Gå til innhold

- Jeg er så vakker at kvinner hater meg

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvorfor avisen har brukt spalteplass på henne.

Av reaksjonene å notere, nettopp derfor! :0D Mer skal det ikke til før du har en halv milliard klikk av rasende folk som dritfornærmet skal ha rett til å sette det frekke kvinnfolket på plass! Og du har tjent like mye penger.

*skrattler*

Fortsetter under...

Gjest minnah

MIN første tanke er "jøss... så mange som ikke kan godta at dama mener dette om seg selv, og bare si; Ok. Uten å påpeke hvor alminnelig, stygg eller oppblåst hun er..!"

Kvinnfolket har bevist et poeng gitt..

Synes det skal være lov å være uenig uten å samtidig understreke hennes poeng... En som fremstiller seg som over gjennomsnittet det-ene-eller-andre og påstår å bli mislikt for det må kunne kritiseres.

Gjest minnah

For å si det sånn....jeg er ikke spesielt pen, men ganske gjennomsnittlig tror jeg - og jeg hadde ikke valgt å bytta utseende med henne;)

Hm, om hun alltid ser sånn nyfrisert ut, sitter som en dronning med knekorte kjoler og malte negler, hudpleie-hud og bleka tenner, så er det klart man ser ut som en som ønsker å være noe. Hun ser ut som hun har mye penger. Kanskje det er attraktivt?

Gjest togli

Hm, om hun alltid ser sånn nyfrisert ut, sitter som en dronning med knekorte kjoler og malte negler, hudpleie-hud og bleka tenner, så er det klart man ser ut som en som ønsker å være noe. Hun ser ut som hun har mye penger. Kanskje det er attraktivt?

Tja, man ser iallefall mer attraktiv ut i en slik positur -og med nok penger - enn man gjør i joggebukser og bustehår :P

Gjest Samantha Brick

Jeg kjente en jente en gang, som var "alminnelig søt". Ikke smellpen, ikke stygg. Ikke modelltynn, fantastiske klær, utrolig hår eller noe, men vanlig ok alt sammen, som de fleste andre. ALLE gutter og menn falt for henne, fremmede og venner, professorer og medstudenter. Og såpass at de ville gifte seg med henne, gikk fra kjærestene sine, la kveldsturene sine utenfor hybelen hennes. Regner med at hun her er av samme slag. Vi andre jentene ble kjempemisunnelige, jeg håper virkelig ikke hun følte alle jenter og damer HATET henne (men kjærester som ble forlatt fordi typene deres hadde kjærlighetssorg til henne hatet sikkert litt).

Men vi forsøkte å knekke ”koden”. Det hadde med utstråling å gjøre, hun så menn i øynene, brukte navnene, smilte og lo mye og var i det hele tatt en slik jente gutter vil ha som kjæreste. Grunnen til at kvinner er så negative er kanskje at de ser at vedkommende er annerledes mot kvinner enn menn: Ikke like blid, sjarmerende, øyekontakt, smil osv. mot kvinner, og da virker det veldig falskt og ”smiskete”, det som menn finner ekte og inntagende.

Når det gjelder hun jeg kjente, tror jeg ikke det var bevisst, men hun var mye hyggeligere mot gutter og menn enn jenter, og fikk dermed mye hyggeligere respons fra gutter enn jenter.

Samantha Brickher er sikkert lsamme typen, og opplever at menn er mye hyggeligere mot henne enn kvinner. Jeg syns folk her er kritiske når det gjelder utseende hennes, hun ser nettopp ut som en menn vil ha som kjæreste, ikke verdens vakreste, men søt og pen.

Annonse

Jeg kjente en jente en gang, som var "alminnelig søt". Ikke smellpen, ikke stygg. Ikke modelltynn, fantastiske klær, utrolig hår eller noe, men vanlig ok alt sammen, som de fleste andre. ALLE gutter og menn falt for henne, fremmede og venner, professorer og medstudenter. Og såpass at de ville gifte seg med henne, gikk fra kjærestene sine, la kveldsturene sine utenfor hybelen hennes. Regner med at hun her er av samme slag. Vi andre jentene ble kjempemisunnelige, jeg håper virkelig ikke hun følte alle jenter og damer HATET henne (men kjærester som ble forlatt fordi typene deres hadde kjærlighetssorg til henne hatet sikkert litt).

