Gå til innhold

Trening en gang i uka

Anbefalte innlegg

Gjest slankere sommer?

Pga tidsklemme kommer jeg meg ikke på trening mer enn en gang i uka, men denne er ganske intensiv med både utholdenhet og styrke (gruppetime),

ellers må jeg bare prøve å gjøre noen få styrkeøvelser nå og da i hverdagen når jeg rekker det. Parkerer bittelitt fra jobb så jeg får gått litt (men ikke lenger enn fem min pga tidsklemma), og går en del ærender på jobb og tar trappa i stedet for heis...

Men har det noen effekt eller bør jeg egentlig trene oftere?

Ønsker å gå ned 5-10 kg til sommern.

Prøver å kutte ut sukker og slikt..... Noen slankekur klarer jeg ikke.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/376486-trening-en-gang-i-uka/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer litt an på hvilke matvaner du har fra før, og hvorvidt du "alltid" har trent denne ene dagen eller ikke. Dersom du fram til nå ikke har trent, slurvet litt med kosten og unnet deg litt vel mye søtt & salt i ny og ne, er det realistisk at endringene kan redusere vekten din med 5 kg til sommerferien. Å redusere søtt & salt er uansett gull mht vekt :)

Gjest trådstarter

Det kommer litt an på hvilke matvaner du har fra før, og hvorvidt du "alltid" har trent denne ene dagen eller ikke. Dersom du fram til nå ikke har trent, slurvet litt med kosten og unnet deg litt vel mye søtt & salt i ny og ne, er det realistisk at endringene kan redusere vekten din med 5 kg til sommerferien. Å redusere søtt & salt er uansett gull mht vekt :)

Ja, jeg har trent i fem uker nå en gang i uka.

Og før drakk jeg store mengder brus, og en del kjeks og godteri...

Nå prøver jeg å kutte ned på det...

og en skive mindre til lunsj :) Har med matpakke da,

en skive til frokost og 1-2 til lunsj. Før hadde jeg med 4 til sammen :)

Da gjetter jeg du kommer til å se gode resultater selv om du har tid til bare en treningsøkt pr time. Pass på å få i deg nok kjøtt/ fisk og grønnsaker så skal du se dette går vegen :)

Kutt ut brødskivene og bytt dem ut med egg, skinke, grønnsaker, salater med protein osv.

Da vil du fort merke endring :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...