Gå til innhold

Slik jeg ser for meg dere her inne ...

Gjest noen bilder danner man seg med årenes løp :)

Anbefalte innlegg

''Mariaflyfly: Mørk, høyreist dame, alvorstynget, bor i storby, har høyere utdanning og jobber i en ganske høy stilling. ''

Jeg forbinder henne med Kjersti Grini :) Er ellers enig bortsett fra at jeg ikke tror hun er alvorstynget og at hun studerer. Streng og bestemt. Flink med barn.

''Lillemus: Ungdommelig, blid og ukomplisert 40-åring fra litt på landet i Trondheimsområdet, liten og lys, går gjerne i skinnjakke og er en kul mor.''

Enig bortsett fra bostedet, der hun bor tror jeg ikke er landet akkurat, men ca en mil fra sentrum. Ei som er godt likt pga sin positive utstråling.

''Frosken: Rolig dame, 50-60 år, tilbringer en god del tid alene og har et dypt ønske om å hjelpe andre. Har opplevd mer enn de fleste. Samler på frosker og har jobbet innen psykiatrien. ''

Enig, men vil tilføye at hun er en bestemt og snill dame samt er lyshåret og ca 170 høy, og ikke eldre enn 50. Trives best alene og alle barnas mor, svært flink med og jobber med barn eller studerer innen det. Halvlangt hår.

''PieLill: Er enten gammel og klok, eller faktisk en ganske ung dame like oppunder 30 som har sine sterke meninger. Ville gjerne vært moralminister i moraldepartementet :) (og hadde nok gjort en utmerket jobb der i sitt arbeid for å hindre samfunnets forfall.)''

Tror hun er eldre enn du tror, rundt 50 tror jeg, hun er også lyshåret og har halvlangt hår. Ellers enig.

''Mary Poppins: Blondine fra Norstrand som har hatt en god og beskyttet oppvekst, er opptatt av interiør og sminke, kjærestejente. ''

Jeg har som andre innbilt meg at hun er mørkhåret. Ikke spesielt høy.

''Elextra: Oppegående dame, hjemflyttet etter en del år i storbyen. ''

Lang og mørkblond, og fra storbyen. Har en høyere stilling. Bestemt dame.

''Mrxx: SDD's nye nick, har nå giftet seg med en av de andre her inne. Mørk, men ikke så høy, trivelig type. ''

Fullstendig bom, de er to vidt forskjellige personer, mrxx er mørk og ca 180 høy tror jeg. En snill "kosebamse" som er flink til å hjelpe til hjemme, liker å mekke biler. SDD er en kul og morsom fyr, høy og lang slank type med langt hår,

''Sør: Idealistisk sjel fra Grünerløkka. 40 år! ''

Ja, og høy og lyshåret. Ser han for meg i en lys brun halvlang skinnjakke i semsket skinn. vet ikke hvorfor :)

Hehe, jeg er ikke mørk og jeg er usikker på hva du mener med en kosebamse. Jeg er absolutt ingen bamse hvis du legger i det at jeg er litt rund og god, men jeg er slank og har vel knapt ett gram fett på kroppen, men er relativt godt trent da:-)

Men høyden traff du godt på, jeg er 181.

Fortsetter under...

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

9

• mrxx

8

• Angustia

6

• EnolaGay

6

Mest aktive i denne tråden

''Mariaflyfly: Mørk, høyreist dame, alvorstynget, bor i storby, har høyere utdanning og jobber i en ganske høy stilling. ''

Jeg forbinder henne med Kjersti Grini :) Er ellers enig bortsett fra at jeg ikke tror hun er alvorstynget og at hun studerer. Streng og bestemt. Flink med barn.

''Lillemus: Ungdommelig, blid og ukomplisert 40-åring fra litt på landet i Trondheimsområdet, liten og lys, går gjerne i skinnjakke og er en kul mor.''

Enig bortsett fra bostedet, der hun bor tror jeg ikke er landet akkurat, men ca en mil fra sentrum. Ei som er godt likt pga sin positive utstråling.

''Frosken: Rolig dame, 50-60 år, tilbringer en god del tid alene og har et dypt ønske om å hjelpe andre. Har opplevd mer enn de fleste. Samler på frosker og har jobbet innen psykiatrien. ''

Enig, men vil tilføye at hun er en bestemt og snill dame samt er lyshåret og ca 170 høy, og ikke eldre enn 50. Trives best alene og alle barnas mor, svært flink med og jobber med barn eller studerer innen det. Halvlangt hår.

''PieLill: Er enten gammel og klok, eller faktisk en ganske ung dame like oppunder 30 som har sine sterke meninger. Ville gjerne vært moralminister i moraldepartementet :) (og hadde nok gjort en utmerket jobb der i sitt arbeid for å hindre samfunnets forfall.)''

Tror hun er eldre enn du tror, rundt 50 tror jeg, hun er også lyshåret og har halvlangt hår. Ellers enig.

''Mary Poppins: Blondine fra Norstrand som har hatt en god og beskyttet oppvekst, er opptatt av interiør og sminke, kjærestejente. ''

Jeg har som andre innbilt meg at hun er mørkhåret. Ikke spesielt høy.

