Gå til innhold

Feelgood og grinefilm... Noen tips?

Anbefalte innlegg

Gjest grevelinglang
Skrevet

Den engelske pasienten.

Åh, flott film :)

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

3

• Kalevaala

3

• laban

2

• Mrs D

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Åh, flott film :)

Ja, det er vel en av de filmene jeg har sett hvor jeg har grått mest. Slutten er jo bare helt...absurd trist.

Skrevet

Drageløperen. Jeg ringte mamma med én gang jeg kom ut av kinoen for å si at jeg er glad henne! :)

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Drageløperen. Jeg ringte mamma med én gang jeg kom ut av kinoen for å si at jeg er glad henne! :)

Åja, den er fantastisk! Jeg leste oppfølgeren, tusen strålende soler, klarte ikke legge den fra meg.

Gjest grevelinglang
Skrevet

Ja, det er vel en av de filmene jeg har sett hvor jeg har grått mest. Slutten er jo bare helt...absurd trist.

Huff ja, så trist at jeg hulker.

Skrevet

Åja, den er fantastisk! Jeg leste oppfølgeren, tusen strålende soler, klarte ikke legge den fra meg.

Jeg ble så rørt av hans forhold til faren jeg :)

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Jeg ble så rørt av hans forhold til faren jeg :)

En flott film!

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Huff ja, så trist at jeg hulker.

Gudbedre, ja. Kjenner at jeg får lyst til å leie den på dvd i kveld. Eller laste ned fra nettet.

Gjest grevelinglang
Skrevet

Gudbedre, ja. Kjenner at jeg får lyst til å leie den på dvd i kveld. Eller laste ned fra nettet.

Forstår jeg godt, men i kveld har jeg ikke lyst til å gråte. Så da får det bli The Voice :)

Skrevet

"Broene i Madison County" er en fin blanding. Meryl Streep er en av mine absolutte favorittskuespillere, så når ho står på rollelista, ser jeg det som et kvalitetsstempel på filmen. Det slår sjelden feil :)

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Forstår jeg godt, men i kveld har jeg ikke lyst til å gråte. Så da får det bli The Voice :)

Ja. det har du i grunnen rett i, Det blir the voice her og.

Skrevet

''Den engelske pasienten.''

*gjeeesp* langdryg film (etter min mening).

...og etter min mening. :)

Gjest Enjoy good movies
Skrevet

Jeg kan feelgood men ikke grining:)

her er liste over feelgoodfilmer, noen av de handler også livets alvorlige sider:

barnepiken(the help), bridesmaids(se opp for latterkrampe), its kind of a funne story, 50-50themovie, gutter er gutter, den beste sommeren(egentlig en barnefilm).

En sterk film med mulig grining:

Livet er herlig

Serier:

Solsidan, lifebegins, dowton abbey.

Skrevet

Garp og hans verden.

Åååå :) en favoritt! Har ikke sett den på årevis, kanskje på tide med et gjensyn :)

Forøvrig den eneste filmen Robin Williams er god i :D

Skrevet

''Den engelske pasienten.''

*gjeeesp* langdryg film (etter min mening).

Langdryg? Jeg synes den er utrolig vakker - fantastiske scener :-)

Skrevet

Out of Africa. Stekte grønne tomater. Broene i Madison County.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...