Gå til innhold

Spebarn i vaksineekspriment - svineinfluensa

Anbefalte innlegg

Hehe, ja det har du vettu. Mens du - som nylig omtalte meg vaksinekonspirator - er nøytral, objektiv og ikke minst åpen for andre perspektiver var det så? ;-)

På ditt beste er du riktig så underholdende sør, det skal du ha...

Med tanke på hva du lirer av deg er nok "vaksinekonspiratør" relativt mildt i sammenligning.

Men, som påpekt, når du ikke har argumenter og fakta på din side så er det enklere å komme trekkende med at de som har det er "totalitære" og slikt.

Fortsetter under...

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

35

• PieLill

11

• laban

9

Mest aktive i denne tråden

Jeg er glad jeg er i stand til å si at jeg ikke vet når jeg ikke vet sør :)

Enig. Det gjør jeg også, men oftere så sjekker jeg fakta.

For eksempel diskuterte jeg denne saken med en av de flinkeste overlegene i Norge så sent som forrige uke, og hun bare fnyste av det hysteriet som man nå ser.

Med vennlig hilsen

Med tanke på hva du lirer av deg er nok "vaksinekonspiratør" relativt mildt i sammenligning.

Men, som påpekt, når du ikke har argumenter og fakta på din side så er det enklere å komme trekkende med at de som har det er "totalitære" og slikt.

''Med tanke på hva du lirer av deg er nok "vaksinekonspiratør" relativt mildt i sammenligning. Men, som påpekt, når du ikke har argumenter og fakta på din side så er det enklere å komme trekkende med at de som har det er "totalitære" og slikt'' Nei da har du nok lest innleggene mine litt for fort. Jeg har ikke brukt begrepet totalitær til "de", men om din retoriske praksis da du la dine meninger i min (og Pielills) munn. Som jeg sa ytrer jeg mine meninger selv, og de gangene jeg blir tillagt feilaktige meninger forbeholder jeg meg retten å si fra.

Med dette anser jeg jeg ordskiftet som avsluttet. Jeg vet hva du mener, du vet hva jeg mener, og vi ble ikke enige denne gangen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...