Gå til innhold

Kjenner du til "Viber"?

Gjest Lurer på å prøve.

Anbefalte innlegg

Gjest Lurer på å prøve.
Skrevet

Android-appen som lar deg sende sms og ringe "gratis". Kjenner du til denne? Hvordan fungerer det?

Skrevet

Ja. man ringer og sender meldinger gratis via internett. Jeg har appen, men bruker den aldri.

Gjest funkernte
Skrevet

Lasta den ned da jeg så du spurte. Problemet er at mottakeren også må ha viber. Da funker det dårlig for min del, for det var det bare fem av mine mer perifere venner som hadde

Skrevet

Har den på iPhone. Fungerer på samme måte som vanlig ringing, bare via Wi-Fi i stedet for via mobilnettet. De som har Viber får et eget ikon i navnelista, så kan jeg ringe dem i programmet.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Har Viber på Iphoneen min. Guttungen har det også på sin Ipod, da kan vi ringe så lenge han har wifi.

Ser at flere og flere på kontaktlista mi har fått det, jeg bruker det ikke så mye, guttungen derimot bruker det mer.

Skrevet

Har hatt Viber på iPhonen min lenge. Fungerer kjempegreit :)

Gjest annlovinda
Skrevet

Brukte den mye når datteren min bodde i utlandet. Flott å kunne ringe og sende sms gratis til hverandre da

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...