Gjest togli Skrevet 20. februar 2012 Skrevet 20. februar 2012 Jeje, sånn ca på onsdag skal ungene og jeg kjøre til Trondheim og videre til Storlien... Det er stor rasfare her på sunnmøre, og nå nevnes det også Sunndalen (på vei oppover). Kan noen berolige meg her? Evt er det tryggere å kjøre andre veier? Kanestraum-Halsa er kanskje like ille? 0 Siter
Gjest kjære der mykje Skrevet 20. februar 2012 Skrevet 20. februar 2012 Det har vel gått ras i Sunndalen så vidt jeg husker. Er rasfaren stor blir nok utsatte veier stengt. Sjansen for at dere skal bli truffet av et ras vil jeg tro er like stor som å vinne førstepotten i Viking-Lotto. God tur :-) Om Ørskogfjellet er stengt, så ta Nakkedalen :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. februar 2012 Skrevet 20. februar 2012 Det har vel gått ras i Sunndalen så vidt jeg husker. Er rasfaren stor blir nok utsatte veier stengt. Sjansen for at dere skal bli truffet av et ras vil jeg tro er like stor som å vinne førstepotten i Viking-Lotto. God tur :-) Om Ørskogfjellet er stengt, så ta Nakkedalen :-) Du har sikkert rett Foreldra mine kjørte forbi en time før raset over Ørskogfjellet gikk idag... og kjørte Nakkedalen hjem igjen.. Satser på Ø-fjellet åpner igjen snart 0 Siter
Gjest kjære der mye Skrevet 22. februar 2012 Skrevet 22. februar 2012 Du har sikkert rett Foreldra mine kjørte forbi en time før raset over Ørskogfjellet gikk idag... og kjørte Nakkedalen hjem igjen.. Satser på Ø-fjellet åpner igjen snart Raset nådde ikke veien en gang :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. februar 2012 Skrevet 26. februar 2012 Raset nådde ikke veien en gang :-) Det ene raset lå delvis i veibanen, mens de to andre stoppa et stykke unna... Uansett ble veien stengt i noen timer(?). Jeg kjørte forøvrig ytre ...Halsa-Kanestraum. Fin tur 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.