Gå til innhold

Kritikkverdig


Gjest ristata

Anbefalte innlegg

Jeg sverter ingen enkeltpersoner. Jeg reagerer kun på videoen jeg ser med mitt blotte øye, fordi jeg er svært overrasket, da jeg hadde foventet meg noe helt annet av landets politielite.

Om jeg har rett til å forvente noe annet, har jeg ikke sagt noe om. Det vet jeg ikke.

''Jeg sverter ingen enkeltpersoner.''

Selvsagt gjør du det. Ikke ved navn, men alle de som var innvolvert vil føle seg rammet av slike kommentarer du kommer med.

Og det er tåpelig når du vitterlig ikke besitter nok fakta til å uttale deg om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 281
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    63

  • tusseline

    46

  • PieLill

    31

  • tzatziki1365380058

    11

Mest aktive i denne tråden

Politi på jobb er politi på jobb. Nå foretar du selv en kompetansevurdering av politi (jeg antar) du ikke kjenner.

Nei, jeg foretar en rask kompetansevurdering av deg, og ser at du ikke besitter nok fakta til å uttale deg om dette.

Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare konstaterer at du ikke svarer på det jeg skrev.

Det du skriver er en så åpenbar bortforklaring at kommentarer synes unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

''Jeg sverter ingen enkeltpersoner.''

Selvsagt gjør du det. Ikke ved navn, men alle de som var innvolvert vil føle seg rammet av slike kommentarer du kommer med.

Og det er tåpelig når du vitterlig ikke besitter nok fakta til å uttale deg om dette.

Igjen: Jeg diskuterer en video som ble lagt ut her, hvor jeg stiller spørsmålstegn ved det jeg ser. Verre er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen: Jeg diskuterer en video som ble lagt ut her, hvor jeg stiller spørsmålstegn ved det jeg ser. Verre er det ikke.

Ja, og det blir et flott eksempel på hvor farlig det er å diskutere slike ting, når du åpenbart ikke kjenner til de bakenforliggende faktum. Da ender du opp med å kritisere på totalt feil grunnlag, som Tzatziki beviser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletida

Som igjen beviser hvor farlig det er å uttale seg når man ikke har flere fakta enn det.

Nå klarer jeg ikke lenger å se hvor i tråden du er, men det er uansett bare gjentagelser på vanlig måte.

Du kan få lov til å mene at det er farlig at jeg uttaler meg om min undring. Budskapet ditt er mottatt og forstått og deretter gjør jeg som jeg vil. Hvis ikke du tåler å se at jeg tar mine egne avgjørelser, synes jeg du kan gå over til en annen tråd for nå har du gjentatt det såpass mange ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Ja, og det blir et flott eksempel på hvor farlig det er å diskutere slike ting, når du åpenbart ikke kjenner til de bakenforliggende faktum. Da ender du opp med å kritisere på totalt feil grunnlag, som Tzatziki beviser.

Å herregud! Hakk i plata, hakk i plata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

''I vidoen som vises her, sies det at det kommer flere båter til etterhvert. Med andre ord var det ikke mangel på båter der.

Hvorfor ikke de ble brukt isteden er noe jeg undrer meg over og noe jeg sikkert får svar på etterhvert. Inntil da kan jeg jo undre meg og diskutere saken.''

Det lurer jeg også på. Det kan se ut som det ikke var mangel på båter, verken for det lokale politiet eller Delta.

Jeg lurer også på hvorfor dette var vanskelig for politiet, når det tydeligvis ikke var vanskelig for de mange sivile som kjørte skytteltrafikk og hentet ungdommer opp fra vannet.

''Det lurer jeg også på''

Det er farlig å lure på dette må du skjønne. Å lure på noe, det er skummelt det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå klarer jeg ikke lenger å se hvor i tråden du er, men det er uansett bare gjentagelser på vanlig måte.

Du kan få lov til å mene at det er farlig at jeg uttaler meg om min undring. Budskapet ditt er mottatt og forstått og deretter gjør jeg som jeg vil. Hvis ikke du tåler å se at jeg tar mine egne avgjørelser, synes jeg du kan gå over til en annen tråd for nå har du gjentatt det såpass mange ganger.

Det virker som om du ikke tåler at jeg "undrer" meg over det du skriver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare smette inn og si at jeg er imponert over hvor utholdende dere er i dag - du og Sør.

God helg til dere begge :-)

God helg til deg også, Prust.

Jeg mener selvsagt at politiet skal granskes, men det skal gjøres med edruelighet og respekt, og når man har fakta på bordet.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletida

Må bare smette inn og si at jeg er imponert over hvor utholdende dere er i dag - du og Sør.

God helg til dere begge :-)

Jeg blir aldri ferdig når jeg diskuterer med den mannen. Kan ikke komme her og komme å bestemme hva jeg skal diskutere på dol. Makan til kontrollfreak ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det lurer jeg også på''

Det er farlig å lure på dette må du skjønne. Å lure på noe, det er skummelt det :-)

Å lure er ikke skummelt, og det er det heller ingen som påstår.

Derimot er det utrolig kjipt gjort å dømme folk som setter sitt eget liv på spill for å redde andre, når du ikke har noe grunnlag til å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Det virker som om du ikke tåler at jeg "undrer" meg over det du skriver?

He he, jo det tåler jeg godt, men jeg går litt lei når det bare blir gjentagelser da, skjønner du :-)

Du er svært utmattende, men det er kanskje meningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Å lure er ikke skummelt, og det er det heller ingen som påstår.

Derimot er det utrolig kjipt gjort å dømme folk som setter sitt eget liv på spill for å redde andre, når du ikke har noe grunnlag til å gjøre det.

Jeg sier bare at ut fra det jeg ser, så synes jeg det ser svært amatørmessig ut, men jeg er jo samtidig åpen for at jeg kan endre menigen når rapporten foreligger.

Dette har jeg forsøkt å fortelle deg, men du blir visst ikke fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, jo det tåler jeg godt, men jeg går litt lei når det bare blir gjentagelser da, skjønner du :-)

Du er svært utmattende, men det er kanskje meningen?

Du bare repeterer deg selv, uten noen nye argumenter, eller annet relevant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Du bare repeterer deg selv, uten noen nye argumenter, eller annet relevant.

Du holder på på samme måte som min tenåringsdatter og da får jeg si det samme til deg som jeg pleier og si til henne for å få en stopp på diskusjonen.

Du har rett Sør. Du har helt rett .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...