Gå til innhold

tomhet,ensomhet og det å ikke passe inn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lifestrings

Nei, det er ikke normalt...men jeg tror man lett kan føle det slik hvis man ikke har jobb. Nå vet jeg ikke om du jobber eller ikke..vet heller ikke hvor mange venner du har.

jobb og venner har jeg

men har alltid gått og følt på denne følelsen, helt siden jeg var liten

Jeg tror det er vanlig med en viss grad av slik "eksistensiell" angst. Men tar det overhånd, synes du, så bør du ta kontakt med hjelpeapparatet, få henvisning til psykolog el.l via fastlegen. Det kan være noe så "banalt" som Asperger. Det kreves dog en grundig utredning for å få avdekket slike diagnoser.

Gjest Psyk av alt

jobb og venner har jeg

men har alltid gått og følt på denne følelsen, helt siden jeg var liten

Jeg hadde det også slik..men jeg ble ordentlig syk til slutt. Nå sier jeg ikke at du kommer til å bli det, men jeg synes du skal kjenne etter om du synes du trenger hjelp til å få forklart dette, og å komme seg ut av det.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...