Gå til innhold

Det gjør så vondt :(

Anbefalte innlegg

Gjest råd ønskes av gal dame

jeg har det så vondt inni meg at jeg ikke greier annet enn å gråte. Jeg føler jeg blir kvalt og pusten slår ut av meg.

Jeg har tusen ting å gjøre som jeg har kort tidsfrist på men har ikke energi til det, jeg blir bare søvnig og kjemper mot søvnen og følelsene.

Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377142-det-gj%C3%B8r-s%C3%A5-vondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er normalt at man kan bli helt slått ut hvis man har tusen ting å gjøre med kort tidsfrist. Er du veldig sliten og stresset for tida?

Siden du la dette på Åpent og ikke på Psyk-forum, så tenker jeg, uten at jeg kjenner nicket ditt, at det ikke bare er å ta noen medisiner så fikses alt, heller.

Har du mulighet til å delegere bort noen oppgaver, eller til å få forlenget frist på noen av dem?

Annonse

Gjest Psyk av alt

Jeg bruker det.

Ok, går du i terapi da?

Er det noe spesielt som har skjedd siden du har det så vondt nå?

Hvis du har en depresjon så kan det ta tid før det bedrer seg, ofte kreves det utprøving av medisiner og terapi.

For akutthjelp...er det mulig for deg å ringe behandleren din for en ekstra time eller bare en prat på telefonen? Det kunne hjelpe meg når jeg hadde det ekstra ille i perioder.

Gjest Psyk av alt

Det er normalt at man kan bli helt slått ut hvis man har tusen ting å gjøre med kort tidsfrist. Er du veldig sliten og stresset for tida?

Siden du la dette på Åpent og ikke på Psyk-forum, så tenker jeg, uten at jeg kjenner nicket ditt, at det ikke bare er å ta noen medisiner så fikses alt, heller.

Har du mulighet til å delegere bort noen oppgaver, eller til å få forlenget frist på noen av dem?

Det var lurt! :-)

Hei.

Gå ut og gå en lang tur.

Så lager du en plan når du kommer inn for de nærmeste dagene. Er det uoverkommelig mye, må du lage en plan for hvordan du kan utsette noe, delegere bort osv.

Vet godt hvordan du har det... Ikke lett, men prøv å gjør noe i alle fall.

Annonse

Det er det som er det fine ved å dele erfaringer her inne. Jeg har også slitt, men tenkte ikke overhodet på det du foreslo.

Som er veldig lurt i ts situasjon .-)

Ja, det er mye fint å dele her inne, og man plukker med seg det man vil. Ofte ser man seg jo blind på sine egne ting, og det er kjekt å lufte ut på "nye øyne".

Jeg har gjort det de siste to timene. Vasket og grått samtidig. Jeg er nervevrak :(

''Jeg har gjort det de siste to timene. Vasket og grått samtidig. Jeg er nervevrak :(''

Hvorfor sier du at du er nervevrak? Hvorfor ikke bare si at du er sliten og lei deg?

Livet kan være utfordrende i perioder og vonde følelser kommer ikke nødvendigvis av - eller er - sykdom.

Lykke til med å få gjort det du må :-)

Gjest råd ønskes av gal dame

''Jeg har gjort det de siste to timene. Vasket og grått samtidig. Jeg er nervevrak :(''

Hvorfor sier du at du er nervevrak? Hvorfor ikke bare si at du er sliten og lei deg?

Livet kan være utfordrende i perioder og vonde følelser kommer ikke nødvendigvis av - eller er - sykdom.

Lykke til med å få gjort det du må :-)

fordi jeg er det.. Jeg har fått vite noe jeg lenge har fryktet for. Så nå er det ikke noen vits i å kjempe lenger..

fordi jeg er det.. Jeg har fått vite noe jeg lenge har fryktet for. Så nå er det ikke noen vits i å kjempe lenger..

''fordi jeg er det.. Jeg har fått vite noe jeg lenge har fryktet for. Så nå er det ikke noen vits i å kjempe lenger..''

Merker at jeg har vanskelig for å tro at det stemmer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...