Gå til innhold

Er det ok å si til en dame at hun er sexy?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Det hadde jeg ikke likt,

derimot hvis noen syns jeg hadde et poeng i en samtale om et emne ville jeg bli glad for en tilbakemelding på det.

Hos en mann ser jeg uteluekkende etter holdninger og interesser, samt at man kler seg og ter seg normalt, men det hører litt til holdninger.

Det kommer an på hva du skriver.... hvis du har en følelse av at hun også liker deg som mer enn bare en venn, så kan du f.eks. skrive noe om at du liker henne utrolig godt fordi du synes hun virker som en flott person osv. Få med noe av hennes indre kvaliteter før du supplerer med at det ikke skader at hun er meget sexy også;)

Sørg bare for at det hele ikke virker for suppete ;)

Jeg hadde ikke likt det, med mindre jeg kjente og var trygg på den som sendte meg sms-en, og fremfor alt bør du være sikker på at hun liker deg på den måten. Ellers kan en slik melding føre til tilbaketrekning fra hennes side.

Det kan fort bli dumt hvis det er alt som står der, jeg er enig med en over her som skriver at hvis du skal sende henne en slik melding, bør det iallfall flettes inn i ros av henne som person.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...