Gå til innhold

Kritikkverdig


Gjest ristata

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 281
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    63

  • tusseline

    46

  • PieLill

    31

  • tzatziki1365380058

    11

Mest aktive i denne tråden

Åpenbart ikke, og ikke ville det vært hensiktsmessig heller.

Hva vet du om det? Har du fakta å komme med (som du forfekter så voldsomt i denne tråden), eller er det bare synsing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annet enn den ene paragrafen du siterte.

Du kan jo lese instruksen selv; du finner den ved å google. For øvrig mener jeg at jeg har dokumentert det jeg mener ganske bra. I tillegg kan du jo lese artikkelen fra nrk som det ble linket til her i tråden, hvor innledningen sier noe om endring av instruksen for nettopp slike tilfeller som Utøya (terror).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo lese instruksen selv; du finner den ved å google. For øvrig mener jeg at jeg har dokumentert det jeg mener ganske bra. I tillegg kan du jo lese artikkelen fra nrk som det ble linket til her i tråden, hvor innledningen sier noe om endring av instruksen for nettopp slike tilfeller som Utøya (terror).

Og hvor det fremdeles ikke står noe som helst om at det er en god idé å begå selvmord.

Kritiser gjerne politiet når det er passende, men gjør det på basis av fakta og fornuft. Det du gjør er bare å gi folk som kritiserer politiet et dårlig rykte, fordi kritikken din er så utrolig useriøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vet du om det? Har du fakta å komme med (som du forfekter så voldsomt i denne tråden), eller er det bare synsing?

Fordi selvmordsoppdrag er regnet som lite produktive blant oppegående mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg foretar en rask kompetansevurdering av deg, og ser at du ikke besitter nok fakta til å uttale deg om dette.

Enkelt og greit.

Er du morsom eller?

Du kritiserer flere i denne tråden for å synse, fordi man ikke skal diskutere denne saken før alle fakta er på bordet. Allikevel synser du selv, men det er tydeligvis helt greit. En klar motsigelse.

Du har heller ikke svart meg på en fornuftig måte (dvs. på sak) i det innlegget hvor jeg kommer med ganske håndfaste uttalelser om økte ressurser til politiet eller ressurssituasjonen for nyutdannede politistudenter de siste åra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor det fremdeles ikke står noe som helst om at det er en god idé å begå selvmord.

Kritiser gjerne politiet når det er passende, men gjør det på basis av fakta og fornuft. Det du gjør er bare å gi folk som kritiserer politiet et dårlig rykte, fordi kritikken din er så utrolig useriøs.

Jeg tror jeg sier takk for meg i forhold til å debattere med deg i denne tråden. Når du ikke kan diskutere sak så blir det for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi selvmordsoppdrag er regnet som lite produktive blant oppegående mennesker.

Jeg tror jeg sier takk for meg i forhold til å debattere med deg i denne tråden. Når du ikke kan diskutere sak så blir det for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg sier takk for meg i forhold til å debattere med deg i denne tråden. Når du ikke kan diskutere sak så blir det for dumt.

At din kritikk blir fremsatt på sviktende (for å si det høflig) grunnlag er nettopp sak, og ikke person.

Du klipper og limer en setning/paragraf fra en instruksjon, i et tullet forsøk for å få det til å se ut som om politiet ikke gjorde jobben sin ved ikke å begå selvmord. Tåpelig "kritikk" du fremsetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du skriver er en så åpenbar bortforklaring at kommentarer synes unødvendig.

Jeg tror jeg sier takk for meg i forhold til å debattere med deg i denne tråden. Når du ikke kan diskutere sak så blir det for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg sier takk for meg i forhold til å debattere med deg i denne tråden. Når du ikke kan diskutere sak så blir det for dumt.

Som sagt, du må gjerne løpe. Faktum forblir at å tolke instrukser dithen at politiet skal begå selvmord er vanvidd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du morsom eller?

Du kritiserer flere i denne tråden for å synse, fordi man ikke skal diskutere denne saken før alle fakta er på bordet. Allikevel synser du selv, men det er tydeligvis helt greit. En klar motsigelse.

Du har heller ikke svart meg på en fornuftig måte (dvs. på sak) i det innlegget hvor jeg kommer med ganske håndfaste uttalelser om økte ressurser til politiet eller ressurssituasjonen for nyutdannede politistudenter de siste åra.

Nei, jeg synser ikke.

Jeg konstaterer at fakta fremdeles ikke er kjent av deg (eller andre her), og at du derfor uttaler deg uten å ha peiling på hva du snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg sier takk for meg i forhold til å debattere med deg i denne tråden. Når du ikke kan diskutere sak så blir det for dumt.

3. gang du spammer med nøyaktig samme innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ristata

Du holder på på samme måte som min tenåringsdatter og da får jeg si det samme til deg som jeg pleier og si til henne for å få en stopp på diskusjonen.

Du har rett Sør. Du har helt rett .

Ser ut til at det funka hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ristata

Videobevis sier ikke noe om bakgrunnen, hva de ble beordret til, osv osv.

Mye av kritikken mot politiet minner mest om en offentlig lynsjing, og det er uverdig.

Samtidig, det er hundrevis av mennesker som har skrevet at de enten "er enige med ABBs manifest" eller har nøret opp under hatet hans. De er det ingen som kritiserer, og de har et langt større ansvar for å fremavle ABBer.

Med vennlig hilsen

De er både kritisert og stigmatisert. Får du bare med deg det du ønsker å få med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ristata

Poenget var ikke at jeg ville diskutere ABB.

Poenget var at så lenge man ikke besitter verken kunnskap, erfaring eller fakta, så synes jeg det er usedvanlig kjipt gjort å kritisere en gruppe mennesker som risikerte livet sitt for å redde noen andre.

Med vennlig hilsen

Man kommer ikke nærmere fakta enn noe man kan skue på en video. Eller mener du at videoen er fake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kommer ikke nærmere fakta enn noe man kan skue på en video. Eller mener du at videoen er fake?

Nei, jeg mener selvsagt ikke at videoen er fake, men at den ikke viser om de er blitt beordret til å bruke den båten. Om de har forsøkt andre ting først. Om de har blitt fortalt at en annen båt møter dem. Osv.

En film viser LITT av det som skjer. Langt fra alt.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er både kritisert og stigmatisert. Får du bare med deg det du ønsker å få med deg?

De fleste av dem har klart å åle seg ut av det.

Men det har du kanskje ikke ønsket å få med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...