Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Hanne Sørvåg har samme topp hver uke. Har hun kun en, er det bare denne hun trives i, eller tar de opp mange programmer i samme slengen? (Riktig svar sendes til: Norge Rundt, 5020 Berrrrgen).

2. Magne Furuholmen er MYE kjekkere enn Morten Harket.

Takk for oppmerksomheten.

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

19

• Colette

13

• tonie

8

• mrxx

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

1) Stussa litt på det der jeg og.. kanskje alt er tatt opp samme dag? Tror gutta har samme klærne på seg også?

2) Hadde supercrush på MH i min ungdom, men Furuholmen har gått klart forbi nå ja :))))

Skrevet

1. Tar nok opp mange episoder i slengen. Jeg tenkte faktisk på det før progremmet begynte i dag, om de byttet i dag eller ei. Er publikummet også det samme??

2. Helt ENIG med deg. Og det syntes jeg i deres storhetstid også.

Skrevet

Magne Furuholmen er Norges flotteste mann. Jeg skjønner ikke at det går an å velge andre enn ham.

Toppen til hun dama har jeg ikke lagt merke til, og enda mindre toppen hennes. Har egentlig ikke lagt merke til at det er en dame med i det hele tatt...:)

Skrevet

Magne Furuholmen er Norges flotteste mann. Jeg skjønner ikke at det går an å velge andre enn ham.

Toppen til hun dama har jeg ikke lagt merke til, og enda mindre toppen hennes. Har egentlig ikke lagt merke til at det er en dame med i det hele tatt...:)

He...he....kunne ikke vært mer enig i både det ene og det andre:-)

Skrevet

1. hvem f... er det?

2. ingen av dem er kjekke

''2. ingen av dem er kjekke''

Dette har da ikke du greie på:-)

Skrevet

He...he....kunne ikke vært mer enig i både det ene og det andre:-)

Særlig det ene, kanskje:) Herremin, så mye tull jeg skriver for tida. Tror du det går an å få dysleksi helt plutselig, i voksen alder?

Skrevet

Særlig det ene, kanskje:) Herremin, så mye tull jeg skriver for tida. Tror du det går an å få dysleksi helt plutselig, i voksen alder?

:-) Jeg har til gode og se tegn til dysleksi hos deg:-) Skrev du noe feil? Det har gått meg hus forbi :-)

Skrevet

1. hvem f... er det?

Begge er kjekke, både Morten Harket og Magne Furuholmen og som Colette sier, dette har du ikke greie på ;)

Skrevet

1. hvem f... er det?

Nei, du har vel ikke sett på TV siden "Fysikk på roterommet."

Skrevet

''2. ingen av dem er kjekke''

Dette har da ikke du greie på:-)

Det har du helt sikkert rett i, men jeg ville ikke tatt i dem en gang, bortsett fra ett håndtrykk da:-)

Skrevet

Begge er kjekke, både Morten Harket og Magne Furuholmen og som Colette sier, dette har du ikke greie på ;)

Hehe..

Skrevet

Har du ikke hørt om Hanne Sørvåg? Hun har skrevet mange shclägere. Søt dame med fine smilehull, fra Stavanger eller Sandnes. Skrev My heart is yours. Bor tidvis i Stockholm.

Skrevet

Nei, du har vel ikke sett på TV siden "Fysikk på roterommet."

Du tar faktisk ikke så veldig feil, men det var ett bra program:-)

Skrevet

Det har du helt sikkert rett i, men jeg ville ikke tatt i dem en gang, bortsett fra ett håndtrykk da:-)

He...he....Uten at det var bakterieskrekk som lå bak, altså? :-) Både Morten Harket og Magne Furuholmen er flotte, sexy mannfolk:-) Sier jeg, som har greie på det:-)

Skrevet

He...he....Uten at det var bakterieskrekk som lå bak, altså? :-) Både Morten Harket og Magne Furuholmen er flotte, sexy mannfolk:-) Sier jeg, som har greie på det:-)

Bakterieskrekk har jeg ikke, så det er nok ikke det som ligger bak:-)

Skrevet

Har du ikke hørt om Hanne Sørvåg? Hun har skrevet mange shclägere. Søt dame med fine smilehull, fra Stavanger eller Sandnes. Skrev My heart is yours. Bor tidvis i Stockholm.

Hun er så totalt uinteressant....på et eller annet vis:-(

Skrevet

Bakterieskrekk har jeg ikke, så det er nok ikke det som ligger bak:-)

Ok:-))

Skrevet

Hun er så totalt uinteressant....på et eller annet vis:-(

Jeg får inntrykk av at hun kun leter etter kommersielt potensiale.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...