Gå til innhold

Hva annet kan antibiotika være godt for?

Anbefalte innlegg

Jeg driver og dater en gutt. Idag chattet vi på facebook, og jeg ba han på vorspiel til meg i helgen. Han svarte da at han desverre ikke kunne, og dessuten ikke kan drikke i helgen, men tar det gjerne igjen. Jeg spurte da hvorfor han ikke kunne drikke og om han var syk? Og han skrev "jeg er bare ikke helt frisk:-)"

Han har ikke influensa eller noe slikt, og er synlig frisk (vi var sammen både på søndag og tirsdag). Han har heller ikke blitt operert, trukket visdomstann eller noe sånt. Hva kan da antibiotikaen være for? Jeg tenker med en gang en eller annen kjønnsykdom.. Vi har hatt sex over lengre tid nå, og derfor blir jeg nysgjerrig på om det er noe annet altnerativ enn det?

Fortsetter under...

Gjest sid etfff

Sa han at han gikk på antibiotika? Da kunne du jo spurt "mot hva"?

men det du skrev her var bare at han ikke var i form...

og det er jo en kjent sak at alkohol hemmer immunforsvaret, så man bør ikke drikke når man er syk...

Det kan jo være han har andre planer...andre å date f.eks.?? :-)

Sa han at han gikk på antibiotika? Da kunne du jo spurt "mot hva"?

men det du skrev her var bare at han ikke var i form...

og det er jo en kjent sak at alkohol hemmer immunforsvaret, så man bør ikke drikke når man er syk...

Det kan jo være han har andre planer...andre å date f.eks.?? :-)

Ja men hvis han har andre planer som f.eks date, kunne han jo bare holdt seg til at han desverre ikke kunne på lørdag. slik han også sa.. og latt være og slenge på "dessuten kan jeg ikke drikke pga antibiotika"..?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...