Gå til innhold

Hva er det som er usunt med lett-produkter?


Gjest spiser brelett med god samvittighet

Anbefalte innlegg

Jøss!

Hvor mange innlegg har du skrevet til meg i dag?

Og hvem begynte å skrive?

hvor mange innlegg har du skrevet i dag? Minst 100, ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 186
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    73

  • Lillemus

    9

  • jubalong70

    5

  • hidi, the scorpion

    3

Mest aktive i denne tråden

Gjest TanteKarit

Fra din serie: "Min pappa er sterkere enn din pappa"?

Til sak:

Du har fremdeles ikke kommet med et eneste innlegg som tilsier at de offisielle kostholdsrådene er feil.

Jeg orker ikke dette jeg. Kan jo dra frem hundrevis av linker, og har alt lagt ut mye, jeg men ingen er gode nok fordi de går imot det du sier :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser man verden under ett tåler faktisk de færreste (voksne) å drikke kumelk.

De færreste snakker norsk.

Skal vi derfor ikke snakke norsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TanteKarit

Du svarte ikke på spørmålene.

Hvorfor begynner du å spørre om noe helt annet? Jeg snakker om din måte å debattere på? Skjønner du ikke det? Skal vi vri oss inn på nok en liten Sør-debatt? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mange innlegg har du skrevet i dag? Minst 100, ikke?

Omtrent like mange som "TanteKarit", ettersom alle svarene mine i denne tråden er svar til henne, med noen få ekstra som er svar til deg og Lillemus.

Jeg tror nær 100% av innleggene mine er svar til folk som har henvendt seg til meg. Slik du gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

*hehe* Se der ja - light-damene tjener mer enn gode, gamle Fedon gitt. ;o)

Lavkarbo er ikke et kosthold folk greier å leve med. Ser det stadig vekk her inne også. De er jo-jo slankere og må begynne på nytt igjen og igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg orker ikke dette jeg. Kan jo dra frem hundrevis av linker, og har alt lagt ut mye, jeg men ingen er gode nok fordi de går imot det du sier :-)

De offsielle kostholdsrådene er ikke sponset av kjøttindustrien. De er offentlige, og basert på nøytrale vitenskapelige undersøkelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TanteKarit

Lavkarbo er ikke et kosthold folk greier å leve med. Ser det stadig vekk her inne også. De er jo-jo slankere og må begynne på nytt igjen og igjen.

Det er bare tullprat. Det du snakker om er ekstremister, slankere som har begynt på tusenvis av kurer. De kommer selvsagt ikke til å trives på noe slags kosthold.

Mektig imponert over hvordan folk finner glede i å hakke på lavkarbofolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor begynner du å spørre om noe helt annet? Jeg snakker om din måte å debattere på? Skjønner du ikke det? Skal vi vri oss inn på nok en liten Sør-debatt? :-)

Det er en diett-tråd. Ønsker du å diskutere Sør kan du gjøre det alene på kjøkkenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TanteKarit

Det er en diett-tråd. Ønsker du å diskutere Sør kan du gjøre det alene på kjøkkenet.

Ja det er nå rett person det kommer fra. Da bør du passe deg litt når du kaller folk som diskuterer mot deg for sektmedlemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Det er bare tullprat. Det du snakker om er ekstremister, slankere som har begynt på tusenvis av kurer. De kommer selvsagt ikke til å trives på noe slags kosthold.

Mektig imponert over hvordan folk finner glede i å hakke på lavkarbofolk.

Ta en titt på vektforumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Ja, Helt hakk i platen hele tiden....

Det er søndag i det tomme og innholdsløse livet hans, og da har han ekstra mye overskudd til å skrive endeløse tråder med repiterende tullprat for å pådra seg den eneste form for oppmerksomhet han kjenner: negativ oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TanteKarit

Det er søndag i det tomme og innholdsløse livet hans, og da har han ekstra mye overskudd til å skrive endeløse tråder med repiterende tullprat for å pådra seg den eneste form for oppmerksomhet han kjenner: negativ oppmerksomhet.

Nå kommer du også til å bli sektmedlem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Les innlegget mitt EN GANG Til ;)

Jeg klarer fint å lese og du kan da ikke vite noe om de der inne på vektforumet har vært innom tusenvis av kurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TanteKarit

Jeg klarer fint å lese og du kan da ikke vite noe om de der inne på vektforumet har vært innom tusenvis av kurer.

Mage skriver det jo selv at de har forsøkt alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TanteKarit

Jeg klarer fint å lese og du kan da ikke vite noe om de der inne på vektforumet har vært innom tusenvis av kurer.

Dessuten er det ingenting som fungerer om en ser på det som slankekur, noe de ofte gjør de som ikke holder ut på noe. LC er en livsstil, ikke en diett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

Nå kommer du også til å bli sektmedlem :-)

Er jeg for lengst :-)

De fleste som ikke er enig med han i ett elller annet, det være seg innvandring, bunadsbruk, kattehold eller dieter, er medlemmer i et naziparti og/eller sympatiserer med Breivik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Dessuten er det ingenting som fungerer om en ser på det som slankekur, noe de ofte gjør de som ikke holder ut på noe. LC er en livsstil, ikke en diett.

'' LC er en livsstil, ikke en diett''

Som jeg sa: Les litt på vektforumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...