Gå til innhold

Briller på mens man klipper seg?

Anbefalte innlegg

Gjest spør spør

Er veldig nærsynt men har brukt linser til nå. Pga øyeproblemer må jeg bruke briller..

Mitt spørsmål er kanskje dumt men jeg lurer... Kan man ha briller på mens man er hos frisøren og klipper seg? Hvis ikke ser jeg absoultt ingen ting og er redd det blir en ubehagelig opplevelse...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/376405-briller-p%C3%A5-mens-man-klipper-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

På noe av klippen kan du nok beholde brillene, mens andre deler av klippen krever at de må av. Snakk med frisøren din, så sier hun fra når du må ta brillene av.

Jeg er også nærsynt, dog ikke i stor grad, men jeg sitter nå der og ser uskarpt og håper frisøren klipper det hun skal;-)

Og så kommer jeg hjem og oppdager at noe er skeivt, og så må mannen fram med saksa. Dette skjer uten unntak hver gang;-)

Jeg er helt avhengig av briller, ser svært dårlig uten. Må jeg være uten, anstrenger jeg øynene noe voldsomt. Dermed har jeg i alle år gjort følgende hos frisøren: jeg har brillene på, til de sier at de må av. Altså når de begynner å klippe rundt ørene sånn ca. Jeg har forklart problemet, og det har alltid vært full forståelse for det.

Annonse

Mens jeg brukte briller, var det aldri noe problem å ha d epå mens jeg ble klippet - frisøren ba meg ta de av når de kom i veien for saksa, men det var stort sett den lille tiden det tok å klippe rundt ørene, evt pannelugg hvis du har det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...