Gjest får ikke sove Skrevet 17. februar 2012 Skrevet 17. februar 2012 Hvordan får dere sove når dere har det vondt inni dere? 0 Siter
Gjest vet hvordan det er Skrevet 17. februar 2012 Skrevet 17. februar 2012 Det er vanskelig. Noen ganger må jeg ta sovepiller og andre ganger ligger jeg rett og slett våken. 0 Siter
Gjest får ikke sove Skrevet 17. februar 2012 Skrevet 17. februar 2012 Det er vanskelig. Noen ganger må jeg ta sovepiller og andre ganger ligger jeg rett og slett våken. Sovepiller har jeg ikke. 0 Siter
Gjest vet hvordan det er Skrevet 17. februar 2012 Skrevet 17. februar 2012 Sovepiller har jeg ikke. Du får prøve å lese til du blir trøtt. Da slår du av lyset, legger deg ned og bestemmer deg for at du må sove. Du prøver alt du kan å tenke på det positive du har opplevd, gode barndomsminner, kjærlighet, solrik dag, fuglesang eller noe som gleder deg spesielt. Når du begynner å lete så finner du det. Etterhvert roer du deg ned og sovner. Dette pleier å hjelpe meg. 0 Siter
Gjest drømmeland kan alt gå an Skrevet 18. februar 2012 Skrevet 18. februar 2012 Av og til er det å sove det beste middelet en kan bruke når en har det vondt. Når jeg har det vondt vil jeg bare sove. Legger meg ned og drømmer meg vekk om bedre ting.... får det så mye bedre når jeg våkner 0 Siter
ekte nick Skrevet 18. februar 2012 Skrevet 18. februar 2012 Jeg vil anbefale deg pusteøvelser, der du bare konsentrerer deg om pusten (og hvis det kommer forstyrrende tanker så bare aksepterer du at de er der men slipper straks tak i dem og lar dem passere, og så tilbake til pusten igjen), samt avslapningsøvelser. 0 Siter
tuppada Skrevet 18. februar 2012 Skrevet 18. februar 2012 Leser bøker/blader til jeg ikke klarer å se bokstavene lenger... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.