Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når en stortingsrep. fra FrP mot loven kjøpte masasje i Riga, fratråtte han umiddelbart alle tillitsverv i partiet. Og han risikerer å ikke bli gjenvalgt.

Når en AP-politiker siktes for overgrep mot mindreårige, velges han likevel til ordfører.

Og når en SV-statsråd tas i kammeraderi, ulovligheter, kanskje over grensen for korupsjon, står han til valg som partileder.

Det er forskjell på folk.

Mvh

Når en stortingsrep. fra FrP mot loven kjøpte masasje i Riga, fratråtte han umiddelbart alle tillitsverv i partiet. Og han risikerer å ikke bli gjenvalgt.

Når en AP-politiker siktes for overgrep mot mindreårige, velges han likevel til ordfører.

Og når en SV-statsråd tas i kammeraderi, ulovligheter, kanskje over grensen for korupsjon, står han til valg som partileder.

Mvh

Ja, du sa det jeg tenkte, stort sett. ;o)

Gjest oslobasse

Mvh

''Det er forskjell på folk.''

Det har vært klinkende klart lenge.

Mvh

Og når ordførerer skjenker og ligger med småjenter, er de fortsatt ordførere...Jeg stemmer ikke SV, men takke meg til Lysbakken fremfor Søviknes.

Og når ordførerer skjenker og ligger med småjenter, er de fortsatt ordførere...Jeg stemmer ikke SV, men takke meg til Lysbakken fremfor Søviknes.

Småjenten løy på alderen og sa hun var 18.

Søviknes måtte slutte som nestleder i partiet og har aldri kommet seg lengre enn til ordfører. Selv om det er mer enn 10 år siden nevnes dette oftere enn nyere saker med en voldtektsdømte AP-er og en hallikdømt SV-er.

Det var en Venstreleder som sjenket en selmåjente og skal ha voldtatt henne. Han hadde for øvrig et opparbeidet rykte for å være en jentefut.

Jo, det er forskjell på folk.

mvh

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...