Gå til innhold

Kan ha gått i dvale inne i bilvraket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Siden mannen var avmagret tror jeg han kan ha vært innestengt i bilen en god stund. Jeg synes nesten det er rarer at de som kjørte på scooter stoppet og sjekket bilen.

Hvorfor skulle de ikke ha sjekket bilen? De visste ingenting om det var noen der eller ikke. Det ville vært naturlig for meg å sjekke en slik bil.

Hvorfor skulle de ikke ha sjekket bilen? De visste ingenting om det var noen der eller ikke. Det ville vært naturlig for meg å sjekke en slik bil.

Jeg har ikke for vane å sjekke inne i biler. Men det er kanskje noe annet når man ser en bil ute på vidda. Men samtidig så tror jeg at jeg hadde trodd noen hadde parkert til en hytte og ikke sjekket bilen. Men det var jo tydeligvis bra at de gjorde det.

Jeg har ikke for vane å sjekke inne i biler. Men det er kanskje noe annet når man ser en bil ute på vidda. Men samtidig så tror jeg at jeg hadde trodd noen hadde parkert til en hytte og ikke sjekket bilen. Men det var jo tydeligvis bra at de gjorde det.

Det er noe annet når du ser en bil ut på vidda. Jeg går ikke rundt i Oslo og sjekker inn i biler, men på fjellet er det en selvfølge. Heldigvis tenkte de slik som jeg ville gjort.

Jeg har ingen grunn til å tro at historien er fleip, men om detaljene kommer riktig frem vet jeg ingenting om.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...