Gå til innhold

Priser hos frisøren, feb 2012

Anbefalte innlegg

Jada, jeg fikk svidd av noen grunker.

Klipp 470,-

Avfarging, hele håret 500,- (egentlig 750,- men fikk rabatt)

Oppfrisking CT (sikkert "korrigering av striper?) 255,-

Folie striper 925,-

Stivelse/styling 20,-

Hårkur jeg kjøpte fra Moroccan 299,-

Hurra for sluttsummen på 2469,- Trøsta er at jeg ble smashing, ifm. publiken rundt meg, og mannen sier at han har fått seg ei "ny" dame ;-)

Seansen tok 3 stive timer.

Dette var i Trondheim.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/376520-priser-hos-fris%C3%B8ren-feb-2012/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var dyrt!

Jeg klipper meg som regel i Trondheim fordi det er billigere enn i Oslo, og hun søte & snille frisøren tar seg lengre tid og klipper finere enn hun i Oslo, selv om hun er langt mindre erfaren. :)

Adam & Eva på Bakklandet. Skal gi deg navnet på jenta som klipper. ;)

Det var dyrt!

Jeg klipper meg som regel i Trondheim fordi det er billigere enn i Oslo, og hun søte & snille frisøren tar seg lengre tid og klipper finere enn hun i Oslo, selv om hun er langt mindre erfaren. :)

Adam & Eva på Bakklandet. Skal gi deg navnet på jenta som klipper. ;)

Hva koster en vanlig klipp der da?

Stripinga var dyr, men det var sikkert 40 folier i lag-på-lag. Og avfarging skal jeg sikkert ikke ha flere ganger.

Dette må sjekkes. Kom innom.

Har forøvrig 4 joggebukser i str. 8 år, 2 røde og 2 lilla. Interessert?

Hehe! Jeg skal dukke opp, sånn plutselig ;-)

Hun går veldig lite i joggebukser, kun sånne treningsbukser og tights for tiden, men takk for tilbudet. :-)

Hva koster en vanlig klipp der da?

Stripinga var dyr, men det var sikkert 40 folier i lag-på-lag. Og avfarging skal jeg sikkert ikke ha flere ganger.

Hakke peiling på hva det koster. Forrige gang betalte jeg 1200-og-et-eller-annet for vask, klipp, etterfarging, kur med hodebunnsmassasje og styling.

Annonse

Hehe! Jeg skal dukke opp, sånn plutselig ;-)

Hun går veldig lite i joggebukser, kun sånne treningsbukser og tights for tiden, men takk for tilbudet. :-)

''Hun går veldig lite i joggebukser, kun sånne treningsbukser og tights for tiden, men takk for tilbudet. :-)''

Pøh. Hva skal jeg gjøre med dem da da!? Det er noen år til Lillemor til vår felles bekjente vokser inn i dem for å si det sånn... *hehe*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...