Men vi forsøkte å knekke ”koden”. Det hadde med utstråling å gjøre, hun så menn i øynene, brukte navnene, smilte og lo mye og var i det hele tatt en slik jente gutter vil ha som kjæreste. Grunnen til at kvinner er så negative er kanskje at de ser at vedkommende er annerledes mot kvinner enn menn: Ikke like blid, sjarmerende, øyekontakt, smil osv. mot kvinner, og da virker det veldig falskt og ”smiskete”, det som menn finner ekte og inntagende.

Når det gjelder hun jeg kjente, tror jeg ikke det var bevisst, men hun var mye hyggeligere mot gutter og menn enn jenter, og fikk dermed mye hyggeligere respons fra gutter enn jenter.

Samantha Brickher er sikkert lsamme typen, og opplever at menn er mye hyggeligere mot henne enn kvinner. Jeg syns folk her er kritiske når det gjelder utseende hennes, hun ser nettopp ut som en menn vil ha som kjæreste, ikke verdens vakreste, men søt og pen.

Jeg tror du har rett i det du skriver. Jeg har observert mye av det samme. Det er i alle fall mye mer enn bare utseendet til den enkelte kvinnen som spiller inn. Utstråling og oppførsel har veldig mye å si. For meg ser det også ut som de tingene ofte betyr mer.

''Når det gjelder hun jeg kjente, tror jeg ikke det var bevisst, men hun var mye hyggeligere mot gutter og menn enn jenter, og fikk dermed mye hyggeligere respons fra gutter enn jenter.''

Jeg tror mye ligger der. En kvinne kan være smellvakker og likevel godt likt blant sine medsøstre hvis hun bare husker på å også være hyggelig mot dem. Mange legger alt fokus på å sjarmere mennene rundt seg, og da er det den vakre kvinnen selv som legger opp til at det blir en konkurranse. Da blir det ganske latterlig å sutre over at de andre fryser henne ut, synes jeg. De er sikkert ikke klar over hvor tydelig det er for de som ser dem i aksjon?

Gjest minnah

Jeg er enig i mye av det du skriver. Bare så synd at Samanta selv synes å legge all æren i utseendet sitt. Det blir å undergrave sin egen sjarme, noe som alle vet er viktigere enn bare utseendet.

Samtidig undergraver hun alle andre kvinner med det hun sier, og det hele kommer helt feil ut. Jeg tror derfor ikke denne mulige sjarmen stikker så innmari dypt.

Gjest njahhh smaken som baken

Helt ordinær, sånn som meg...

Attraktiv nok for noen, men slettes ikke WOW liksom...

lignet litt på meg hun der da....

men om det der defineres som så vakkert at andre damer hater henne...

vel, takk. da har jeg visst undervurdert meg selv ;-)

Bra hun har bra selvbilde da, kanskje litt for godt ;-))))

tror heller det er hennes indre de hater henne for da, selvgod som hun er.

Gjest Oksen Ferdinand

Helt enig,helt ordinær.Nå er vel kanskje Italienere,Spanjoler og skandinaver velsignet med gode gener i så henseende? Spiser man mye fisk og olivenolje legger man kanskje ikke så lett på seg?

Min egen mor var jo vakrere en henne når hun var i 30 årene.

Hva skal jeg si da? At jeg er så stygg at menn elsker meg? Merkelig dette med forskjellige kjønn og utseende.

Det som er så utrolig rart med noen kvinner er at de vanlige tror de er vakre og de aller vakreste ikke ser det.Utenom Megan Fox da.Hun er vistnok beryktet for å være ganske arrogant og overlegen.Både Charlize Theron og Nicole Kidman er vakrere,eller på samme nivå og mye mer sympatiske.Angelina Jolie har enten sluttet å spise eller slanket seg for mye,hun er nå radmager! Med 10 kg+ hadde hun vært like vakker som M.F.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...