Bella Dotte Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 Ikke gjør det hvis det er ung ufør du skal ha, da mister du tilleggspensjonen. Men i alle andre fall: God tur! 0 Siter
Gjest Nimpus Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 Ikke gjør det hvis det er ung ufør du skal ha, da mister du tilleggspensjonen. Men i alle andre fall: God tur! Jeg søkte om ung ufør, men fikk ikke innvilget det. Det er grunnen til at jeg vil flytte til Spania. Mye billigere å leve der nede. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 Jeg søkte om ung ufør, men fikk ikke innvilget det. Det er grunnen til at jeg vil flytte til Spania. Mye billigere å leve der nede. Fornuftig av deg. Det ville jeg ha gjort også, nesten bare på trass. 0 Siter
XbellaX Skrevet 19. februar 2012 Skrevet 19. februar 2012 Jeg søkte om ung ufør, men fikk ikke innvilget det. Det er grunnen til at jeg vil flytte til Spania. Mye billigere å leve der nede. Du er klok, bra valg. Dersom du ikke får den innvilget så skaff deg psykiater uttalelser som taler din sak og legg ved, jo flere jo bedre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.