Gå til innhold

Betennelse i oyet som ikke gaar bort

Gjest Please hjelp med svar om du kan

Anbefalte innlegg

Gjest Please hjelp med svar om du kan

Jeg har vondt og hovent langs nedre oyelokksrand med pulsering som kommer og gaar. Gaar paa kloramfenikol salve og draaper men det hjelper ikke.Brukt dette i 14dager. Legen sier han ikke har annet medisin som kan virke.?!

Noen som har hatt problemet her inne og har gode raad?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/376474-betennelse-i-oyet-som-ikke-gaar-bort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest har hatt d selv

Da jeg hadde slikt fikk jeg en del tips i tillegg av øyelegen.

FIkk Fucitalmic salve jeg da, denne hadde jeg i øyekroken - løfta opp nedre øyelokk og hadde dråpe i.

Så fikk jeg tips om å massere, fra utsiden av øyet og mot øyekroken, for å massere vekk verken. Fikk også tips om å ha en varm klut på øyet og massere, og gjerne ta litt babyshampoo på en ørepinne og massere.

Dette for å løse opp.

Fikk i alle fall fort vekk betennelsen :-)

I tillegg skylte jeg litt med saltvannsdråper innimellom og unngikk øyesminke.

Jeg fikk konstant øyebetennelse da jeg brukte kontaktlinser så det måtte jeg slutte med. Så nå kan jeg bruke dem noen få dager og så må jeg slutte. Det hadde gått greit i noen år før det satte i gang så hvis du bruker linser så hadde i hvert fall jeg prøvd å slutte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...