Gå til innhold

Morgenritualer.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

19

• Lillemus

4

• Kalevaala

4

• mariaflyfly

3

I dag var jeg faktisk oppe 25 minutter før jeg måtte gå, men da klarte jeg å surre meg til å på nippen ikke rekke transportmidlene like vel, fordi jeg tenkte jeg hadde så god tid. Satte slumreintervallet på 4 minutter og slumret en del ganger, men ble litt raskere våken.

''I dag var jeg faktisk oppe 25 minutter før jeg måtte gå, men da klarte jeg å surre meg til å på nippen ikke rekke transportmidlene like vel, fordi jeg tenkte jeg hadde så god tid.''

Et velkjent fenomen! De få gangene jeg har ekstra god tid på morgenen, rekker vi skole og jobb med knapp margin etter hysterisk stress de siste minuttene. Underlig mekanisme ;)

Jeg synes Geir Schau er morsom, elsker flabbehumor. Morgenklubben med Låven & co, som består av Øyvind Låven, Henriette Lien og nevnte Geir Schau.

Bløffmakerne går ut på at alle tre serverer en historie, der bare en snakker sant. Så skal innringeren gjette hvem som ikke juger.

Men det morsomste på Radio Norge er egentlig værmeldinga, for den er så feil nesten bestandig. Jeg lurer på hvor de henter den fra. Det er ikke meningen at den skal være morsom, altså.

Jeg synes også det er gøy å se på værmeldingen på Nrk1 når Gislefoss jr. har den. Han er så søt når han nesten-smiler til slutt.

Hva? Gislefoss jr, han har jeg ikke fått med meg!

Jeg må teste ut bløffmakeren.

''Satte slumreintervallet på 4 minutter og slumret en del ganger, men ble litt raskere våken.''

Hjelper det ikke å sette vekkerklokka så langt unna senga at du må opp av senga for å slå den av? Og da er det marsj ut på badet og ikke tilbake under dyna!

Jeg er så lur at jeg går og legger meg igjen.

''I dag var jeg faktisk oppe 25 minutter før jeg måtte gå, men da klarte jeg å surre meg til å på nippen ikke rekke transportmidlene like vel, fordi jeg tenkte jeg hadde så god tid.''

Et velkjent fenomen! De få gangene jeg har ekstra god tid på morgenen, rekker vi skole og jobb med knapp margin etter hysterisk stress de siste minuttene. Underlig mekanisme ;)

Det er FARLIG å ha for god tid!

''Satte slumreintervallet på 4 minutter og slumret en del ganger, men ble litt raskere våken.''

Hjelper det ikke å sette vekkerklokka så langt unna senga at du må opp av senga for å slå den av? Og da er det marsj ut på badet og ikke tilbake under dyna!

Jeg blir gal ved tanken på å ha klokka så langt unna at jeg må hoppe ut av senga med engang. Jeg er nødt til å bruke tid på å våkne og det har jeg forlengst forsonet meg med.

Annonse

Yess;-) Trenger bare en bra mann, mindre angst, utdannelse og jobb. Og i tillegg rekke dette før jeg er 38.

Vel. Små hunder er igrunnen ikke så ulike barn. De gneldrer, maser, må tisse, må ha mat ,er tørste, redd om natta, må bades osv.

Jeg bare sier det. Ingen tvang. ;0P

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...