!

Jepp, det stemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

''Det er en av de beste idèene jeg har hatt på lenge.''

Ler meg skakk:)

Pleier du å gi dem frokost altså?

Det er jo aberet med dette trikset: Man må bli til frokost.

Nei - altså: Jeg har blitt litt mer voksen med alderen, og har vel hatt sånn omtrent en håndfull ONS de siste årene, så dette er knapt noen problemstilling nå som jeg har lagt flatfylla på hylla. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Ja, guri... den ideen var genial :P

Du tror jeg kødda, du? :) Jeg gjorde faktisk ikke det. ;)

Dette hadde jeg vært istand til å gjøre for noen år siden. Jeg var livredd for graviditeter den gang jeg festa ganske mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'' Hun forteller sikkert ikke at hun har tenkt å ligge med pute under rumpa og beina høyt etter samleiet :P''

Nå som alle kan kjøpe angrepiller reseptfritt på apoteket kan det kanskje være lurt å servere juice (med moste piller) på senga dagen derpå. :)

Det er en av de beste idèene jeg har hatt på lenge.

Smart tenkt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...