''Elextra: Oppegående dame, hjemflyttet etter en del år i storbyen. ''

Lang og mørkblond, og fra storbyen. Har en høyere stilling. Bestemt dame.

''Mrxx: SDD's nye nick, har nå giftet seg med en av de andre her inne. Mørk, men ikke så høy, trivelig type. ''

Fullstendig bom, de er to vidt forskjellige personer, mrxx er mørk og ca 180 høy tror jeg. En snill "kosebamse" som er flink til å hjelpe til hjemme, liker å mekke biler. SDD er en kul og morsom fyr, høy og lang slank type med langt hår,

''Sør: Idealistisk sjel fra Grünerløkka. 40 år! ''

Ja, og høy og lyshåret. Ser han for meg i en lys brun halvlang skinnjakke i semsket skinn. vet ikke hvorfor :)

Har ikke mariaflyfly sagt at hun ser ut som Veronica Orderud?

Mrxx er nok ikke nygift, nei.

Men jeg lurer på hvem trådstarter tror SDD har giftet seg med fra dol. En så inbarket ungkar som han, klarer nok ingen doldame å temme.

Det var mystisk. Jeg husker at SDD sto i med yellow, men det er mange år siden.

Annonse

Pføy, ikke jeg heller... jeg er aldri med når noen lager slike tråder :-(

''Pføy, ikke jeg heller... jeg er aldri med når noen lager slike tråder :-(''

Ok, jeg tar utfordringa, hehe: Jeg ser for meg at du har mørkt halvlangt hår med krøller / fall, er slank og middels høy, "korrekt antrukket", ca 35 år, opptatt av samfunnet rundt deg og engasjerer deg i ulike ting, bor i by, har ingen kjæledyr, er meir veloverveid enn impulsiv.

Har ellers inntrykk av at du er svært kunnskapsrik og velformulert, at du er direkte, men høflig og naturlig nok en bokorm!

Gjest Elextra

Har ikke mariaflyfly sagt at hun ser ut som Veronica Orderud?

Synes ikke vi trenger å gjengi fakta om ulike personer her inne - reagerte både på kommentaren om Sørs (eventuelle) flørt med annen navgitt doler og om flyflys utseende.

Og jeg fikk ikke være med.*snurt*

Joda, her er du:

Du er fargerik i både bokstavelig og overført betydning, ser ikke for meg en spesiell hårfarge eller sveis da du skifter stil etter "dagsformen", du er impulsiv og ikke redd for å gå egne veier, er sta og en smule kompromissløs, har vært ute ei vinternatt før, er klok og tydelig, hønemor på en konstruktiv måte, har et tonn sjølironi og humor, omsorgsfull, du bor på Finnskogen og er kort fortalt en fargeklatt på en intelligent og befriende måte. Sånn ;-)

Synes ikke vi trenger å gjengi fakta om ulike personer her inne - reagerte både på kommentaren om Sørs (eventuelle) flørt med annen navgitt doler og om flyflys utseende.

Hehe, også Sør, da.

Puss lorgnetten din!

Hvis det jeg skriver er basert på noe jeg vet fra personlig kjennskap, er jeg enig med deg, men det jeg nevnte har de selv skrevet - helt frivillig.

Og flørten mellom SDD og yellow gikk for åpne dører. De er to nick - verken mer eller mindre.

Det er for øvrig ikke så mange årene siden folk linket til egne hjemmesider og bilder av seg selv. Og brukte virkelige navn på ungene sine.

Joda, her er du:

Du er fargerik i både bokstavelig og overført betydning, ser ikke for meg en spesiell hårfarge eller sveis da du skifter stil etter "dagsformen", du er impulsiv og ikke redd for å gå egne veier, er sta og en smule kompromissløs, har vært ute ei vinternatt før, er klok og tydelig, hønemor på en konstruktiv måte, har et tonn sjølironi og humor, omsorgsfull, du bor på Finnskogen og er kort fortalt en fargeklatt på en intelligent og befriende måte. Sånn ;-)

....det tror jeg uavkortet er den aller fineste beskrivelsen av meg jeg noen sinne har lest... Jeg skulle ønske jeg FØLTE meg sånn også, dæven da hadde jeg mala byen rød!

Takk. *rørt*

Annonse

....det tror jeg uavkortet er den aller fineste beskrivelsen av meg jeg noen sinne har lest... Jeg skulle ønske jeg FØLTE meg sånn også, dæven da hadde jeg mala byen rød!

Takk. *rørt*

:-) Oppriktig talt kunne jeg gjøre lista over positive egenskaper mye lengre basert på det jeg har lest av dine innlegg de drøyt to åra jeg har vært på DOL, men jeg vil jo ikke bidra til et oppblåst ego, hehe ;)

Og jeg tillater meg å gi deg en utfordring (fra en DOL'er til en annen): Ikke undervurder deg sjøl, OK?

Takk. *rørt*

Jeg er enig i Angustias vurdering! :-)

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...