Gå til innhold

God plass i kjøkkenskapet? ;-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest modern77

Jeg har faktisk en god del plass til overs i kjøkkenskapene ja, nå når vi pusset opp... men har allerede juleservice som jeg fikk i gave en gang...

Brukes en gang i året hehe... hadde nok holdt med besteservicet som jeg også bruker en gang i året.

Jeg kjenner ei som har det serviset der. Må si at om jeg skulle kjøpt meg et grisedyrt juleservice skulle sannelig kjøpt noe annet enn et med Mikke og Donald... Men hver sin smak. :o) Jeg vet det er noen her inne som har det også og hovedsaken er jo at den som har det liker det. :o)

Men hvem er det som bare slenger ut 15.000,- på et servise sånn uten videre? Skjønt - det er jo ikke sikkert hun får solgt det...

Gjest Ikke meg nei

Utrolig hærlig, og hadde nok vært veldig moro å ha det. Før. Nå er ungene mine såpass store at jeg ikke hadde giddet, selvom jeg hadde hatt 15 lapper å bruke på det :)

Dessuten så irriterer, nåja, ikke bokstavelig da, det meg at de lager bildene i bunnen på talerken og fat, da forsvinner det jo så fort det kommer mat oppi der :)

Bud vurderes står det da, mulig det går for noen lapper mindre :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...