Gå til innhold

Re: Skoliose, på 11 år gammel datter...lurer på

Anbefalte innlegg

Ok, så da kan det være at hun skal igang med dette selv om hun ligger langt over det tallet de operere med på nettet likevel da. Har lest mye om korsett også, å det er ventetiden som er pyton her også. vi venter på ortoped, men har kun fått til svar at de må svare oss før august iår, ingen time enda. Har snakket med de på fritt sykehusvalg også, men siden det er så få som tar de operasjonene her i landet så svarte det seg ikke å bytte sykehus, for vi kom uansett til å ende opp på rikshospitalet i Oslo, haukeland i Bergen eller i Trondheim til slutt. Så får bare håpe vi kommer til snart så vi får svar på noen av spm våre, fastlegen hadde lite å si, hun bare skrev ut en side av det som allerede stod på nettet.

Tusen takk for svar :)

Fortsetter under...

Det er jo virkelig ille om dere må vente til august med å få komme til ortoped når jenta har over 65 grader skjevhet!

Mener å huske at hun jeg kjenner måtte vente tre måneder, og det var på grensa til det de anbefalte på RH. Tror hun fikk diagnosen i november, og fikk komme på RH i slutten av februar, hvis jeg ikke husker feil. Og venninna mi og mannen leste masse om dette på nettet og fant at det var velidg viktig å komme i gang med behandling raskt, dvs i løpet av få uker.

Hadde jeg vært dere, hadde jeg prøvd å få fastlegen til å presse på for å få komme inn på RH i vår. Dere vet jo ikke om hun skal ha operasjon, men det er jo ille å måtte gå et halvt år før dere i verste fall får svar, og så vil det ta enda noe tid før dere kommer på undersøklese-

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...