Gå til innhold

Går det an å sperre et nr fra å ringe meg?

Anbefalte innlegg

Gjest lei av hele greia

Er litt plaget med at en person prøver å ringe eller sende sms til alle døgnets tider. Personen tar ikke hint når jeg sier pent i fra. Det er ubehagelig, men innholdet personen kommer med er ikke av en sånn art at det er noe grunnlag for politianmeldelse.

Hvordan går jeg fram?

Fortsetter under...

Gjest lei av hele greia

La være å ta tlf og la være å svare, så gir han nok opp til slutt....

Ellers så jeg en app man kan laste ned om du har smartphone som blokkere enkelte nr, men den koster peng.....

Har ikke smart phone og problemet er at h*n ikke gir seg til slutt...Dette har pågått i mange år. Kan ikke ha telefonen på lydløs hele tida, heller. Skal prøve tipset til Sør:)

Hvis ikke du går sperret kan du sette ringe- og meldingstone lydløs på personen i kontaktlisten.

Det går ikke hos meg. Jeg kan tillate bare bestemte grupper å ringe meg, men da sperrer jeg samtidig for alle som ikke er i adresselista fra før. Så det måtte jeg bare droppe. Min løsning var temmelig low-tech, gjøre et stille lydopptak og velge dette som ringetone for plageånd-gruppa.

Annonse

Slik du får råd om under her; kontakt din operatør først og undersøk om de kan gjøre noe. Dersom dette ikke fungerer ville jeg bare byttet nummer, skaff deg for all del et hemmelig nummer etter byttingen så vedkommende ikke sporer deg opp igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...