Gå til innhold

lavkarbo-folket


Gjest nyslanketogfornøyd

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Ok, blir helt forvirra av dette her, jeg ;)

''Ok, blir helt forvirra av dette her, jeg ;)''

Det er sannsynligvis et av det største problemene i dag. Ikke at akkurat du blir forvirret, men at folk som leser hva mange av de pr-kåte ekspertene sier i media. Få er enige, og hvis man ikke selv har satt seg inn i kosthold/kropp, er det fryktelig vanskelig å skille den vettuge fra luringen fra den spekulative som vil tjene penger på deg.

Man skulle tro det økte fokuset de siste 10-15 årene ville bidra positivt, men det tror jeg ikke. Noe som for de fleste burde være enkelt blir gjort fryktelig vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 166
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    31

  • Mrs D

    17

  • frosken

    16

  • ShitDiddelyDo

    6

Mest aktive i denne tråden

''Ok, blir helt forvirra av dette her, jeg ;)''

Det er sannsynligvis et av det største problemene i dag. Ikke at akkurat du blir forvirret, men at folk som leser hva mange av de pr-kåte ekspertene sier i media. Få er enige, og hvis man ikke selv har satt seg inn i kosthold/kropp, er det fryktelig vanskelig å skille den vettuge fra luringen fra den spekulative som vil tjene penger på deg.

Man skulle tro det økte fokuset de siste 10-15 årene ville bidra positivt, men det tror jeg ikke. Noe som for de fleste burde være enkelt blir gjort fryktelig vanskelig.

Du er inne på noe som egentlig er veldig merkelig her.

Hvis ingeniører bygde biler eller broer slik ernæringsfysiologer lager dietter, ville det vært kaos. Det er faktisk ordentlig skremmende hvor LITE de vet sikkert om mat og ernæring, og om hva som fører til slanking.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Ok, blir helt forvirra av dette her, jeg ;)''

Det er sannsynligvis et av det største problemene i dag. Ikke at akkurat du blir forvirret, men at folk som leser hva mange av de pr-kåte ekspertene sier i media. Få er enige, og hvis man ikke selv har satt seg inn i kosthold/kropp, er det fryktelig vanskelig å skille den vettuge fra luringen fra den spekulative som vil tjene penger på deg.

Man skulle tro det økte fokuset de siste 10-15 årene ville bidra positivt, men det tror jeg ikke. Noe som for de fleste burde være enkelt blir gjort fryktelig vanskelig.

Jeg er enig....

Det meste handler vel om penger vil jeg tro... Konkurranse om å få oss til å tro at det eller det er den beste løsningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg er enig....

Det meste handler vel om penger vil jeg tro... Konkurranse om å få oss til å tro at det eller det er den beste løsningen.

Hvis det dreier seg om å få oss tynne har de i hvert fall mislyktes noe til gangs, for det er etter at de startet å preke snittvekta virkelig har økt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det dreier seg om å få oss tynne har de i hvert fall mislyktes noe til gangs, for det er etter at de startet å preke snittvekta virkelig har økt. :)

Hehe, det kan du godt si ;)

For å si det sånn - jeg tror jeg har funnet min metode å holde vekta på, og den metoden heter verken Atkins, Lindberg, Fedon, Ketolyse(?) eller Lavkarbo, men toglimetoden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hehe, det kan du godt si ;)

For å si det sånn - jeg tror jeg har funnet min metode å holde vekta på, og den metoden heter verken Atkins, Lindberg, Fedon, Ketolyse(?) eller Lavkarbo, men toglimetoden :P

Min heter litt-av-alt-metoden. I den inngår det meste man kan dytte i seg - men det åpenbart usunne med moderasjon. Krydret med litt trening og ca. 3 timer mellom hvert måltid, er dette en helt glimrende metode jeg har sett fungere kurant på ganske mange. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min heter litt-av-alt-metoden. I den inngår det meste man kan dytte i seg - men det åpenbart usunne med moderasjon. Krydret med litt trening og ca. 3 timer mellom hvert måltid, er dette en helt glimrende metode jeg har sett fungere kurant på ganske mange. :)

Er sånn noenlunde min metode også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...