Gå til innhold

- Jeg er så vakker at kvinner hater meg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

He-he. Min første tanke er at dette må være en stor spøk fra hennes side. Kanskje hun vil sjekke hvor stor kjendis hun kan bli med dette utspillet. Fordi hun er en totalt ukjent, litt beige-utseende gjennomsnittskvinne.

''Min første tanke er at dette må være en stor spøk fra hennes side. Kanskje hun vil sjekke hvor stor kjendis hun kan bli med dette utspillet.''

Hehe, det var min første tanke også ;) Alternativt har ho støtt på noen underlige utgaver av kvinnearten.

Med mindre hun har en sjarm som ikke kommer fram på bildene så synes jeg ikke hun var spesielt slående. Pen, vanlig, har ingenting jeg misunner henne.

Hvis hun viser seg å være fantastisk hyggelig og supersjarmerende så skjønner jeg at hun har OK kort på hånda, og at en del damer kanskje får piggene ut i selvforsvar. Men med det avisoppslaget der så har hun enten stor humor og guts, eller har et så oppblåst ego at teorien om 'hyggelig og supersjarmerende' virker usannsynlig..

Gjest Hulderen

Nå ble jeg skuffet, trodde vi skulle få se en som var vakker. Men dama kan ha en fantastisk utstråling, som ikke syns på bilder.

Jeg reagerer mer på påstnden om at kvinner skal hate andre bare fordi de er vakre. Det er behagelig å hvile blikket på noe vakkert, enten det er kunst, en mann eller en kvinne.

Annonse

Gjest togli

For å si det sånn....jeg er ikke spesielt pen, men ganske gjennomsnittlig tror jeg - og jeg hadde ikke valgt å bytta utseende med henne;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...