Gå til innhold

Bhatti fikk taxi-lappen

Anbefalte innlegg

Gjest mannen sin
Skrevet

Ville du sittet på med han hjem fra byen midt på natta?.

Skrevet

Jeg ville ikke sittet på med ham på noen tid av døgnet. Hadde han sittet bak rattet hadde jeg sendt drosjen videre og bestilt en annen.

Tidligere pleide man å bestille kvinnelig sjåfør når man mente en vestlig sjåfør, det var ikke noe som ble innrømmet, men det ble påstått at det var fakta.

Gjest taxi-dama
Skrevet

Jeg ville ikke sittet på med ham noen tid på døgnet.

Jeg tar ofte drosje i Oslo og kommer ikke til å gå inn i taxien hvis han sitter bak rattet nei.

Skrevet

Hva slags fare, sånn rent konkret, er det du forestiller deg at Bhatti skal utgjøre til passasjerer?

Jeg synes for øvrig at det er langt bedre at han jobber og betaler skatt, enn at skattepengene mine går til å betale trygd til en arbeidsfør mann.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Tjo - jeg ville sannsynligvis ikke kjent ham igjen uansett ;-)

Skrevet

Hva slags fare, sånn rent konkret, er det du forestiller deg at Bhatti skal utgjøre til passasjerer?

Jeg synes for øvrig at det er langt bedre at han jobber og betaler skatt, enn at skattepengene mine går til å betale trygd til en arbeidsfør mann.

Med vennlig hilsen

''Jeg synes for øvrig at det er langt bedre at han jobber og betaler skatt, enn at skattepengene mine går til å betale trygd til en arbeidsfør mann.''

Han sier selv at han ikke skal jobbe og betale skatt til et land som driver indirekte krig mot islam...

Skrevet

Jeg har ingen grunn til å tro at han ville skade meg. Jeg er ikke så interessert i ham at jeg ville kjent ham.

Skrevet

Med vennlig hilsen

Enig, well said!

Skrevet

''Jeg synes for øvrig at det er langt bedre at han jobber og betaler skatt, enn at skattepengene mine går til å betale trygd til en arbeidsfør mann.''

Han sier selv at han ikke skal jobbe og betale skatt til et land som driver indirekte krig mot islam...

Det med ikke å betale skatt har da ikke stoppet noen fra å kjøre drosje til nå :-)

Skrevet

Det kommer så mye høyreekstremt pisspreik fra ham at jeg ikke tror på noe av det! ;-)

Jeg antar han har ombestemt seg hvis han søker om å kunne kjøre taxi, men man vet jo aldri med slike tullinger.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det med ikke å betale skatt har da ikke stoppet noen fra å kjøre drosje til nå :-)

''Det med ikke å betale skatt har da ikke stoppet noen fra å kjøre drosje til nå :-)''

*hehe* Den dagen Bhatti betaler skatt kommer ikke til å komme, ganske enkelt.

Gjest mannen sin
Skrevet

Så lenge jeg fikk en klem så. :)

Personlig kunne jeg sittet på med han, men han ville ikke vært min favorittsjåfør. Mener å ha lest at han har en personlighetsforstyrrelse, har han ikke?

Morsomt at sier at han ikke skal jobbe som taxisjåfør, men hva skal han da med lappen?

Skrevet

Personlig kunne jeg sittet på med han, men han ville ikke vært min favorittsjåfør. Mener å ha lest at han har en personlighetsforstyrrelse, har han ikke?

Morsomt at sier at han ikke skal jobbe som taxisjåfør, men hva skal han da med lappen?

Trenger man spesiell taxi-lapp?

Gjest Tanta Anna
Skrevet

Han har knivstukket en butikk eier, skutt en person er usikker om personen ble drept eller skadet, kommet med alvorlige trusler mot et par mennesker, skutt mot en enebolig og vært pengeinnkrever, nært knyttet til young guns-"klubben". Jeg ville vært betenkt om jeg visste det var han som kjørte drosjen. Men jeg har da tro på second chances, har han sonet så har han sonet.

Gjest Tanta Anna
Skrevet

Trenger man spesiell taxi-lapp?

Drosjeløyve eller hva det heter, ja, om man vil kjøre taxi.

Skrevet

Jeg har ingen grunn til å tro at han ville skade meg. Jeg er ikke så interessert i ham at jeg ville kjent ham.

''Jeg har ingen grunn til å tro at han ville skade meg. Jeg er ikke så interessert i ham at jeg ville kjent ham.''

Enig! Forøvrig tviler jeg på at han kommer til å kjøre taxi, og man betaler ikke skatt av sosialstønad (uten at jeg aner om han mottar det)...

Skrevet

Det er selvsagt ikke bra at han er taxisjåfør, selv om noen i sin iver og dumskap prøver å si noe annet i tråden, antagelig for å vise for andre hvor liberale de skal være ovenfor mørkhudete.

Med hans bakgrunn så er det klart at ved en uoverenstemmelse på turen kan det lettere ekskalere til noe voldsomt enn om det var en person uten rulleblad.

Selvsagt hadde det vært bra å fått idioten i arbeid, men å kjøre taxi er kanskje ikke det han burde holde på med.

Skrevet

Det er selvsagt ikke bra at han er taxisjåfør, selv om noen i sin iver og dumskap prøver å si noe annet i tråden, antagelig for å vise for andre hvor liberale de skal være ovenfor mørkhudete.

Med hans bakgrunn så er det klart at ved en uoverenstemmelse på turen kan det lettere ekskalere til noe voldsomt enn om det var en person uten rulleblad.

Selvsagt hadde det vært bra å fått idioten i arbeid, men å kjøre taxi er kanskje ikke det han burde holde på med.

Den eneste som er opptatt av om han er mørkhudet må vel være deg?

Diskusjonen handler om hvorvidt kriminelle med et tidligere rulleblad skal få jobbe, og da ev. i hvilke stillinger.

Det finnes jo knapt en stilling i Norge hvor det ikke er noen som har en mulig innvending, og både du og jeg vet at fremtidig arbeidsledighet øker sjansen for fremtidig kriminelle handlinger.

Langt bedre at han jobber og betaler skatt, enn at vi skal betale trygd (og ev. fengsel) for ham.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Den eneste som er opptatt av om han er mørkhudet må vel være deg?

Diskusjonen handler om hvorvidt kriminelle med et tidligere rulleblad skal få jobbe, og da ev. i hvilke stillinger.

Det finnes jo knapt en stilling i Norge hvor det ikke er noen som har en mulig innvending, og både du og jeg vet at fremtidig arbeidsledighet øker sjansen for fremtidig kriminelle handlinger.

Langt bedre at han jobber og betaler skatt, enn at vi skal betale trygd (og ev. fengsel) for ham.

Med vennlig hilsen

Lær deg å lese Sør, men det er vel for mye forlangt, du er ikke akkurat kjent for å ha bratt lærekurve.

Eneste grunnen at du svarte som du gjorde var fordi han er mørkhudet, hadde han vært etnisk norsk hadde du enten ikke svart eller svart annerledes.

Det som er viktig her er bakgrunnen hans og taxisjåfør er ikke akkurat det han burde holde på med. Men å jobbe sammen med andre som er der og ser litt etter han er mye bedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...