Gå til innhold

Vinneren av "The voice"?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest tunait

Ok....jeg fikk noen ekle vibber av utseendet hennes:-)

hehe :) Jeg liker nok mer de sære og spesielle røstene så jeg ville valgt mange av de Magne og Sondre har valgt, trolig ingen av de madcon og hun der blonde(hvem f** er hun egentlig) har valgt, but that`s just me. Men jeg synes shaun er herlig, han tror jeg går hjem hos de fleste -enormt behagelig å høre på. :)

Jeg tipper at forholdet til mamma er problemet. Svaret er avgitt.

''Jeg tipper at forholdet til mamma er problemet. Svaret er avgitt.''

Er dessverre enig. Hadde min sønn stilt opp i en konkurranse som dette, og villet ha med meg, da hadde jeg nektet ut i fra omtanke for hans eget beste. Det ser dessverre ikke bra ut:-(

hehe :) Jeg liker nok mer de sære og spesielle røstene så jeg ville valgt mange av de Magne og Sondre har valgt, trolig ingen av de madcon og hun der blonde(hvem f** er hun egentlig) har valgt, but that`s just me. Men jeg synes shaun er herlig, han tror jeg går hjem hos de fleste -enormt behagelig å høre på. :)

Shaun er utvilsomt et stort talent, som kan vinne hele greia:-) Jeg håper det. Hvem er Hanne Sørvaag? En totalt anonym person for meg, som jeg kun forbinder med Grand Prix og 4-stjerners middag:-)

Gjest tunait

Ja, det gjør vi:-) Blir spennende og følge han framover. Slike konkurranser er bare spennende for meg så lenge jeg har en favoritt. Og det har jeg nå:-)

Er så enig, styrer vanligvis unna slike reality show men akkurat the voice fenget meg så jeg er glad jeg har fått det med meg :)

Annonse

''Jeg tipper at forholdet til mamma er problemet. Svaret er avgitt.''

Er dessverre enig. Hadde min sønn stilt opp i en konkurranse som dette, og villet ha med meg, da hadde jeg nektet ut i fra omtanke for hans eget beste. Det ser dessverre ikke bra ut:-(

'' Hadde min sønn stilt opp i en konkurranse som dette, og villet ha med meg, da hadde jeg nektet ut i fra omtanke for hans eget beste. Det ser dessverre ikke bra ut:-(''

Haha,- det smelter dette morshjertet ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...