Gå til innhold

Hvordan får dere sove.

Anbefalte innlegg

Gjest får ikke sove
Skrevet

Hvordan får dere sove når dere har det vondt inni dere?

Gjest vet hvordan det er
Skrevet

Det er vanskelig. Noen ganger må jeg ta sovepiller og andre ganger ligger jeg rett og slett våken.

Gjest får ikke sove
Skrevet

Det er vanskelig. Noen ganger må jeg ta sovepiller og andre ganger ligger jeg rett og slett våken.

Sovepiller har jeg ikke.

Gjest vet hvordan det er
Skrevet

Sovepiller har jeg ikke.

Du får prøve å lese til du blir trøtt. Da slår du av lyset, legger deg ned og bestemmer deg for at du må sove. Du prøver alt du kan å tenke på det positive du har opplevd, gode barndomsminner, kjærlighet, solrik dag, fuglesang eller noe som gleder deg spesielt. Når du begynner å lete så finner du det. Etterhvert roer du deg ned og sovner. Dette pleier å hjelpe meg.

Gjest drømmeland kan alt gå an
Skrevet

Av og til er det å sove det beste middelet en kan bruke når en har det vondt. Når jeg har det vondt vil jeg bare sove. Legger meg ned og drømmer meg vekk om bedre ting.... får det så mye bedre når jeg våkner :)

Skrevet

Jeg vil anbefale deg pusteøvelser, der du bare konsentrerer deg om pusten (og hvis det kommer forstyrrende tanker så bare aksepterer du at de er der men slipper straks tak i dem og lar dem passere, og så tilbake til pusten igjen), samt avslapningsøvelser.

Skrevet

Leser bøker/blader til jeg ikke klarer å se bokstavene lenger...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...