Gå til innhold

Hva er det som er usunt med lett-produkter?


Gjest spiser brelett med god samvittighet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 186
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    73

  • Lillemus

    9

  • jubalong70

    5

  • hidi, the scorpion

    3

Mest aktive i denne tråden

Kolesterolverdiene går ned, folk slutter på blodtrykksmedisiner og trenger ikke ta sitt insulin mer, i mange tilfeller :-) På LCHF

Hvilken skade skjer? Er det trygt? Det vet du ikke.

Derimot gir de offiselle kostholdsrådene samme positive virkninger, men uten de negative/ukjente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TanteKarit

Nettopp.

At noen andre tjener penger beviser intet om de offisielle kostholdsrådene.

Det festlige er når du får samme svar på ditt eget angrep :-) Da går du litt i stå tror jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar over at der finnes mennesker som ikke pusher produkter inne LC men som likevel anbefaler det? eller har det gått deg hus forbi :-)

Jepp - lavkarbosekten minner faktisk svært mye på Scientologi-kirken. Mye av det samme sekt-opplegget, hvor man med viten og vilje ignorerer fakta.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TanteKarit

Ikke de offisielle. De er gratis.

Det er LCHF sine og feks :-) Trenger ikke kjøpe dyre bøker av noen for å leve sunt. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat som lavfett blir pushet for folk tjener på det. Forunderlig nok viser det seg at fett slettes ikke er så farlig, kolesterol verdiene går jo til og med ned :-)

Offentlige kostholdsråd er vitenskapelig begrunnet, og ikke pushet av folk som tjener på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TanteKarit

Jepp - lavkarbosekten minner faktisk svært mye på Scientologi-kirken. Mye av det samme sekt-opplegget, hvor man med viten og vilje ignorerer fakta.

Med vennlig hilsen

Hehe, ja som sagt spiser jeg ikke LCHF selv, men jeg jobber med helse og synes det er herlig når jeg møter mennesker som deg som blir helt vill i blikket når de hører ordet lavkarbo. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TanteKarit

Offentlige kostholdsråd er vitenskapelig begrunnet, og ikke pushet av folk som tjener på det.

Som jeg sa, trenger ikke kjøpe bøker av noen for å leve sunt LC"style" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det festlige er når du får samme svar på ditt eget angrep :-) Da går du litt i stå tror jeg :-)

Du har ikke svart. Du har henvist til noen andre som tjener bra, men de har ingen relevans her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er LCHF sine og feks :-) Trenger ikke kjøpe dyre bøker av noen for å leve sunt. ;-)

Nei, men de som pusher dette selger det. Og gjør det fordi de tjener på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TanteKarit

Du har ikke svart. Du har henvist til noen andre som tjener bra, men de har ingen relevans her.

Hehe, jeg gir deg samme svar som du "angriper" med, men da kommer kverulanten frem (as usual?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TanteKarit

Nei, men de som pusher dette selger det. Og gjør det fordi de tjener på det.

Du er klar over at LC har vart i mange år? Bølgen kom i høst he ri norge men der er drøssevis av mennesker som lever LC leeeege før Hex kom på boktoppen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja som sagt spiser jeg ikke LCHF selv, men jeg jobber med helse og synes det er herlig når jeg møter mennesker som deg som blir helt vill i blikket når de hører ordet lavkarbo. :-)

Jeg har hvilepuls.

Jeg konstaterer bare at enkelte pusher lavkarbo-varianter som om de er i en sekt - du har ikke kommet med noe seriøs dokumentasjon, og referansene dine er jo nettopp fra dem som selger dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg sa, trenger ikke kjøpe bøker av noen for å leve sunt LC"style" :-)

Faktum er jo fremdeles at de tjener på det, og det er derfor de pusher det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TanteKarit

Irrelevant link, og det vet du godt.

Spesielt ettersom han selv skriver: "Jeg er virkelig ingen ekspert på klimagasser og utslipp"

Nei, det er han åpenbart ikke.

Men det er Sør, og siden ingen andre linker enn dine egne er gode nok for deg må du ha det fint videre. Du er jo bare en fornøyelse å diskutere med. Spesielt siden du kritiserer linker fra steder du 5 min senere henter frem som "bevis" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...