Gjest Nickløsheletida Skrevet 21. februar 2012 Skrevet 21. februar 2012 Kan det være lurt å ta noe vanndrivende ved pms når en føler at hele kroppen skal eksplodere? Er det noe på helsekosten som kan fungere? 0 Siter
Gjest ingelill Skrevet 21. februar 2012 Skrevet 21. februar 2012 Jeg tar furosemid som legen skriver ut til meg ved pms. 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 21. februar 2012 Skrevet 21. februar 2012 Jeg tar furosemid som legen skriver ut til meg ved pms. Takk :-) Da skal jeg spørre etter det neste gang. 0 Siter
XbellaX Skrevet 21. februar 2012 Skrevet 21. februar 2012 Der finnes veldig mye bra på helsekosten for dette, jeg har ingen merker eller navn i hodet men jeg vet flere som har hatt svært god nytte og valgt dette fremfor legemidler. 0 Siter
Gjest Nattsykepleieren Skrevet 21. februar 2012 Skrevet 21. februar 2012 Ja, vanndrivende akkurat i denne perioden var ikke så dumt. Hør med legen din! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.